/

אבטחת אירועים פרטיים

כל אירוע מוקפד צריך שיהיו בו מספר מרכיבים כדי שיהפוך למוצלח ובלתי נשכח, ביניהם, המקום, האווירה, האוכל, המוזיקה והעיצוב. אך יש דבר אחד, שאמנם אינו בולט אך משמעותי ביותר להצלחת כל אירוע, וזו האבטחה. אבטחת אירוע היא לא דבר של מה בכך, ובמאמר שלפניכם נעסוק באבטחה של אירועים פרטיים, מה היא כוללת, על אילו פרמטרים צריך לשים לב ומה זה אומר, אבטחת אירועים פרטיים.


אבטחת אירועים פרטיים

אירוע פרטי הוא אירוע רק למוזמנים. הוא אינו פתוח לקהל הרחב ובראש ובראשונה יש לאבטח אותו מפני כניסה של אנשים שלא הוזמנו אליו. אירועי פתיחה, השקות מותג, אירוע קידום מכירות, אירוע של חברה או ארגון, יום הולדת. אלו אירועים פרטיים אליהם לרוב שוכרים חברת אבטחה.

הנה תרחיש: מארגנים אירוע פרטי ואינטימי, למשל, חתונה לבת, או בר מצווה לבן או השקה של מוצר חדש. המוזמנים נבחרים בקפדנות רבה והציפייה היא לערב נעים עם החברים, המשפחה ומכרים קרובים.

אך בניגוד לציפיות, מגיעים אורחים לא קרואים למקום, נכנסים ללא שליטה ומפרים את האווירה הנעימה והחגיגית של האירוע. או גרוע מכך, מציקים או מטרידים את בעלי השמחה או את מי מאורחיהם. כדי שתרחיש כזה לא יתקיים, הפתרון היעיל, המקצועי והנכון הוא לאבטח את האירוע.


איך מתבצעת האבטחה של אירועים פרטיים

המטרה של אבטחת אירועים פרטיים היא להגן על המוזמנים ולשלוט על מי נכנס ומי לא לאירוע. אבטחת אירוע היא תחום רגיש ומורכב הדורש מיומנות גבוהה ומקצועיות וערנות רבה להתרחשויות מסביב.

אבטחת אירועים כוללת מספר פעולות והדגשים. לדוגמא: מה הוא אופי האירוע, מספר המשתתפים בו ומיקום האירוע וכן, בדיקה מקדימה של שטח האירוע, סריקת המקום מראש כדי לוודא שאין פרצות או פתחים מהם יכולים להיכנס אנשים שלא הוזמנו, סקירה של שמות המוזמנים וקבלת רישיון מיוחד לאבטח את המקום, רישיון הניתן רק למאבטחים מוסמכים ומורשים שהם בעלי רישיון לעסוק באבטחה.

מנגנון האבטחה נעשה בתיאום עם מארגני האירוע. במידת הצורך ואם מדובר באירוע יחסית גדול, אפשר לתאם סיוע עם רשויות האכיפה. כל זאת כדי לאבטח באופן מרבי את האירוע ואת האנשים בו.


מה חשוב באבטחה של אירועים פרטיים

ראשית יש לשים לב לכל הפרטים הקטנים, על מנת ששום פרט לא יתפספס. גם הטיפשי ביותר. אם לא לוקחים בחשבון את כל מרכיבי התמונה, דברים לא צפויים עלולים להשתבש. חייבת להיות תוכנית אבטחה מפורטת, תיאומים מול הרשויות ומול כל מי שצריך, התאמת מספר המאבטחים לגודל האירוע ולאופי האנשים בו, למשל, אירוע פוליטי טעון.

מאבטחים הנבחרים לעבוד באירועים חייבים להיות בעלי הכשרה מוכחת, מצוינים בתפקידם ובעלי מחויבות מלאה לתפקידם. כמו כן, על המאבטחים ללבוש חליפות או ביגוד מותאם לפי דרישות האירוע. זה חלק מהדנ”א של מוקד אמון וגם תורם לנראות האירוע.

בנוסף, נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים משוכללים המביאים למקסימום את תפקודם של המאבטחים בשטח. למשל, שימוש במצלמות אבטחה באמצעותו מושגת ראייה מרחבית ומערכתית יעילה של כל האירוע ויכולת מפותחת לפתור בעיות תוך זמן קצר.

יתרה מזאת, בעת אבטחת אירועים פרטיים נעזרת חברת האבטחה בשירותיו של מוקד המסונכרן עם האירוע מתחילתו ועד לסופו. העבודה עם המוקד מאפשרת בקרה מוחלטת על כל מרכיבי האירוע מבחינה בטיחותית.


מה המטרה של אבטחת אירועים פרטיים

המטרה היא לייצר שילוב בין הרתעה יעילה לבין אבטחה בזמן אמת. לכן, כל אירוע זוכה לאפיון מקדים, להיערכות מקיפה ולהקצאת כוח אדם הנדרש לאירוע. בין התפקידים השונים המאוישים על-ידי חברת האבטחה הם: מנהל האירוע, מנהלי צוותים, מאבטחים חמושים, סדרנים ולעיתים גם דיילים ואף שומרים במסווה.

אבטחת אירועים פרטיים


בנוסף לאבטחה “אמון אירועים” מעניקה את השירותים הבאים:

אבטחת אירועים– שירות המתאים לאירועים פרטיים, אירועי יוקרה, השקה או למספר ימים בכנסים או תערוכות
Valet Parking– שירות החניית כלי רכב המתאים לאירועי יוקרה פרטיים ועסקיים ומהווה פתרון לבעיית חנייה
שירות שאטלים- שירות הסעות נוח ויעיל במהלך כל שעות האירוע מהחניון ועד לפתח האירוע
אבטחת הבית בזמן אירוע- שמירה ואבטחת הבית על ידי שומר מקצועי בזמן שבני הבית בחופשות או
   אירועים משפחתיים
שירות דיילות- קבלת פנים, רישום מוזמנים, הכוונה וחלוקת מתנות. מתאים לאירועי יוקרה, השקות, תערוכות וכנסים
שירותי ניקיון– שירותי ניקיון באירועים פרטיים ועסקיים. שירותי ניקיון לפני האירוע, במהלכו ואחריו.

המאבטחים שלנו מאומנים ועוברים הכשרות תקופתיות, דבר המאפשר ללקוח ליהנות מאירוע מאובטח ומאורגן, תוך חסכון של זמן ועלויות

לפרטים ויצירת קשר>> 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות