/

מיגון ואבטחה של הבית חשוב לעשות כבר בשלב התכנון

מיגון נכון של הבית מתחיל בבחירת אמצעי המיגון והאבטחה בהתאם לסוג הבית, המיקום שלו, מיקום הפתחים, נקודות התורפה, צרכי המשפחה ואורח החיים שלה. נתונים אלו יסייעו לכם בבחירת פתרון המיגון הטוב ביותר עבורכם. במאמר הבא תוכלו לקרוא על חשיבות מיגון הבית כבר בשלב התכנון.

בשעה טובה אתם בונים בית חדש! כחלק מבניית בית חדש תצטרכו לקבל עשרות החלטות חשובות עוד בשלב התכנון. אחת ההחלטות הכי חשובות אשר יש לייחס לה את מלוא תשומת לב הינה מיגון ואבטחת הבית. 

מדוע חשוב לקחת בחשבון את נושא המיגון עוד לפני שבנינו את הבית?

קובי אוחיון, סמנכ”ל שיווק ומכירות במוקד אמון המתמחה בתכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, מסביר כי מיגון נכון ויעיל של הבית מתחיל בהתאמת אמצעי המיגון והאבטחה בהתאם לסוג הבית, המיקום שלו, מיקום הפתחים, נקודות התורפה, צרכי המשפחה ואורח החיים שלה. וכן על מנת להתאים את הפתרון המיגון והאבטחה הטוב ביותר מומלץ לקבל חוות דעת מקצועית מיועץ מיגון עוד בשלב התכנון.

מצלמת מיגון בית

מיגון ואבטחה של הבית – כך תעשו זאת נכון

בשלב הראשון בוחרים את מערכת האזעקה המתאימה ביותר לתנאי השטח וזאת בהתאם להנחיותיו והמלצותיו של יועץ מיגון מקצועי ובעל ניסיון. חשוב לציין כי עלותה של מערכת קווית בדרך כלל נמוכה יותר משל מערכת מיגון אלחוטית ואינה מצריכה תחזוקה שוטפת של החלפת סוללות.

לאחר מכן יש לקבל מיועץ המיגון הנחיות ליצירת השתית עבור מערכות האבטחה השונות כבר בשלבי התכנון הראשוניים של הבית עם האדריכל וזאת על מנת שיהיו חלק מתכנית החשמל לביצוע, אשר תופק עם גמר התכנון ותחילת העבודות.  בשלבי התכנון יקבע סוגי המיגון ומיקומם במבנה, מיגון פנימי, היקפי, משולב, סוג האינטרקום ופריסת מצלמות האבטחה.

הנחת תשתית המיגון נעשית בשלבים השונים של בניית הבית ובשלבי עבודות הגמר, מותקנים אמצעי המיגון, המצלמות ומערכת התקשורת לבית והכל יחד מתחבר למערכת הבקרה המרכזית. תשתית המיגון תכלול גלאים, צופר, מצלמות וכל היחידות הנוספות שבחרתם לשלב.

היתרון הבולט בבניית תשתית מיגון בבית עוד בשלב התכנון של הבית הוא שבמידה ובעתיד תאלצו לתקן, להחליף או לשדרג את התשתית ביחידות קצה חדישות יותר, הפעולה תהיה קלה ופשוטה במיוחד.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות