/

לחצן מצוקה לקשישים

לחצן המצוקה של מוקד אמון הוא לחצן מתקדם, קטן במידותיו אך בעל יכולות מרשימות ואפקטיביות ביותר. לדוגמא, חיבור מיידי למוקד המאויש 24/7, איתור המיקום של מי שנושא את הלחצן בזמן אמת, ערוץ דיבור דו-כיווני וחיבור לאפליקציה מהנייד. כל הפרטים על לחצן מצוקה לקשישים במאמר שלפניכם.

 

לחצן מצוקה לקשישים – איתך 24/7

 

לחצן מצוקה מתפקד כמכשיר קשר אלחוטי דו-כיווני עם כרטיס SIM עם מספר ייעודי שאפשר לחייג אליו, כלומר, ניתן לדבר דרכו וגם לשמוע את מי שמדבר מהצד השני. לחצן המצוקה מקשר בין מוקד חירום הפועל 24/7 לבין המנוי. מדובר בלחצן מצוקה נייד המיועד לנשיאה על הגוף או בצרור מפתחות.

 

היתרון הגדול של לחצן SOS נייד שיכול “ללכת” עם המנוי לכל מקום. יש בו חיבור לאנשי  קשר ולמוקד מבצעי המאויש 24/7 ומחובר לכוחות הביטחון השונים. בכל קריאת חירום מעודכן גם איש הקשר. המוקד המבצעי מתפעל את האירוע ומפעיל נוהל חירום במקרה של מצוקה, בהתאם למקרה.

 

כפתור המצוקה פשוט ונוח לשימוש ומתאים לכל מטרה ולכל גיל.הוא בעל צורה של טיפת מים ובגודל של שלט רכב. ניתן לתלות אותו על הצוואר, לשים בתיק או, כאמור, לחבר למחזיק מפתחות. הוא עדיף על לחצני שעון הגורמים להרבה לחיצות שווא מבלי ששמים לב לכך.

 

בלחצן המצוקה משולבות תכונות של מכשיר סלולארי, כגון: כרטיס סים שמאפשר חיוג מהלחצן ואליו בכל זמן ומכל מקום. בלחצן יש גם GPS המאפשר לאתר את מקום נושא לחצן המצוקה.

 

יתרון נוסף של הלחצן הוא היכולת שלו להתריע לאנשי הקשר על היחלשות הסוללה. כך ניתן לשמור שלחצן המצוקה יהיה כל העת מוטען וזמין. אנשי הקשר יכולים גם לפרוץ למכשיר עצמו מרחוק כדי לשמוע רעשי רקע של המקום בו נמצא עונד המכשיר וליצור עימו קשר. כך ניתן להבין טוב יותר האם אכן קיימת מצוקה ומה סוגה.

 

לחצן מצוקה נייד אמון SOS WIFI

 

היתרון של לחצן מצוקה SOS 

 

עם לחצן מצוקה המחובר למוקד אשר מאויש 24/7 ונותן שקט נפשי וביטחון, קשישים החיים בגפם אף פעם לא לבד.
לחצן מצוקה לקשישים מאפשר אזעקת עזרה באופן מיידי במידת הצורך. במוקד המבצעי פועלים מוקדנים מנוסים ומאומנים הפועלים באופן מיידי לזיהוי הבעיה ולטיפול בה.

 

עזרה מהירה ומיידית היא כל מה שצריך לעיתים להצלת חיים. זה זמן של לחץ ולעיתים אף של איבוד עשתונות וגם ככה אין זמן להתחיל להיזכר במספרי טלפון שונים. עם לחצן מצוקה לא צריך לזכור כלום. לוחצים ומועברים באופן מיידי לטיפול מקצועי ומהיר של המוקד שיודע איך להגיב ומה לעשות במצבי מצוקה שונים. המוקדן מזהה את הבעיה, מטפל בה ונותן את הפתרון המהיר והטוב ביותר. במקרה הצורך מוזעקים אמבולנס, מכבי אש, או משטרה.

 

לחצן מצוקה לקשישים מתקדם ואיכותי, עם פונקציות אפקטיביות ביותר ופשוט לשימוש, הוא כל מה שצריך בשביל שיהיה שקט נפשי ותחושת בטחון בידיעה שבכל לחיצה ניתן מענה מיידי וטיפול מקצועי.

 

לחצן מצוקה

 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות