/

מוקד סיור ויתרונותיו

מוקד סיור  – הבעיה והפתרון

באופן תאורטי, בכדי למנוע פריצות לבתים ועסקים באופן יעיל, היה עלינו להציב שומר או שוטר בכול קרן רחוב וזאת בכדי להתגונן היטב כנגד פריצות לעסקים ובתים.  כיוון שתוכנית כזאת אינה ישימה מסיבות של עלות אסטרונומית וכוח אדם, הפתרון היחיד שגם יעיל ואפקטיבי וגם במחיר סביר ונמוך יחסית הינו שילוב של מערכת אזעקה אלקטרונית שתתריע בעת הצורך ובין ניידת סיור מקומית שתגיב במהירות לכול קריאה.  השילוב המנצח הזה מאפשר לנו להתמגן בצורה יעילה ובעלות סבירה   

כל אלה הזקוקים לאבטחה איכותית ומקיפה צריכים להבין מהו בדיוק מוקד סיור ומהם יתרונותיו. נתחיל בכך כי מדובר במענה נייד וזמין המופעל ונשלט מרחוק ע”י מוקד בקרה אלקטרוני, מבוסס על זמינות של ניידות סיור המאוישות ע”י אנשי ביטחון ואבטחה מיומנים. יחידת סיור מהווה סוג של יחידה מובחרת אזרחית, המבוססת על יוצאי צבא – רובם ככולם בוגרי יחידות קרביות. חלק מהותי מן השירותים שאותם מבצע מוקד מבצעי הלכה למעשה נשענים גם על צעירים, נמרצים, חלקם חמושים ובהם גם בוגרי קורסים פיקודיים ביחידות שדה וביחידות אחרות.

מוקד סיור

רקע בביטחון, הכשרה באבטחה

כל העובדים המהווים את עמוד התווך של מוקד סיור הינם בעלי רקע מקיף בביטחון והכשרה נוספת באבטחה אזרחית. בתהליך ההכשרה מקבלים את כל הדגשים הנדרשים כך שלרשות הלקוח עומד גוף כשיר, מיומן, המורכב ממקצוענים של ממש ומצוידים במיטב הטכנולוגיות על מנת ליעל ולסייע במילוי תפקידם ברמה הגבוה ביותר.

זמינות מסביב לשעון

לרשות יחידת סיור עומד צוות רחב וכוח אדם מקיף. יוצא מכך כי היתרון עבור הלקוח ברור – זהו מוקד מבצעי שמעניק שירותי סיור ואבטחה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. כאשר רוצים להיות מוגנים עשרים וארבע שעות, ביום ובלילה, מוקד סיור הוא הפתרון המתבקש.

ניידות יוזמות ומגיבות

יחידת סיור זה לא רק אנשי מקצוע באבטחה וזמינות של מוקד טלפוני שמוכן לקבל כל קריאה. יחידת סיור זה גם רכבי סיור שמוכנים לכל תרחיש. הרכבים המאוישים שומרים על ניידות, הם גם מפטרלים כדבר שבשגרה וגם מגיבים לקריאות כדוגמת הפעלת מערכת אזעקה, התראה בשל מצלמת אבטחה או קריאה של לקוח (למשל זה אשר שמע רעש חשוד).

אם נחוץ לכם מוקד מבצעי ממעלה ראשונה, אם אתם מחפשים מקצוענות באבטחה וסיורים מסביב לשעון, יש לכם כתובת – מוקד אמון. קבלו זמינות מלאה ושירותים נלווים לפי מידה, מערכות אזעקה, מערך מצלמות, ייעוץ מקצועי ושירות יעיל.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות