/

פתרונות מיגון לבית: המדריך המלא לבחירת חברת מיגון

זקוקים לפתרונות מיגון לבית שלכם? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר אילו פתרונות מיגון נפוצים קיימים כיום ומה חשוב לבדוק לפני שבוחרים אותם.

אילו פתרונות מיגון קיימים בחברות המיגון?

מצלמות אבטחה – מעבר לעובדה שמצלמות האבטחה מספקות הגנה היקפית לבית, הן גם מרתיעות את הפורצים. כיום יש לא מעט בתים שמתקינים מצלמות אבטחה שכלל לא פועלות וכשהפורצים רואים אותן הם מעדיפים שלא לבצע את זממם במקום ולחפש מקום אחר. בנוסף, במידה וכבר מתרחשת פריצה בבית, אתם תוכלו לגשת לתיעוד המלא של האירוע, בין אם מדובר בסרטון וידאו או צילום סטילס. במצב כזה, תוכלו להגיש תלונה במשטרה עם החומרים שיש לכם והסיכוי שתתפסו את הפורצים ותשיבו את הרכוש אליכם הוא גבוה יותר. כיום מצלמות האבטחה עלו “רמה” ויש להן יכולות להזעיק את המערכת כאשר יש חדירה לפוליגון, לאיזור המתוחם. אותו הגדרנו כאיזור “חם” המצלמות הללו נקראות מצלמות אנליטיקה ( לתת הפניה לעמוד אנליטיקה) והן הדבר החם של מצלמות האבטחה והדור הבא של עולם המיגון לבית או לעסק

מערכת אזעקה – מערכת אזעקה לבית היא אחד מפתרונות המיגון האפקטיביים ביותר שיש כיום בשוק. מדובר במערכת הנשלטת על ידי לוח בקרה שאליו מקושרים כל אמצעי הגילוי המתקדמים. המערכת מצוידת במגוון רחב של גלאים מסוגים שונים, שמתריעים כאשר הם מזהים תנועה במרחב. במצב כזה המערכת מעבירה את הדיווח למוקד האבטחה בזמן אמת וסיירי החברה שאיתה אתם עובדים יקפץ לשטח על מנת לתת מענה מהיר.

מערכת אינטרקום – מערכת אינטרקום היא מערכת שמאפשרת לכם בקרה על הכניסה לבית. ברוב המקרים המערכת משולבת עם מצלמה ואתם תוכלו לראות את הפנים של האדם שמצלצל בדלת או בשער. תוכלו לפתוח את השער מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית ואף לדבר עם האדם שנמצא בשער ולשאול אותו מדוע הוא מבקש להיכנס אליכם.

אילו פתרונות ההגנה הנפוצים ביותר לבית כיום, אם כי יש עוד מגוון רחב של פתרונות אחרים, כמו שמירה ואבטחה, מוקד וסיור, גלאי אש ועשן ועוד.

 

צפו בהצעה משתלמת למערכת מיגון חדשה מסלולי הכל כלול של מוקד אמון  >> חבילות מיגון   

צפו בהצעת טרייד אין משתלמת למערכת המיגון הישנה שברשותך >> כאן

 

איך בוחרים את המערכת המתאימה?

אם אתם רוצים להעלות את רמת הביטחון שלכם ושל בני המשפחה שלכם אנחנו ממליצים לכם בשלב הראשון להתקין מערכת אזעקה עם גלאים. בסופו של דבר, זה הפתרון היעיל ביותר שיאפשר לכם לקבל מענה כשהאירוע מתרחש. כך אתם תוכלו לשהות בבית בבטחה ולדעת שבכל פעם שתתגלה תנועה לא רצויה במרחב, המערכת תתריע לכם על כך. מה שכן, קחו בחשבון שלא פעם קורה שיש התרעות שווא וזה עלול קצת להטריד, אך זה בטל בשישים ביחס לרמת הביטחון שאתם מקבלים.

אם אתם רוצים לקחת את רמת האבטחה לבית צעד אחד קדימה, תוכלו להתקין גם מערכת מצלמות אבטחה. למערכת הזו תוכלו להתחבר מכל מקום בעולם ולבדוק מה קורה בבית שלכם בכל רגע נתון. מצלמות האבטחה מתעדות ומקליטות את החומרים שנשמרים בענן ולכם תהיה גישה תמידית אליהם. זה טוב במיוחד למקרים בהם אתם נוסעים לחו”ל לתקופה ארוכה ורוצים מידי פעם לבדוק מה קורה בבית.

פתרונות מיגון לבית

השקיעו בתכנון של מיגון הבית

לפני הכל חשוב לנו לציין שלא משנה באיזו מערכת תבחרו, אתם צריכים לוודא שאתם מצליחים להמשיך את דגרת החיים שלכם בבית. אם המערכת רק מטרידה אתכם וגורמת לכם לבזבז יותר אנרגיה, לא עשיתם בזה שום דבר. לכן, לפני שאתם בוחרים את סוג המערכת אתם צריכים להתייעץ עם גורם מקצועי שיתאים לכם את המערכת הכי טובה עוברכם ואולי אף יהיה זה שיתקין לכם אותה. בנוסף, אל תשכחו שאתם צריכים לבצע תחזוקה שוטפת למערכות הללו, לפחות אחת לשנה, על מנת להבטיח את התקינות שלה.

לסיכום, כיום קיימים מגוון רחב של פתרונות הגנה לבית ואם אתם רוצים להתקין את המערכת המתאימה ביותר עבורכם, אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה מנוסה ומקצועית בתחום.

מחפשים חברת מיגון וחברת אבטחה איכותית ? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים !

 

    לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים:






      צרו עמנו קשר עוד היום




      נגישות