/

חברת אבטחה: כל מה שחשוב לדעת

אם אתם מחפשים חברת אבטחה לאתר שאתם מנהלים או לכל מטרה אחרת, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מתי צריך להזמין חברת אבטחה, אילו שירותים חברות האבטחה מספקות ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים חברת אבטחה.

מתי צריך להזמין שירות ש חברת אבטחה?

יש מגוון רחב של שירותי אבטחה, עליהם נפרט מיד בהמשך המאמר. עם זאת, לפני שאתם שוכרים שירות של חברת אבטחה, אתם צריכים להגדיר מה הצרכים שלכם. האם אתם זקוקים לאבטחת אתרים ומתקנים? האם לאבטחת אירועים? אולי אתם זקוקים בכלל למאבטח אישי? בין אם אתם צריכים את אחד מהשירותים שציינו או כל שירות אחר, תפקידה של חברת האבטחה והשמירה הוא לספק לכם את הביטחון שאתם רוצים לקבל, בין אם מדובר על ביטחון אישי שלכם או במתחם שאתם מנהלים.

אילו שירותים מספקת חברת אבטחה?

אבטחת אתרים ומתקנים – במידה ואתם צריכים לאבטח אתר רגיש, אתם זקוקים למאבטחים אמינים, מקצועיים, אדיבים וייצוגיים שיאבטחו את המתקן שלכם באמצעות פתרונות האבטחה והשמירה המתקדמים ביותר.

אבטחת קניונים – אם אתם מנהלים קניון או כל מתחם מסחרי אחר, אתם אחראים על תחושת הבטיחות של המבקרים במקום. במיוחד בישראל, שבה המציאות הביטחונית היא עובדה מוגמרת, אתם צריכים להציב במקום מערך אבטחה שכולל מנהל, צוות מנהלים וקבט”ים שיעלו את רמת האבטחה במקום.

אבטחת ישובים – גם במקרה הנוכחי המציאות הביטחונית בישראל מכתיבה את הצורך בשירות של אבטחת ישובים. מדובר ברוב המקרים באבטחה של ישובים קהילתיים ושכונות סגורות. כחלק מהשירות חברות האבטחה מספקות בישובים הללו אבטחת מוסדות חינוך, אבטחת מוסדות ציבוריים, הפעלת ניידות סיור, הפעלת מוקד עירוני, מחסומים בכניסה ליישוב ואבטחה של אירועים קהילתיים.

אבטחת אישים – אבטחת אישים היא שירות שמספקת חברת האבטחה על פי התאמה אישית ללקוח ולצרכים שלו. מדובר באבטחה בעלת אופי ממלכתי, שירות שמתאפיין במקצועיות ודיסקרטיות. במסגרת השירות חברת האבטחה צריכה כל הזמן לבצע הערכות מצב ולשנות את אופי השירות בהתאם לאיומים.

כמובן שחברות האבטחה והשמירה מספקות עוד מגוון רחב של שירותים, כמו אבטחת אירועים, פקידי לובי וקבלה ועוד, אך קצרה היריעה מלפרט על כולם פה.

אבטחת אישים

אבטחת אישים – שירות שמתאפיין במקצועיות ודיסקרטיות

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת אבטחה?

אנחנו בטוחים שאתם לא רוצים לשחק עם הביטחון שלכם ולכן, לפני שאתם בוחרים את חברת האבטחה אנחנו ממליצים לכם לבדוק בחברה ותיקה, מנוסה ומומלצת. קראו את כל חוות הדעת והביקורות על חברת האבטחה וודאו שמדובר בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות, כזו שיש לה ניסיון בתחום האבטחה בכלל, ובשירות שאתם רוצים שהיא תספק לכם בפרט. מיותר לציין שצריך לבדוק שחברת האבטחה עובדת בכפוף לכל האישורים ומבצעת הכשרות שוטפות למאבטחים שלה.

בנוסף, מומלץ בדוק מה המחירים המקובלים על השירות שאתם רוצים לקבל מהחברה הזו. קחו כמה הצעות מחיר מכמה חברות והשוו בניהן, אנחנו ממליצים לכם לא לבחור באופן אוטומטי את ההצעה הזולה ביותר, כי לפעמים הזול עולה ביוקר. בדרך כלל לחברות אבטחה איכותיות ומקצועיות יש גם הוצאות כספיות גבוהות שקשורות בהכשרה של המאבטחים, בציוד טכנולוגי מתקדם ועוד. לכן, גם המחיר שהן יגבו עבור השירות יהיה יקר יותר וזה בסדר, זה עדיף על עוגמת הנפש שתחוו אם תיקחו חברה לא מקצועית.

לסיכום, חברות אבטחה מספקות מגוון רחב של שירותים ולפני שאתם ממהרים לבחור אחת כזו, אנחנו ממליצים לכם להגדיר מראש את הצרכים, לוודא שמדובר בחברה אמינה ומנוסה ולקרוא את כל חוות הדעת והביקורות עליה.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות