/

ניקוי בקיטור – שיטת ניקוי חדשה ומתקדמת לכל סוגי המשטחים

כולנו מכירים את עוצמת הניקוי שיש למים בשילוב סבון או חומרי ניקוי בעלי חומרים פעילים. אבל שיטת ניקוי ייחודית המבוססת רובה ככולה על מים במצב צבירה שאיננו נוזל משיגה תוצאות מעולות בכל משטח. מדובר על ניקוי בקיטור וזוהי שיטה חדשה ומתקדמת בעלת שפע של יתרונות.

ניקוי בקיטור

 

 

ניקיון והברקת מגוון משטחים – ניקוי בקיטור

יתרון חשוב מאין כמוהו של שיטת ניקוי בקיטור הינו מגוון היישומים האפשריים. במילים אחרות, ניתן לבצע ניקוי משטחים בקיטור במגוון רחב של משטחים לקבלת תוצאות נפלאות. ניקוי בקיטור מנקה ומבריק ומותיר אחריו משטחים נקיים לחלוטין.

בין הפנים השונות של ניקוי משטחים בקיטור ניתן למצוא למשל ניקוי משטחים בבית וניקוי משטחים באזורים ציבוריים. ניתן לנקות משטחי אבן ומגוון רחב של מרצפות. אפשר לנקות חניונים וגם אזורי עבודה מלאים לכלוך כדוגמת מוסכים. אפשר לנקות כך מדרכות ומדרגות, אבנים משתלבות, כבישים ומשטחים נוספים.

ניקוי ידידותי לסביבה ולאדם

ניקוי משטחים בקיטור הינו בעל יתרונות נוספים שאין ערוך להם. קודם כל, כאשר לא נעשה שימוש בחומרים פעילים, ניתן להישמר מפני בליה ונזק למשטח. כמו כן, הניקוי לא גורם גירוי בעיניים או הופעת אלרגיה בקרב אנשים רגישים, פעוטות או קשישים. ניקוי בקיטור לא משחרר רעלים לסביבה, כך שמדובר בניקיון ירוק באמת.

ניקוי חם וניקוי קר

ניקוי משטחים בקיטור יכול להתבצע בשיטה חמה או קרה. לצד ניקוי בקיטור חם ניתן לבצע גם ניקוי משטחים בקיטור בטמפרטורה די נמוכה.

חברת מוקד אמון באמצעות אמון ניקיון מתמחה בביצוע ניקוי על ידי קיטור חם או קר. הזמינו את השירות ותיהנו ממקצוענות, חיטוי, פתרון גם למקומות קשים לגישה, סילוק לכלוך קשה וחידוש הנראות והצבע.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות