/

להימנע מפריצות לבית עם מערכות מיגון טכנולוגיות

בעידן הטכנולוגי ההולך ומתפתח, האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו מספקים לנו בקרה ושליטה בכל זמן ובכל מקום. יחד עם זאת מוקד האבטחה עליו מוטלת האחריות להיות זמין, מקצועי ולהגיע למקום האירוע במהירות – זהו הפקטור החשוב ביותר למניעת פריצות לבית. על מערכות המיגון הטכנולוגיות, היתרון שלהם ושיבות חיבורם למוקד האבטחה תוכלו לקרוא במאמר הבא.

כיום ניתן להתקין מערכות מיגון טכנולוגיות בכל בית ובכך למעשה להקטין משמעותית את הסיכוי לפריצות ואף למנוע אותם! קובי אוחיון, סמנכ”ל שיווק ומכירות מחברת מוקד אמון מסביר כי לפני הכל חשוב לדעת ולזכור כי  חברות הביטוח לא תמיד מעניקות כיסוי ביטוחי לבתים שאין להם מערכת מיגון החוברת למוקד אבטחה. הדבר תלוי בגובה הפוליסה ויחד עם זאת,כיום, יותר ויותר חברות ביטוח מקשיחות את התנאים והופכות את מערכת מיגון לתנאי הכרחי לקבלת הפוליסה נגד גניבות ופריצות.

 

מצלמת מיגון - מצלמת אבטחה

 

עקב מקרי הפריצות הרבים ועבירות הריכוש, מיגון הבית באמצעות מערכת אזעקה וחיבור למוקד הפך לצורך מידי והכרחי להגברת תחושת הביטחון לבני הבית . על מנת שנוכל לקבל הגנה מקיפה יותר, חשוב לשלב במערכת האזעקה גלאים חיצונים שתפקידם למגן את הבית מבחוץ ולהתריע לפני שהפורץ חודר לתוך הבית. להשלמת המיגון מומלץ להתקין גם גלאים פנימיים בתוך הבית שיגבו את הגלאים החיצוניים כך שנקבל התרעה כפולה המאמתת את אירוע הפריצה ומדווחת למוקד אבטחה מבצעי בדיוק אילו גלאים הופעלו. תפקידן של מצלמות האבטחה הוא לתעד ולשחזר אירועים במידת הצורך והם גם מהוות גורם הרתעתי.

חשוב לציין כי כאשר מותקנים גלאים פנימיים בלבד לא ניתן להפעיל את המערכת בבית בזמן השהיה בו. כל התהלכות בשטח הפנימי של הבית יפעיל את האזעקה ולכן היתרון הנוסף במיגון היקפי של הבית מבפנים ומבחוץ הוא שניתן לשהות בבית כשמערכת האזעקה דרוכה ולהסתובב בחופשיות.

 

לסיכום:

מערכות מצלמות האבטחה המתקדמות מאפשרות צפייה במתרחש מכל מכשיר נייד או טאבלט וכן מהמוקד המבצעי אשר בשעת חירום יכול לראות את המתרחש בבית בזמן אמת, לאמת את האזעקה ולנהל את האירוע דרך סיירי המוקד בצורה אפקטיבית. המצלמות החדישות ביותר מספקות תמונה ברזולוציה גבוהה מאוד, יחד עם היכולת להתקרב בזום אין מבלי לאבד פרטים ולספק תמונה באיכות גבוהה גם בחושך.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות