/

כך מומלץ לבחור חברת אבטחת משלחות

בחירת חברת אבטחת משלחות יש ליישם בהתאם לסוג המשלחת שאתם מוציאים. ישנן חברות המתמחות בליווי משלחות ענק לצד אלה שמיועדות לליווי משלחות מצומצמות. בנוסף, יש להבדיל בין ליווי בתוך ישראל, בו ניתן לבצע חיוג ישיר למוקד המרכזי, לבין ליווי לחו”ל, בו התקשורת מתבצעת באמצעים עקיפים, מה שמעלה את מחיר השירות. לרוב, כאשר נדרש שירות אבטחת משלחות, מדובר על נסיעה לחו”ל, בדגש על קבוצות שחושפות שהן ישראליות מטעמים ייצוגיים, עבורן נדרשת אבטחה מוגברת.

בחירת החברה צריכה להיעשות על פי סוג השליחות

מומלץ לבחור חברת אבטחת משלחות בהתאם לסוג השליחות. במידה ומדובר בייצוג מטעם המדינה, סוג האבטחה צריך להיות שונה מאשר בנסיעה פרטית. חברת אבטחת משלחות צריכה לספק ללקוחותיה את כל תמורות האבטחה שיגרמו להם להרגיש בטוחים, יצירת טבעת אבטחה מחד ומתן חופש תנועה מעשי מאידך. בנוסף, על נציגי החברה ליצור קשר עם המוקד בישראל בכל רגע נתון כאשר זה נדרש וגם לצורך קבלת עדכוני אבטחה ממנהלי החברה.

תכנון ליווי המשלחת כולל התמודדות עם מצבים בלתי מתוכננים

על חברת אבטחת משלחות להכין תכנון מלא של יישום המשימה בפועל, אבל גם להתכונן לתרחישים בהם הוא לא יצלח, או שתידרש תכנית חלופית בהתאם למצב. לכן, כחלק’ מתכנון אבטחת משלחות, על הנהלת החברה לא להסתפק רק בתכנון גנרי אלא גם לבוא עם תרחישים בלתי מתוכננים ולחבר עבורם תסריטי פתרון אפשריים. חברת אבטחת משלחות היא בראש ובראשונה חברת אבטחה. ככזו, היא צריכה לגבות את המשלחות שלה בכל מצב ולהתכונן מראש לתרחיש שהתכנון המקורי ישתבש בנקודות מסוימות.

המלצות מטעם מאובטחים קודמים במשלחות עבר

כמובן שאין חכמים כבעלי ניסיון, ולכן מאד מומלץ להיוועץ עם חברי משלחות אחרות שנסעו לחו”ל והיו זקוקים לשירות אבטחת משלחות. התייעצות עם מאובטחים קודמים תביא אתכם לחברה טובה ש ניתן לבקש בתחום, ואם היא זוכה למבול המלצות נוספות, אתם בדרך לבחור שירות אבטחת משלחות טוב במיוחד. התבססות על המלצות מסייעת לכם לקבל החלטה מושכלת בדבר דמותה של החברה שתלווה את המשלחת שלכם. במיוחד כאשר מדובר בממליצים שהיו במצבכם, כחלק ממשלחת, התובנות יסייעו לכם להחליט נכוחה לגבי בחירת חברת אבטחת משלחות.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות