/

מוקד מבצעי, תפקידו ותרומתו

מוקד מבצעי, תפקידו ותרומתו

לצורך מתן פתרונות מיגון ואבטחה בפני פריצות לבתים או עסקים, עומד לרשות הציבור מוקד מבצעי ואלקטרוני משוכלל הזמין 24 שעות ביממה. מהו בדיוק תפקידו ובמה טמונה תרומתו? מוקד מבצעי נועד לספק שירות המשלב מוקד בקרה אלקטרוני המקבל התראות ממערכות המיגון המותקנות בשטח ולהקפיץ במידת הצורך לכתובת הנכונה ניידת סיור וכוחות בטחון נוספים אם נדרש. שירותי מוקד המוגדרים כ”רמה א'” אומר שהמוקד נמצא תחת פיקוח רגולטורי הממלא תנאים רבים ובעל רישיון לעסוק בכך. תפקידו של מוקד שכזה הינו להתמודד עם אירועים החורגים מהשגרה וכן לשמר את תחושת הביטחון על ידי קיום סיורים יזומים ומערך טכנולוגי היקפי.

הרכב המוקד 

כוח האדם במוקד מבצעי כולל את בקרי המוקד, מנהלי משמרות, מערך תמיכה טכנית ומחשוב וצוותים מקצועיים נוספים, המתפעלים את המוקד עשרים וארבע שעות ביממה. מוקד מבצעי שומר תמיד על דריכות ומוכנות והוא זמין להעניק פתרונות למגוון מצבים נתונים וכן לקריאה של כל לקוח.

יש לציין כי מוקד מבצעי עשוי להפעיל אלה לצד אלה למעשה כמה מוקדים. כך למשל קיים מוקד מבצעי המקיים שגרת סיורים ויש גם מוקד עירוני, מוקדי מצוקה, מוקד לאבטחה ושמירה, מוקד צופה עבור מצלמות אבטחה וזאת לצד מתן ייעוץ מקצועי במגוון נושאי האבטחה.

מוקד מבצעי

סיירי המוקד

אי אפשר לדבר על מוקד מבצעי בלי לציין בכמה מילים את סיירי ניידות הסיור הפזורות בשטח ונותנים מענה מבצעי ומהיר לכול קריאה ממוקד הבקרה. הסיירים של מוקד מבצעי, אלה הם העיניים בשטח, המונעים פריצות, גניבות, וונדליזם ומספקים עזרה וסיוע גם ללא קשר לאירועי פריצה ואשר מעניקים תחושת ביטחון שוטפת בעצם הימצאותם באזורי המגורים והעסקים.  הסיירים הינם עובדים בעלי רקע בטחוני ומסוננים בקפידה ועוברים הכשרה ארוכה ומילוי תפקידם ברמה גבוה. אין בנושא זה כל פשרות – הסיירים הינם יוצאי צבא, בהם גם בוגרי קורס פיקודי או קורס קצינים. כמו כן, מוקד מבצעי נשען גם על חדר בקרה מאובזר, צי של רכבי סיור ומערכות לאיתור באמצעות לוויינים.

המוקד המבצעי של מוקד אמון – מוקד באיכות בלתי מתפשרת

מוקד אמון הינו אחד המובילים מסוגו בארץ, מוקד מבצעי שמשרת נאמנה עשרות אלפי לקוחות מרוצים. בין היתר, לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, מושבים ויישובים חקלאיים ואחרים. אם נחוצה לכם יכולת תגובה מהירה, אם אינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות ודרוש לכם צוות מקצועי הפועל על פי סטנדרטים מובילים של איכות פנו עוד היום למוקד אמון. 

 

מוקד המבצעי, אשר פעיל 24/7 בכל ימות השנה, הינו לב ליבה של החברה, שאליו מתנקזות כל הקריאות וממנו מוזנקים הסיירים לאתרי הלקוחות. המוקד המבצעי מאושר ע”י משטרת ישראל כמוקד רמה א’ ופועל על פי תקן האיכות הבינלאומי המחמיר 2008 :9001 ISO..

  1. כל בית או עסק אשר מותקנת בו מערכת אזעקה, רצוי שיהיה מחובר למוקד מבצעי אשר מחובר למערכת האזעקה ובמקרה חירום יתנו מענה מהיר ומקצועי.

מוקד מבצעי מקבל את קריאות החירום ממערכת האזעקה ומעדכן את הגורמים הרלוונטים. כוחות סיור, מכבי אש, מגן דוד למוקד המבצעי יכולת איתור מהיר של ניידת הסיור על צג המחשב. ניידות החברה צוידו במכשירים מתקדמים כדי שהמוקדנים יוכלו להזניק את הניידת הקרובה למקום האירוע מיד עם קבלת הקריאה. המוקד המבצעי מפעיל מספר מוקדים: מוקד מבצעי, מוקדים עירוניים, מוקדי מצוקה מבצעיים, מוקד אבטחה, מוקד צופה (טלוויזיה במעגל סגור) ועוד

 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות