/

יחידות סיור ואבטחה, מהם ומה חשיבותם?

יחידות סיור ואבטחה, מהם ומה חשיבותם?

לא כל חברה העוסק באבטחה ובביטחון יודעת לתפעל גם יחידת סיור. רק חברה בעלת ידע בביטחון ומערך לוגיסטי מתוחכם יכולה להציע יחידת סיור ניידת ולפעמים אפילו כמה וכמה יחידות כאלה.

סיירים הזמינים לכל משימה

מהי בעצם יחידת סיור ואבטחה, מהן יחידות אלה ובמה טמונה החשיבות שלהן? מדובר ביחידה עצמאית, היודעת להתנהל כיחידה איכותית, חלק אינטגרלי משירותי מוקד. ביחידה כזאת עובדים סיירים אשר קיבלו הכשרה מקיפה באבטחה שוטפת.

יחידות סיור ואבטחה

יש לציין כי יחידת סיור ממעלה ראשונה מגייסת אל שורותיה אך ורק אנשים בעלי כושר גופני וכאלה אשר יש להם רקע צבאי רלוונטי. במה דברים אמורים? יחידת סיור מאוישת בידי יוצאי צבא. כמו בצבא, חלק מהסיירים הינם בעלי תפקידים פיקודיים. בדומה לערכים הידועים בצה”ל כגון מקצוענות, אימונים שוטפים, ייזום וניידות, כך פועלת גם יחידת סיור מצוינת. זו יחידה שגם יודעת ליזום סיורים במקומות הרצויים וגם יודעת להגיב (ומהר) לכל קריאה. סימנים חשודים, אזעקה, דיווח על בסיס מצלמת אבטחה, מענה מהיר ומידי, כל זה חלק משגרת החיים של יחידת סיור אזרחית מקצועית.

מחויבות חסרת פשרות

במה טמונה החשיבות של יחידת סיור:  בזכות שקדנותה ומחויבותה של היחידה ללקוחות ולמשימות, משיגים הצלחות מבצעיות חוזרות ונשנות. מונעים פריצות, מקיימים אבטחה למטרת מניעה, מעניקים תחושת ביטחון והבנה שיש על מי לסמוך. יחידת סיור מחזיקה ברשותה מערכת קשר ומכשירי איתור על בסיס לוויין כך שמדובר במפגש בין מקצוענות אנושית לטכנולוגיה מתקדמת.

זקוקים לשירותי אבטחה ניידים? מוקד אמון, אנחנו הכתובת. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים באמת, יחידת סיור מקצועית, מבית מוקד אמון עומדת לרשותכם. צי של רכבי סיור וסיירים נמרצים יוצאי צבא ידאגו שגם אתם וגם כל היקר לכם תהיו תמיד בידיים טובות.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות