/

מדוע להתקין מצלמות אבטחה בעסק

בתי עסק רבים בארץ סובלים מבעיית פריצות וגניבות. אחוז הפשיעה בישראל נמצא בעלייה ולכן אחת מהדאגות הקבועות של בעלי עסקים היא מה יקרה אם העסק שלהם ייפול קורבן לפריצה שכזו. אחד מהפתרונות המומלצים שמשמשים גם להרתעה וגם לתיעוד ובקרה – הוא התקנת מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה להרתעה ובקרה

התקנת מצלמות אבטחה מאפשרת קיום עין פקוחה וקבועה למתרחש בבית העסק. המצלמה פועלת ומשדרת 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. את המצלמות יכול בעל העסק לראות מכל מקום, ואם הוא בוחר בכך – גם לחברן למוקד הביטחון שביצע את התקנת מצלמות האבטחה.

לנוכחותן של מצלמות אבטחה יש אפקט מרתיע על פורצים ומזיקים פוטנציאליים. מאחר ובבתי עסק רבים לא מותקנות מצלמות, עצם הידיעה כי המעשים שלהם מוקלטים ומשודרים – מונעת מפושעים רבים את ביצוע הפריצה.

בבתי עסק בהם התבצעה התקנת מצלמות אבטחה יש בדרך כלל שלטים המודיעים כי המקום מאובטח ומצולם בכל שעות היממה. הודעה זו משמשת כתמרור “עצור” עבור פורצים וגנבים. אמנם אי אפשר להבטיח כי לא יהיה מי שיתעלם מקיום המצלמות, אך הוכח כבר כי הדבר מוסיף אפקט חשוב של הרתעה.

בנוסף, במידה והמצלמות נצפות על ידי מוקד אבטחה, ולא רק על ידי בעל העסק, המצלמות יתריעו בפני המוקד על פריצה והמוקד יוכל בזמן אמת להגיב על כך. הדבר חשוב מפני שזהו רובד נוסף של אבטחה שקיים על העסק. מעבר לאפקט המרתיע, אם מתגלה פריצה בזמן אמת, ניתן להגיב, לשלוח כוחות סיור או ליידע את כוחות הביטחון – ולסכל בזמן אמת את הפשע.

משרד - התקנת מצלמות אבטחה בעסק

תרומה לביטחון האישי

בנוסף לתרומה של בקרה והרתעה על הנעשה בעסק, עצם הידיעה שהעסק מצולם ומפוקח תורמת לביטחון האישי ולשקט הנפשי של בעל העסק. בעלי עסקים שביצעו התקנת מצלמות אבטחה בעסק שלהם מדווחים על ביטחון רב יותר בכך שהעסק שלהם מוגן ושמור. הם יודעים שבמקרה הצורך הם יוכלו להשתמש בתיעוד שצילמו מצלמות האבטחה.

 איך מתקינים?

אחרי שהבנו מה היא החשיבות של התקנת מצלמות אבטחה בעסק – חשוב לדעת איך מתבצעת ההתקנה.

ראשית, מומלץ לפנות לחברה מקצועית של התקנת מצלמות אבטחה, על מנת להבטיח את הפעילות התקינה של המצלמות. יש לבחור את סוג המצלמה ומספר המצלמות שיותקנו במקום. ישנם סוגים שונים של מצלמות – בהתאם לצורך. בהתאם לכך יש גם להחליט על מיקום המצלמות. המיקום צריך להתחשב במקור האור ובזווית שתאפשר תיעוד רחב ככל האפשר של המתרחש.

לאחר מכן, התקנת מצלמות אבטחה מתבצעת באמצעות חיבור המצלמה למקור מתח וקישור – במעגל סגור – למחשב או לאפליקציה. המצלמות ניתנות לצפייה באמצעות תוכנה המותקנת על מחשב ביתי או באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד. במידה והמצלמות מקושרות למוקד ביטחון – הן נצפות על ידיו בכל העת.

סיכום

לסיכום, התקנת מצלמות אבטחה היא צעד חשוב בשיפור האבטחה של מקום העסק ובהגברה של רמת הביטחון והשקט הנפשי של הבעלים – מתוך ידיעה כי העסק שלו מתועד ומצולם במשך כל שעות היממה וכל ימות השבוע.     

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות