/

פתרונות מיגון ואבטחה מתקדמים לבית ולעסק, כבר לא צריך לפחד מהמחיר

פתרונות מיגון מתקדמים, למה הכוונה?

בעקבות ריבוי הפריצות לבתים ועסקים, בכל רחבי הארץ, האזרחים מבינים שיש צורך להגדיל את רמת הביטחון האישי / המשפחתי וגם של העסק. כל מי שעבר פריצה יודע שנורא קשה לאתר את הפורצים ואת השלל. המטרה היא מניעה וסיכול הפריצה ולא להתמודד עם סכנות וריצות לתחנות משטרה.

פתרונות מיגון מתקדמים, בואו ונראה למה הכוונה ואיך זה משפיע עליכם.

מיגון מתקם

הכוונה היא למציאת פתרונות מיגון מתקדמים לבית ולעסק. לדוגמה: מערכות אזעקה מתקדמות – כאלו שיכולות לדעת מתי אתם בבית ומתי יש פורץ שמתקרב לשטח שלכם, לכך אפשר להוסיף מצלמות אבטחה שמשדרות למוקד מבצעי 24/7 בזמן אמת עם חיבור לניידות סיור הפועלות סביב השעון בשטח. מנעולים ברמה גבוהה – כאלו שיהיה קשה מאוד לפרוץ אותם בזמן קצר. יתרה מזאת אפשר להוסיף גם מנעולים שנפתחים רק באמצעות טביעת אצבע (פתרון מעולה לחדרים רגישים במשרדים). גידור וסורגים לחלונות, בימינו ישנים סוגים רבים של סורגים, ישנם אפילו סורגים שקופים וכאלו הניתנים להזזה באמצעות שלט. לכל אלו אפשר להוסיף מספר אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בהתאם לדרישות האבטחה. חשוב לדעת, לא כל בית או עסק זקוק לכל אמצעי האבטחה הקיימים. לכן מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי, כך תוכלו לקבל החלטות נכונות עם מעטפת מיגון ואבטחה מתקדמת בעלות שמתאימה בדיוק לכם ותהווה רשת ביטחון נוספת במקרה חירום

מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה עם חיבור למוקד וסיור 24/7 זה לעשירים בלבד?

עד לפני מספר שנים פתרונות המיגון המתקדמים היו יקרים למדי, הסיבה העיקרית לכך היא שזאת הייתה טכנולוגיה חדשנית למדי, דבר שגרר עלויות גבוהות לצרכן. היה אפשר לראות את הפתרונות האלו בעיקר בבתים פרטיים ובדירות יוקרה. אבל עם ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות נוצר מצב שבו אתם יכולים להנות מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחירים אטרקטיביים.

אתם כבר לא צריכים להשקיע עשרות אלפי שקלים כדי לרשת את הבית במצלמות אבטחה. למעשה, חלק גדול מהעסקים והבתים כיום מקבלים פתרונות אבטחה שהיו עולים להם עשרות אלפי שקלים בעבר, במחיר הרבה יותר נמוך ע”י תשלום חודשי קבוע וללא כל התפשרות על רמת האבטחה.

למה בעצם צריך את זה?

הסיבה העיקרית לכך היא הירידה בביטחון האישי – אפשר לומר שמכת הפריצות הגיעה לכל אזור בישראל.

כמעט בכל בית ישנם חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים, מחשבים, סלולר ועוד חפצים רבים בעלי ערך רגשי וכספי.

באלו מצבים יכולים להתרחש פריצות?
ההורים עובדים המון שעות והילדים נמצאים לבדם בבית, קשישים שחיים לבד, אפילו בתים ריקים אשר הבעלים חוששים מפלישה.

למרות זאת, שירותי מיגון ואבטחה פרטיים נראים כמו הוצאה מיותרת ושמורה רק לעשירים. אבל כאשר חושבים על עוגמת הנפש שניתן לחסוך באמצעות השקעה באמצעי מיגון מתאימים, בהחלט אפשר להבין שזאת השקעה נכונה. הרי הנזק שנגרם בעקבות פריצה לבית או לבית העסק הוא לא רק כספי, אלא גם רגשי. מדובר בפגיעה קשה בביטחון האישי שלכם. הדבר נכון במיוחד לבתי עסק, אף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולגלות שהוא לא יכול להפעיל את העסק שלו בגלל ניסיון פריצה ובוודאי לא להגיע למצב של עימות לא רצוי מול פורצים.

לדוגמא: אזעקה המופעלת בשעה 3:00 בבוקר מתריעה שפורצים לכם לעסק בזמן שאתם בבית ישנים, פתחתם את המצלמות האבטחה ואינכם רואים דבר, מה תעשו?

אתם זקוקים לתגובה מיידית. זהו בדיוק התפקיד של מוקד אמון לאפשר לכם לישון בשקט ולחיות בביטחון .

אז מאיפה מתחילים?

רגע לפני שאתם מתקינים אמצעי מיגון, תאמו פגישה עם יועץ מיגון מומחה. אתם צריכים לוודא שלא מדובר רק באמצעי מיגון סטטי, אלא בכזה שיש מאחוריו מוקד מבצעי פעיל מגובה עם סיור בשטח. כלומר ישנה חברת שמירה שתגיע אל הבית או בית העסק במקרה של אזעקה. וודאו שהמתקין הינו מוסמך ומומחה בתחום העיסוק, בדקו שיש שירות תיקונים ואחריות למוצרים שנרכשו.

מוקד אמון – מחזירים לכם את הביטחון

הדרך הטובה ביותר לעלות את רמת הבטחון ולקבל את המיגון הטוב ביותר היא להתחבר למוקד אמון – חיבור מיידי למערכת מיגון מותאמת עם שירותי מוקד וסיור כך תוכלו לדעת שגם במקרה של ניסיון פריצה יש מי שיגיב לקריאה במהירות – המוקד ידאג לשלוח סייר כדי לבדוק מהו מקור הבעיה ובמקרה הצורך יזניקו כוחות חירום כגון מד”א או משטרה. יהיה לרשותכם מוקד מבצעי שעובד במשך 24 שעות ביממה, תפקידו הוא להגן על ביטחונכם ורכושכם
 כל זה קורה בלי התערבות שלכם ובלי כל פעולה מהצד שלכם. מעבר לכך, ברגע שיהיה את השלט של מוקד אמון בבית העסק שלכם או בבית, הדבר יפחית את המוטיבציה של הגנב לביצוע הפריצה. אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להתייעץ איתנו על מנת למצוא את פתרונות האבטחה שמתאימים לעסק או לבית שלכם.

 

*לצפייה במגוון מסלולי המיגון >> 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות