/

איך תגינו על הבית בזמן חופשה

יוצאים לחופשה ארוכה בחו”ל או בארץ, צאו מנקודת הנחה שהבית שלכם מועד לפריצה. במאמר הבא נציג טיפים חשובים להגנה על הבית בזמן החופשה.

הגנה על הבית בחופשה

רגע לפני שיוצאים – מה חשוב לעשות?

ודאו שכל החלונות והדלתות נעוליםלפני שאתם יוצאים מהבית ודאו שאתם מצליחים לסגור ולנעול את כל החלונות והדלתות, במיוחד אם אתם גרים בקומה נמוכה או בית קרקע. ודאו שהמנעולים מתפקדים כמו שצריך, פורץ שיגלה שהמנעול של החלון נפתח בקלות לא יחשוש לעשות זאת.

אל תשאירו פרטים יקרי ערך – לפני שאתם נוסעים לחופשה אנחנו ממליצים לכם להעביר את הפריטים יקרי הערך שלכם למשמורת אצל כל גורם אחר שאתם יכולים לסמוך עליו. במידה ואתם משאירים פרטים יקרי ערך בבית, צלמו אותם כדי שיהיה לכם תיעוד והכניסו אותם לתוך כספת.

אל תשאירו מפתחות בקרבת הבית – אם אתם רוצים להשיא מפתחות למכרים שלכם על מנת שיאכילו את חיות המחמד או יבצעו כל משימה אחרת עבורכם, אל תשאירו אותם בארון החשמל או מתחת לשטיח. מסרו את המפתחות פיזית ביד למכר שלכם וקחו אותם כשאתם חוזרים הביתה.

תלו שלטי הרתעה – אם אתם גרים בבית פרטי למשל, אנחנו ממליצים לכם לתלות על שער הכניסה שלטים כמו “זהירות כלב בחצר” או “במקום זה מותקנות מצלמות אבטחה”. בנוסף, אל תשאירו סולם גלוי בחצר, אתם רק עלולים לסייע לפורצים לבצע את זממם.

שנו שגרה – בקשו מחברים או בני משפחה להגיע אליכם הביתה בשעות לא שגרתיות במשך השהות שלכם בחופשה, דרשו מהם להדליק ולכבות אורות, להדליק טלוויזיה, לאסוף מכתבים ולבצע מגוון רחב של פעולות שיגרמו לפורצים לחשוב שאתם נמצאים בבית.

התקינו מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה בבית הן כלי יעיל מאד להגנה מפני פריצה, במיוחד אם אתם נוסעים לחופשה ארוכה. אל מצלמות האבטחה הללו תוכלו להתחבר מכל מקום בעולם באמצעות הטלפון החכם שלכם ולצפות במתרחש בתוך הבית. בנוסף, תוכלו להיכנס להקלטות קודמות ולתחקר בדיעבד מקרים של פריצה לבית בזמן שלא הייתם בו. מעבר לעובדה שהמצלמות הללו מהוות פתרון הגנה יעיל מאד מפני פריצות, הן גם מרתיעות מאד את הפורצים וסביר להניח שאלה יוותרו על הרעיון שלהם לבצע את זממם דווקא בבית שלכם.

התקינו מערכת אזעקה

אם אין לכם מערכת אזעקה בבית, אנחנו ממליצים לכם בחום להתקין כזו לפני שאתם יוצאים לחופשה. מערכת אזעקה היא מערכת עם לוח בקרה שמחובר לגלאים שתפקידם להתריע על תנועה לא רצויה בתוך הבית. אם אתם מתקינים מערכת אזעקה בבית, אנחנו ממליצים לכם להתקין מערכת עם גלאי נפח המתריע בעת זיהוי תנועה או גלאים מגנטיים המזהים פתיחת דלתות וחלונות. לפי שאתם יוצאים לחופשה, אל תשכחו לדרוך את המערכת ולבדוק שהיא פועלת בצורה תקינה.

התחברו לשירות מוקד צופה וסיור יזום

אנחנו ממליצים לכם לחבר את מערכת האזעקה לשירות סיור יזום ומוקד צופה של חברת אמון להשלמת מעגל האבטחה. המפעיל יוכל לצפות על גבי מסך בזמן אמת בכל מה שמתרחש אצלכם בבית ולהקפיץ לאזור את ניידת הסיור ואף את ניידות המשטרה שנמצאות באזור. המוקד פועל 24/7 ויספק לכם מענה לאורך כל שעות היממה, כך שאתם יכולים לצאת לחופשה בראש שקט. המוקד מאויש בסיירים יוצאי מערכת הביטחון, סיירים שעברו את כל ההכשרות הרצויות ובעלי יכולות מקצועיות מעולות. לפני שאתם יוצאים לחופשה עדכנו את המוקד המבצעי על כך על מנת שידעו שאתם לא נמצאים בבית ויגבירו ערנות.

לסיכום, אם אתם יוצאים לחופשה אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שהצגנו במאמר זה. במיוחד אם אתם נוסעים לתקופה ממושכת, אנחנו ממליצים לכם להתקין מערכת אזעקה, מצלמות אבטחה ולהתחבר למוקד סיור מבצעי שיספק לכם מענה מידי בעת הצורך. 

קישור לסיור יזום >>

קישור למוקד צופה >>

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות