/

התקנת מצלמות אבטחה בעסק: למה זה חשוב?

בשנים האחרונות הביקוש למצלמות אבטחה הפך לנפוץ מאד, במיוחד בקרב בעלי עסקים שמבקשים לשפר את רמת האבטחה. במאמר הבא נסביר למה חשוב להתקין מצלמות אבטחה בעסק, מה חשוב לבדוק לפני שעושים את זה ואיך חברה אמינה ומקצועית תתקין את המערכת.

 

למה חשוב להתקין מצלמות אבטחה בעסק?

 

אתם מעלים את רמת האבטחה

כשאתם מעסיקים עובדים חלה עליכם האחריות לשמירה על הביטחון האישי שלהם. אין ספק שהתקנת מצלמות אבטחה תעלה את רמת האבטחה בעסק ותגרום לעובדים שלכם להרגיש שהם מגיעים למקום בטוח ומוגן. מערכת כזו מקטינה את הסיכויים לפריצה וסביר להניח שכשפורץ יזהה את המצלמות המבצבצות מהקירות, הוא יבחר לבצע את הפשע שלו במקום אחר.

 

אתם מפקחים על העובדים שלכם

כשאתם מתקינים מצלמות אבטחה אתם יכולים כל הזמן לצפות מרחוק על הנעשה בתוך העסק שלכם. כך אתם בהכרח משפרים את יכולת הבקרה והפיקוח על העובדים ומעלים את קמת האמינות שלהם כלפיכם. עובדים שיודעים שהם מתועדים כל הזמן, יחששו לעשות פעולות שיגרמו לרמת האמון ביניכם לרדת.

 

מעבירים את הסמכות לגורם מקצועי

ברוב המקרים, מצלמות האבטחה מחוברות למוקד ביטחון שהתפקיד שלו הוא לנטר את המתרחש בעסק ולהגיב המקרה חירום. במצב כזה, אתם מעבירים את הסמכות לגורם מקצועי שיידע לזהות חשודים שמאיימים לפרוץ לעסק בכל שעות היום, 24 שעות ביממה.

 

מה בודקים לפני שמתקינים מצלמות אבטחה בעסק?

 

בוחרים חברה ותיקה ומנוסה

לפני שאתם מתקינים מצלמות אבטחה בעסק אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה ותיקה ובעלת מוניטין בתחום. התקנת מצלמות אבטחה בעסק זה תחום מורכב ומדובר בעבודה שצריכה להתבצע על ידי טכנאים שהם לא פחות ממומחים בתחום. ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר, כך סביר להניח שההתקנה תעבור בשלום ושאתם תהיו שבעי רצון מהשירות.

 

לוקחים כמה הצעות מחיר

אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולבדוק מה המחיר המקובל כיום על התקנת מצלמות אבטחה בעסק. בדקו את המחירון המומלץ לצרכן בתחום וקחו כמה הצעות מחיר מחברות שונות. השוו בין ההצעות הללו ובחרו בחברה שנותנת לכם את הצעת המחיר המקצועית והברורה ביותר, ואם אפשר כמובן את המשתלמת ביותר.

 

בודקים אם יש אחריות

מערכת מצלמות אבטחה בנויה ממצלמות שבנויות מרכיבים רגישים מאד. לכן, אתם צריכים לוודא שיש אחריות על ההתקנה, על מנת שתוכלו לקבל מענה בכל מצב של תקלה. ודאו האם יש אחריות על ההתקנה, מה היא כוללת ולא פחות חשוב מזה מה היא לא כוללת. את האחריות דרשו לקבל בכתב על מנת שלא יוכלו להתחמק מכם בשעת הצורך.

 

איך מבצעים התקנה מקצועית של מצלמות אבטחה בעסק?

ראשית, מומלץ מאד להזמין את נציג החברה לביקור מקדים בעסק שלכם, על מנת שזה יוכל לבחון מקרוב את התנאים ולהתאים עבורכם את המערכת המומלצת ביותר. חברה מקצועית תדע להתאים לכם את סוג המצלמות, את הכמות שלהן ואת המיקום המדויק שבו כדאי להתקין אותן, תוך התחשבות בתנאי השטח.

לאחר שסגרתם את כל הפרטים מול החברה וחתמתם על הצעת המחיר, הטכנאים יוכלו להתקין את המערכת. תחילה, יש לבצע את ההתקנה של המצלמות על הקיר ולאחר מכן לקשר אותן לתוכנה במחשב או בטלפון החכם. המצלמות יהיו פעילות 24/7 ובכל רגע נתון תוכלו לגשת מרחוק למצלמה ולצפות במה שמתרחש בעסק.

לסיכום, אם אתם רוצים לשפר את רמת האבטחה בעסק ולהבטיח את האמינות של העובדים שלכם כלפיכם, אין ספק שהתקנת מצלמות אבטחה יכולה להיות פתרון מושלם עבורכם.

 

התקנת מצלמות אבטחה בעסק

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות