/

נוסעים לחו”ל? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הבית מפני פריצה

בשנים האחרונות הפורצים הפכו למתוחכמים במיוחד וחלקם אף מבצעים מעקב מודיעיני אחר משפחות שעתידות לנסוע לחו”ל לתקופה ממושכת. במאמר הבא נציג בפניכם כמה שירותים וטיפים יעילים שיעזרו לכם לשמור על הבית מפני פריצה בזמן השהות בחו”ל.

התקינו מערכת אזעקה בבית

תפקידה של מערכת האזעקה הוא להתריע בעת פריצה לבית. היא בנויה מבקר מרכזי שמקושר למגוון רחב של אמצעי מיגון מתקדמים, כמו גלאי נפח למשל. כשיש אזעקה, המערכת בבית מדווחת למוקד המבצעי בזמן אמת ומאפשרת תגובה מהירה של סיירי החברה. בנוסף, אנחנו בטוחים שאם הפורצים יזהו שהבית מרושת בגלאים או מצלמות אבטחה, הם יבחרו לבצע את זממם במקום אחר.

חברו את הבית למוקד צופה

שירות מוקד צופה הוא שירות שבאמצעותו המוקד של חברת האבטחה יכול לצפות בזמן אמת על המתרחש בבית ולקבל את התמונה המלאה. כשיש אזעקה בבית, נפתח מסך למפעיל חדר הבקרה שצופה בזמן אמת במתרחש, מה שמאפשר לו להקפיץ לאזור את מוקד הסיור ואפילו את ניידות המשטרה שנמצאות בסמוך לו.

התקינו מצלמות אבטחה

תפקידן של מצלמות האבטחה הוא לתעד, לתחקר ולהרתיע את הפורצים. באמצעות מצלמות האבטחה תוכלו לצפות בזמן אמת במתרחש באמצעות מכשירי טלפון ניידים, טבלטים ומחשבים. בנוסף לכך, גם המוקד המבצעי של חברת האבטחה שלכם יוכל לצפות במתרחש כל העת ולהקפיץ בעת הצורך את מוקד הסיור לאזור. כיום קיימות מצלמות אבטחה המחוברות ישירות למערכת האזעקה, מצלמות אבטחה אלו נקראות “מצלמות אנליטיקה “.

הגנה מפריצה לבית

מצלמת אבטחה לבית

אל תשאירו דברים יקרים

זה לא משנה לכמה זמן אתם נוסעים, במידה ויש לכם בבית פרטים יקרי ערך אנחנו ממליצים לכם להעביר אותם לשמירה אצל השכנים או המשפחה. אנחנו לא מתכוונים רק לתכשיטי זהב, אלא גם לפריטים כמו מחשבים המכילים מידע חשוב או מסווג, טלפונים סלולריים שאתם לא צריכים לקחת אתכם לטיסה ועוד.

נעלו את כל הדלתות והחלונות

לפני שאתם יוצאים מהבית ודאו שכל החלונות והדלתות בבית נעולים בצורה הרמטית, גם אם אתם גרים בקומה גבוהה. האמינו לנו שהפורצים שלכם לא מפונקים, אם תספקו להם גישה נוחה לפריצה הם כבר ידעו למצוא אותה. וודאו שכל החלונות ננעלים בצורה מלאה ושלא ניתן לפתוח אף אחד מהם מבחוץ.

סלקו מפתחות רזרביים

אם חשבתם ליישם את הטריק של השארת מפתח רזרבי לקרובים שלכם מתחת למחצלת או בארון החשמל, אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב. הגנבים מכירים את הטריק הזה ואלה המקומות הראשונים שאותם הם יבדקו. רוצים להשאיר מפתח רזרבי לחבר או בן משפחה? מסרו לו את המפתח בידיים.

הסתייעו בשכנים שלכם

אם אתם נוסעים לתקופה ממושכת, אנחנו ממליצים לכם לצאת מהקופסא ולבקש עזרה מהשכנים בכל הקשור לשבירת השגרה בבית כשאתם לא נמצאים. לפורצים יש לעיתים מודיעין על משפחות שעוזבות את הבית לטובת נסיעה לחו”ל והם מתכננים לנצל את ההזדמנות לפריצה קלה. לכן, השאירו מפתח לשכנים שלכם ובקשו מהם להיכנס אליכם הביתה פעם ביום, בשעה לא קבועה ולבצע פעולות שונות על מנת ליצור אווירה כאילו מישהו גר בבית. בקשו מהם להדליק טלוויזיה, להדליק ולכבות את התאורה, לצאת למרפסת או לחצר ועוד.

לסיכום, אם אתם רוצים למנוע פריצה לבית שלכם בעת שהותכם בחו”ל, אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שהצגנו במאמר זה. מעבר לפעולות שתוכלו לבצע בעצמכם, מומלץ כמובן לשכור את שירותיה של חברת אבטחה ותיקה ומנוסה, כמו חברת אמון למשל, שתספק לכם מעטפת הגנה מושלמת לכל תקופת השהות שלכם בחו”ל.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות