/

ניקיון שטחים מסחריים: כל מה שחשוב לדעת

זקוקים לשירות של ניקיון שטח מסחרי ולא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקיון שטחים מסחריים.

ניקיון שטחים מסחריים – למה זה חשוב?

שטח מסחרי הוא שטח שמאופיין בתנועה ערה מאד של אנשים, בין אם מדובר בקניונים, מגדלי הייטק, שטחי אחסון והפצה ועוד. ניקיון שטח מסחרי היא עבודה מורכבת במיוחד, מכיוון שברוב המקרים מדובר בשטחים גדולים מאד שמצריכים הגעה עם צוות ניקיון רחב, שימוש בטכניקות מתקדמות לניקוי ועוד. זו בדיוק הסיבה שבגינה חשוב מאד להזמין חברת ניקיון אמינה ומקצועית שתבצע שירות של ניקיון שוטף לשטח המסחרי בצורה מקצועית. 

 

מה כולל שירות של ניקיון שטחים מסחריים?

 

ניקיון מגדלי הייטק

 

המשרד שלכם יכול להיות נוצץ ומבריק, אך אם הלובי והמסדרונות במגדל מלוכלכים לא עשיתם בזה שום דבר. ניקיון מגדלי הייטק בכלל, ומגדלי משרדים בפרט, היא עבודה מורכבת שמצריכה הצבה של צוות ניקיון ממש סביב השעון. במיוחד בתחום ההייטק, שהעובדים בו נמצאים במגדל בשעות עבודה חריגות, יש משמעות אדירה לשירות של ניקיון שוטף. ניקיון מגדלי הייטק כולל בין השאר את ניקיון הלובי, המסדרונות, מתחמי השירותים, החניון ועוד. העבודה כוללת גם ניקיון של חלונות בגובה, את העבודה הזו מבצעים ברוב המקרים באמצעות שימוש בסנפלינג, עבודה מורכבת למדי.

 

ניקיון קניונים

 

אין ספק שניקיון קניונים היא אולי העבודה הכי מאתגרת שחברות ניקיון נאלצות להתמודד איתה, מהסיבה הפשוטה שבכל יום עוברים בקניון עשרות אלפי אנשים. יתרה מכך, מדובר פה על שילוב של מגוון אלמנטים מורכבים, כמו השטח הייעודי של המזון, החניון, השטחים הציבוריים שמחוץ לחנויות, המדרגות הנעות, החלונות ועוד.

לכן, העבודה הזו חייבת להתבצע על ידי חברת ניקיון מנוסה שהצוותים שלה הם לא פחות ממומחים בתחום ניקיון הקניונים. העבודה תכלול בין השאר ניקיון של רצפת החניון על ידי מכונות שטיפה, ניקיון בלחץ מים של כתמים קשים, ניקיון חלונות בגובה ועוד מגוון רחב של עבודות.

 

ניקיון מרלוג

 

מרלוג הוא למעשה שטח לוגיסטי שבו מבצעים את כל פעולות האחסון וההפצה של החברה. המרלוג כולל בין השאר אזורי אחסון, משרדים, מחסנים, שטחי חניה גדולים ועוד. לכן, ניקוי מרלוג נחשב לעבודה מורכבת מאד שלוקחת עד לקצה את היכולות של חברת הניקיון, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת כמות כוח האדם שהיא צריכה לספק למקום.

ניקיון מרלוג כולל בין השאר שאיבה של הפסולת והאבק שמצטברים במקום באמצעות שואבי אבק תעשייתיים, שטיפה עם מכונות שטיפה וקרצוף של הרצפה, שטיפה בלחץ מים במקומות שבהם יש כתמים עיקשים, שטיפה של החניונים וכמובן ניקוי של המחסנים, שלעיתים יש בהם גם חומרים מסוכנים.

כמובן שיש עוד מגוון רחב של שירותים בתחום הניקיון של השטחים המסחריים, כמו ניקיון בתי חולים ומרפאות, ניקיון שטחים מסחריים פתוחים, ניקיון מוסדות ועוד, אך קצרה היריעה מלפרט פה על כולם.

 

חברת שירותי ניקיון

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים שירות של ניקיון שטחים מסחריים?

 

כפי שכבר הבנתם, ניקיון שטח מסחרי היא עבודה מורכבת שלא כל חברת ניקיון מסוגלת לבצע. מדובר פה בטכניקות ניקוי מתקדמות שמצריכות גם הקצרה של כוח אדם רב. לכן, לפני שאתם ממהרים לסגור עם חברת ניקיון, אנחנו ממליצים לכם לוודא שיש לה ניסיון רב במתן שירותי ניקיון לשטחים מסחריים.

חברת ניקיון הפועלת ע״פ תקנים הדורשים מבחני איכות תקופתיים וחברה ב”ארגון חברות הניקיון בישראל”, 
בעלת רישיון קבלן שירות ממשרד התמ”ת!

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לדבר עם לקוחות קודמים של החברה ולקרוא ביקורות, זה יעזור לכם להבין אם מדובר בחברת ניקיון אמינה ומקצועית. כמו כן, אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה המחיר שמקובל לגבות על שירות כזה. קחו כמה הצעות מחיר, השוו בניהן וסגרו עם חברת הניקיון שנותנת לכם את הצעת המחיר המסודרת והמשתלמת ביותר.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות