/

מצלמות אבטחה: קבלו את המותגים האיכותיים ביותר

מחפשים מצלמת אבטחה איכותית? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נציג בפניכם את 4 המותגים האיכותיים ביותר למצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה

מצלמת אבטחה Hikvision

חברת Hikvision היא הספקית המובילה בעולם כיום למוצרים ופתרונות מתחום הווידאו. החברה הזו משקיעה בכל שנה 9% מההכנסות שלה למחקר ופיתוח, מה ששם אותה למעשה בטופ העולמי בכל הקשור לחדשנות של המוצרים שלה. החברה מספקת מגוון מוצרים בתחום מצלמות האבטחה, לרבות מצלמות IP חכמות, מצלמות אנלוגיות, מערכות הקלטה, אנליטיקה מתקדמת ועוד.

אחת המצלמות המבוקשות של החברה היא ה- DS-2CD2143G2-I, מצלמת כיפה IP קבועה נגש השחתה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל. למצלמה הזו הדמיה באיכות גבוהה מאד, הדמיה ברורה כנגד תאורה אחורית חזקה וכן עמידות בפני מים ואבק. מצלמה איכותית נוספת היא ה- DS-2CD2621G0-IZ, מצלמת IP צינור 2 מגה פיקסל וריפוקל WDR. מצלמה עם הדמיה באיכות טובה של 2 מגה פיקסל, ממשק שמע ואזעקה זמין, עמידות בפני מים ואבק ובעל מבנה חזק מחומרי מתכת חזקים.

לסיכום, אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות מאד שגם יספקו לכם תמונה מעולה וגם ישרתו אתכם לאורך שנים, אנחנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה של אחת מהחברות שסקרנו במאמר זה.

מצלמת אבטחה DHAUA

גם חברת DHAUA היא חברה ותיקה ומנוסה בתחום מצלמות האבטחה, חברה שחרטה על דגלה להפוך את החיים שלנו לבטוחים וחכמים יותר. גם לחברת DHAUA יש מגוון סוגים של מצלמות אבטחה, מצלמות כיפה, צינור וגוף.

אחת המצלמות האיכותיות ביותר של החברה היא hac-hfw1500tlp-a מצלמת צינור CVI 5MP , מצלמה עם עדשה קבועה של 3.6 מ”מ עם אינפרה אדון חכם ל- 40 מטר. מצלמה איכותית נוספת היא dh-hac-hdw1509tp-a-led, מצלמת כיפה 5MP CVI DHAUA COLORFULL עם ראיית לילה צבעונית. בעלת עדשה קבועה של 2.8 מ”מ ופנס אור לבן 40 מטר + ראיית כוכבים.

מצלמות PROVISION

PROVISION היא חברה ישראלית בין לאומית שנוסדה בשנת 2007, מתוך הצורך לענות על דרישות השוק למוצרי אבטחה באיכות גבוהה לפלח השוק הבינוני. לאור העובדה שישראל נאלצת להתמודד עם איומי הטרור שהצריכו מתן פתרונות מתקדמים בתחום, PROVISION, אולי בעל כורחה, הפכה לאחת החברות המצטיינות והמקצועיות ביותר בתחום מצלמות האבטחה.

ל- PROVISION יש מגוון סוגים של מצלמות אבטחה, בין השאר מצלמות כיפה, מצלמות צינור ומצלמות להסלקה. אחת המצלמות הנפוצות של החברה היא DAI-380IPE-MVF, מצלמת אבטחה IP אנטי ונדלית 8 מגה פיקסל עם אנלטיקה מתקדמת הכוללת בין השאר יכולות של זיהוי פנים, חציית קו, ספירת אנשים ועדשה משתנה.

מצלמת אבטחה מעולה נוספת של פרו היא DI-380IPS-28, מצלמת אבטחה כיפה IP באיכות 4K 8MP עם מיקרופון מובנה. מצלמת אבטחה מעולה במחיר ביניים ואם מתכוונים לרשת את הבית שלכם במצלמות זו בהחלט יכולה להיות המצלמה שתתאים.

מצלמת UNV

חברת UNV היא למעשה החברה השלישית בגודלה בסין בתחום מצלמות האבטחה והיצרן מספר 4 בעולם. היא נוסדה בשנת 2005 ומספקת מגוון סוגים של מצלמות אבטחה, בין השאר מצלמות כיפה, צינור, מצלמות ממונעות, מצלמות עין הדג ועוד. כל המצלמות של החברה מציעות תכונות מתקדמות מאד, בין השאר תמונה בצבע מלא במצב חשוך, טכנולוגיית אור הכוכבים לתמונה ברורה בתנאים חשוכים, מצב מסדרון למצבי תמונה אנכיים, שירותי ענן ועוד.

אחת המצלמות הסופר איכותיות של החברה היא IPC7622EL-X55UG, מצלמה ממונעת זום X55 לייזר 1000 מטר. מדובר במצלמה במבנה גוף עם עדשה של 6.4 מ”מ המספקת וידאו באיכות סופר גבוהה. מצלמה איכותית נוספת היא ה- IPC868ER-VF18-B מצלמת עין הדג IP 8MP עדשה קבועה 1.8 מ”מ. מדובר במצלמה בעלת טווח של לא פחות מ- 10 מטרים המספקת תמונה איכותית מאד.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות