/

טיפים לאבטחה ביתית שיצמצמו משמעותית את הסיכויים לפריצה

בתקופה בה הטכנולוגיה מתקדמת והבתים החכמים הופכים למטרה עבור פורצים, אבטחת הבית ותחושת הביטחון הופכים לנושא חשוב. ולכן, מערכות מיגון אלקטרוניות יחד עם ניידות סיור אשר מגיבות לכל קריאה הפכו למעשה לאמצעי היעיל ביותר למניעת פריצות וגנבות. על המערכות המיגון ויתרונותיהן תוכלו לקרוא במאמר הבא.

במקרים של פריצות וגניבות, את הרכוש ברובו נוכל להשיב אך כיצד מתמודדים עם התחושה של החדירה לפרטיות ומצמצמים את הפריצות? קובי אוחיון, סמנכ”ל שיווק ומכירות במוקד אמון המתמחה באבטחה ביתית, מסביר כי אבטחת הבית ותחושת הביטחון הינה נושא חשוב, אך מכיוון שאין אפשררות להציב שוטר ושומר בכל קרן רחוב, מערכות מיגון אלקטרונית בשילוב ניידות הסיור של מוקד אמון המגיבות לכל קריאה הפכו לפתרון האידיאלי ביותר למניעת פריצות. וכמו כן, מדובר בפתרון מתאים ונוח לכל כיס.

טיפים לאבטחה ביתית

עובדה ידועה הינה קיומה של עלייה בכמות הפריצות בחגים ומועדים המשתלבים עם סוף שבוע ארוך וזאת בשל היעדרות בני הבית למספר ימים. ברוב המקרים זמני הפריצות נעים בין שמונה בערב לארבע לפנות בוקר כאשר אופן הפריצה משתנה בהתאם לשעת הפריצה, סוג הנכס והאם הפריצה הינה אקראית או לא.

ניקח לדוגמה דירות קרקע, מרבית הפריצות יתחילו מהאזור העורפי של הבית, הכולל את ויטרינת הסלון כך שהפרוצים יוכלו להימלט במהירות. דוגמה נוספת הינה  פריצות לבתי מגורים אשר מתרחשות ברוב המקרים במקבץ ולא מסתיימות כפריצה בודדת בשכונה.

על מנת למזער את הסיכוי הפריצה, חשוב להקפיד על אמצעי בטיחות מרכזיים:

  • להגיף את כל התריסים לפני היציאה מהבית ולפני שינה
  • לוודא נעילת דלתות וחלונות
  • להימנע מלהשאיר חפצי ערך חשופים וגלויים וביניהם פלאפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים, תיקי יד, ארנקים ואת מפתחות הרכב, מומלץ לפני כול יציאה מהבית ובזמן שהולכים לישון להניח אותם במגרות או במקום שאינו בולט לעין.
  • התקנת אמצעי מיגון ומצלמות אבטחה בביתכם, התחברו למוקד סיור מקומי והפעילו אזעקה בכל יציאה מהבית. לבעלי מערכות הגנה היקפיות יש להפעיל מערכת גם בשעות הלילה כשהולכים לישון.
  • אל תשאירו מפתחות בתיבת הדואר או בקרבת הדלת, הגיע הזמן למצוא פתרונות אחרים. אם אבד לכם המפתח החליפו מיד את כל המנעולים הנדרשים.
  • אל תכניסו זרים לבית גם אם הם באים לשם צדקה!
  • מצלמה מחוץ לדלת ומערכת אזעקה לאבטחה ביתית יעילה תסייע לכם במניעת פריצות ותפקח בצורה הטובה ביותר על הבית.
  • בעת חופשה והיעדרות ארוכה, עדכנו אנשי קשר ובעלי מפתחות והפעילו אזעקה לפני יציאה.
  • הימנעו מלפרסם על היעדרותכם ברשתות החברתיות. בקשו ממכר להגיע מדי פעם לבית ולהראות כי יש תנועה באזור הבית זה בהחלט מסייע.

לסיכום

באמצעות  הטיפים הפשוטים המצוינים מעלה תוכלו לצמצם משמעותית  את הסיכוי לפריצה. חשוב לזכור כי לפני בחירת מערכת האזעקה, מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ מיגון מקצועי ובעל ניסיון אשר ידע להתאים את מערכת האזעקה המתאימה ביותר עבורכם בהתאם לתנאי השטח, מיקום, גובה, מבנה הבית ומיקום הדלתות והפתחים השונים. בחירה נכונה יכולה לעשות הבדל גדול.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות