/

פקידי קבלה ולובי לבנייני משרדים ומגורים

קבוצת מוקד אמון היא חברה בעלת מוניטין וניסיון במתן שירות של פקידי קבלה לבנייני מגורים ומשרדים. במהלך השנים צברה החברה ידע רב בהענקת שירותים של פקידים אלו, באבטחת בנייני משרדים ובמתן שירות של פקידות קבלה ומודיעין. לפרטים נוספים המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

 

מה תפקידם של פקידי קבלה ולובי ?

 

עמדת הקבלה היא מקום המפגש הראשון של הנכנסים לבניין. פקיד הקבלה שמאייש אותה מהווה את כרטיס הביקור והפנים של הבניין.

כמעט בכל בניין משרדים או מגדל דירות יושבים פקידי קבלה בלובי. פקיד הקבלה מבצע בקרת כניסה של הנכנסים למבנה, נותן מענה טלפוני, מקבל הודעות בעת הצורך, רושם את הקהל העובר בלובי והוא גם מהווה את נקודת הקשר הראשונה של המבקרים הנכסים לבניין.

תפקידם העיקרי של פקידי קבלה הוא לקבל את פני המבקרים בצורה ידידותית ומקצועית, לוודא את זהותם ולכוון אותם ליעד המתאים. בין היתר הם גם מסננים את השיחות הנכנסות ומעבירים אותן לאדם המתאים ומטפלים בדואר ובחבילות – מקבלים ומפיצים אותם למשרדים השונים או לדירות.

 

אילו מיומנויות נדרשות מפקידי קבלה ולובי ?

 

ראשית, כישורי תקשורת מעולים. פקידים אלו חייבים לדעת לתקשר ביעילות עם המבקרים בבניין, עם הדיירים ועם צוות הבניין וכמו כן, להיות מסוגלים להעביר מידע בצורה ברורה ומקצועית באופן אישי ובטלפון, כמובן באדיבות ובענייניות.

מיומנות חשובה נוספת היא תודעת שירות גבוהה. פקידי לובי חייבים להיות שירותיים  להפליא, תוך כדי היכולת להישאר רגועים ומקצועיים במצבי לחץ. יחד עם זאת, עליהם להיות מסוגלים לטפל בתלונות או בבעיות של לקוחות בזמן וביעילות. תפקידו של פקיד הקבלה הוא קריטי גם לשירות הלקוחות של הבניין.

יתר על כן, לפקידים אלו נדרשים גם כישורים ארגוניים. הם צריכים לבצע מספר משימות במקביל, לקבוע סדרי עדיפויות, לנהל את זמנם ביעילות ולקחת אחריות על המתרחש בגזרתם.

לבסוף, מיומנות מחשב  נדרשת גם היא לפקידי לובי וקבלה. עליהם להיות מיומנים בתוכנות מחשב Office, לדעת להשתמש בדואר אלקטרוני וביישומים מבוססי אינטרנט וכמובן לתפעל בקלות מכונת צילום ומכשיר פקס.

פקידי קבלה

פקידי קבלה ולובי של מוקד אמון

 

כאשר שוכרים פקידי קבלה מחברת מוקד אמון, אפשר להיות בטוחים כי מדובר בבעלי מקצוע מיומנים היטב אשר עברו את כל ההכשרות הנדרשות לביצוע תפקידם בצורה הטובה ביותר.

הכשרתם של פקידים אלו מיועדת לאנשים עם תודעת שירות גבוהה, נעימים, אדיבים ומנומסים, סבלניים, בעלי תקשורת בין אישית מעולה, ייצוגיים וכאלו המעוניינים להשתלב בעבודה תוססת ודינאמית הכוללת מפגש שוטף של אנשים רבים ומגוונים.

בהכשרתם הם לומדים תקשורת בינאישית ויחסים בינאישיים, עבודה תחת לחץ, מזכירות כללית, תפעול וניהול מרכזיית טלפונים ועוד שלל נושאים המקנים מיומנויות וכלים הדרושים לבצוע התפקיד של פקיד לובי באופן מקצועי ואיכותי. 

מוקד אמון מספקת גם שירותי שמירה עליהם ניתן לקרוא כאן.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות