/

החשיבות של מערכת אזעקה בבתים פרטיים

בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בביקוש למערכות אזעקה בבתים פרטיים. מעבר לעובדה שמערכת האזעקה תמנע את הפריצה לבית שלכם, היא תשפר את תחושת הביטחון של בני המשפחה ותאפשר לכם להגן על הרכוש היקר לכם מכל. קבלו 5 סיבות שיגרמו גם לכם להתקין מערכת אזעקה בבית פרטי. 

מערכת אזעקה

מונעים את הפריצה הבאה ע”י מערכת אזעקה ביתית

המטרה המרכזית של מערכת אזעקה לבית פרטי היא למנוע את הפריצה הבאה. בסופו של דבר, הפורצים שלכם מחפשים את הבית שהכי קל לפרוץ אליו. ברגע שהם ירגישו שהם מגיעים למקום שמרושת בגלאים שונים ואולי אפילו במצלמות, סביר להניח שהם יבחרו שלא לפרוץ לבית שלכם ויעשו את דרכם אל עבר היעד הבא שלהם.

אגב, גם אם הפורץ שלכם יצליח לבצע את זממו ולפרוץ לבית שלכם, כשהוא ישמע את הגלאים מצפצפים הוא יפעל אחרת ויברח מהמקום. אם בבית שלכם מותקנת גם מערכת של מצלמות אבטחה, תוכלו כמובן לצפות בסרטון ולפנות למשטרה על מנת שזו תתחקה אחר הפורצים ותעמיד אותם לדין.

משפרים את תחושת הביטחון

אין לנו ספק שהדבר שהכי יקר ללבכם הוא המשפחה שלכם, כך שהמטרה שלכם היא לשמור עליהם ככל שתוכלו. התקנת מערכת אזעקה בבית תסייע לכם לשפר את התחושה של בני המשפחה שלכם ולגרום להם להבין שהם יכולים להיות בטוחים בתוך הבית שלהם. אגב, זה לא אומר שלא תחוו ניסיונות פריצה ושהפורצים לא יפזלו אל עבר הבית שלכם, אך זה בהחלט יפחית את הסיכוי ויגרום לכם להרגיש בטוחים יותר.

שומרים על הרכוש שלכם

אנחנו בטוחים שעם השנים צברתם לא מעט רכוש יקר ערך שחשוב לכם מאד. נכון, מדובר אמנם רק ברכוש וכל עוד אין פגיעה בנפש זה טוב, אך בסופו של דבר התקנת מערכת אזעקה בבית פרטי תסייע לכם לשמור על רכוש היקר שלכם. בין השאר אנחנו מדברים על רכוש כמו תכשיטים יקרים, מחשבים עם מידע יקר ערך או אפילו מסווג שאתם לא רוצים שאף אחד ישים עליו יד. אגב, במידה ואכן יש לכם רכוש כזה בבית, אנחנו ממליצים לכם למקסם את מעטפת ההגנה לבית ולהתקין גם מצלמות אבטחה.

משקיעים בנכס שלכם

בניגוד לעבר, כיום המחירים של מערכות האזעקה הרבה יותר נוחים, מה שהופך את המערכות הללו לנגישות יותר עבורכם. בתוך כך, תוכלו להתקין מערכות אזעקה שונות לפי הגודל והצורך האישי שלכם. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את מערכת האזעקה הבאה לבית שלכם, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם יועץ מיגון מומחה שיגיע אליכם הביתה וימליץ לכם על מערכת אזעקה שגם תתאים לתקציב וגם לצרכים שלכם.

מחברים את המערכת למוקד אבטחה

כשאתם מתקינים מערכת אזעקה בבית פרטי אנחנו ממליצים לכם לחבר אותה למוקד אבטחה ייעודי שמספק שירות של סיור מקומי ומוקד צופה 24/7. מעבר לעובדה שמדובר בשירות שיקפיץ את רמת האבטחה סביב הבית שבעתיים, כך גם תוכלו להרתיע את הפורצים הפוטנציאליים שלכם. כשהפורצים יגיעו לסביבת הבית שלכם הם יראו את השלט של מוקד אמון תלוי על הגדר. השלט הזה יוסיף להרתעה ויגרום להם לבחור מקום אחר לא מוגן ולבצע את זממם שם.

לסיכום, אין ספק שאם אתם רוצים למנוע את הפריצה הבאה לבית שלכם ולשפר את תחושת הביטחון של בני המשפחה, אנחנו ממליצים לכם להתקין מערכת אזעקה לבית פרטי. חיבור מערכת האזעקה למוקד אבטחה יעלה עוד יותר את רמת הביטחון שלכם ויפחית מאד את הסיכוי לפריצה לבית שלכם.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות