/

טיפים לבחירת מצלמות אבטחה

טיפים לבחירת מצלמות אבטחה

בחירת מצלמות אבטחה מצריכה אפיון של מספר תכונות המתאימות לסביבה המבוקרת ולצרכי האבטחה שלכם. למשל, האם ברצונכם להקליט את הסביבה באמצעות מצלמת אבטחה מקליטה או לספק תיעוד אילם? האם ברצונכם לתעד מרחבים או אובייקטים? האם האובייקטים שאתם מתעדים דוממים או בתנועה? אלו מכשולי אור יש בסביבה שאתם פועלים בה? חושך מוחלט? הבזקים צהובים מלאכותיים? שמש משחירה? במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו לדעת בדיוק מה לבחור לסביבת האבטחה שלכם.

מצלמות במעגל סגור באינטרנט – מה זה?

לכאורה, ניכר כי יש כאן פרדוקס. אם המצלמה במעגל סגור, מדוע היא באינטרנט? המצלמה תספק תנאים מלאים של סגירות כמו במעגל סגור, אך תועלה לאינטרנט תחת אבטחה כבדה מאד הכוללת חומת אש והזדהות קשיחה על בסיס מנגנון סיסמאות חכם. המשתמש יקבל הדרכה מחברת המצלמות כיצד להפעיל את הממשק והוא יוכל ליהנות גם מאבטחה מלאה של מצלמות אבטחה במעגל סגור וגם לצפות בתיעוד דרך הטלפון.

טיפים לבחירת מצלמות אבטחה

טיפ מס’ 1 – עדשה בעלת אורך מוקד משתנה עם הערך המבוקש לכם

אורכו של מוקד העדשה חשוב מאד לאפיון המצלמה. אם אתם מבקשים לתעד מרחבים קרובים, בחרו באורך מוקד קצר. אם המטרה היא לתעד אובייקטים שעשויים להימצא רחוק יש לבחור באורך מוקד ארוך. אורך המוקד יקבע, למעשה, את מה שאתם צריכים בשביל לספק תמונה מהמרחק שאתם מבקשים להציב בו את המצלמה.

טיפ מס’ 2 – בחירת החיישן בהתאם לגודל השטח ואיכות התמונה המבוקשת

איכותה של תמונה יכולה לשמש למגוון מטרות: זיהוי פנים מלא, תיעוד משפטי או בקרה כללית המתעדת תנועה בלבד ללא זיהוי מעמיק. הדבר נקבע בהתאם לכמות האור שיש PER פיקסל בתמונה ולמרחק הפיקסלים אחד מהשני. ככל ששני הנתונים הללו מכילים ערכים מספריים גדולים יותר כך משתבחת איכותה של התמונה. ברוב המקרים גודלו של החיישן יהיה 1/3″, ובמקרים בהם התיעוד הוא בחדר/במרחב גדול 1/2.5″ הוא שעשוי להידרש.

טיפ מס’ 3 – בחירת מעבד התמונה בהתאם לכשלי האור הסביבתיים

בחושך מוחלט רק מצלמות אינפרה אדום יכולות לספק תיעוד בצבע. בחושך חלקי ברמת החשכה גבוהה אפשר לשלם מעבד HLC. צילום אובייקטים בתנועה ייעשה בדרך כלל על ידי מעבד WDR (לדוגמה, לוחיות רישוי). צילום אנשים נכנסים לבניין/למבנה בחסות השמש מאחורה ייעשה באמצעות מעבד פיצוי אור אחורי BLC.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות