/

אבטחת קניונים – לספק לציבור תחושת ביטחון

אם היינו חיים בעולם מושלם, לא היה צורך באנשי אבטחה כלל וגם לא הייתה נדרשת אבטחת קניונים בפרט. אבל צמד המילים אבטחה קניונים הינו שגור מאוד בארצנו ולא בכדי. סיכונים גיאו פוליטיים ושיקולי ביטחון מלמדים כי אבטחה בקניונים היא בעלת ממד חשוב, גם תודעתי, גם בתחושת הביטחון והסדר הציבורי וגם מבחינה מעשית אופרטיבית.

אבטחת קניונים - קניון

אבטחה קניונים – מה זה אומר?

כל אדם המבקר בקניון, כל משפחה שיוצאת לבילוי בקניון, כל חובבי השופינג והמותגים, כולם מודים כי אבטחת קניונים מעניקה להם תחושת ביטחון שאין ערוך לה. אך אבטחה בקניונים איננה מתבצעת רק על ידי השומר שנימצא בכניסה. צמד המילים אבטחה קניונים הינו בעל משמעות רחבה יותר והביטחון ושמירת הסדר נעשים בשורה של צעדים.

אבטחת קניונים כוללת בדיקה בכליהם ובתיקי הלקוחות בכניסה לקניון. המאבטחים דואגים לאכוף נהלים וחוקים, בכפוף לחוק ולפי הנהלים של הנהלת הקניון. מתבצע בידוק בטחוני בכלי רכב ובמידת הצורך גם נעשים סיורים ברגל וברכב חשמלי (למשל קלנועיות ייעודיות). כמו כן, אבטחה בקניונים זה גם הפעלה של חדרי בקרה, תפעול עמדות מודיעין, ניהול חניונים ופעולות נוספות השומרות על הסדר ומסייעות בתפעול שוטף ולפי הנהלים.

אם נמחק את המילים אבטחה קניונים מתוך הלקסיקון נגלה כי הקניונים הופכים שוממים וגם בעלי העסקים שם מרגישים בלתי בטוחים. אבטחת קניונים היא זו אשר מאפשרת שמירה על הסדר, תחושה של ביטחון, והתנהלות תקינה.

חברת מוקד אמון מספקת שירותי אבטחה בקניונים מהמובילים בישראל. לחברה מערך אבטחה מקיף המתמחה בקניונים, המבוסס על תפעול מקצועי, מאבטחים הנבחרים בקפידה (ובעלי הופעה ייצוגית ואחריות אישית). למידע נוסף ולשירותי שמירה ואבטחה מכל סוג שהוא – פנו למוקד אמון.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות