/

מצלמת אנליטיקה חכמה

עושים UPGRADE למצלמות האבטחה שלכם

אם אתם רוצים לשדרג את מערך המיגון של העסק או בבית, הגעתם למקום הנכון, זו ההזדמנות שלכם להכיר את מצלמת האנליטיקה מבית מוקד אמון. במאמר הבא נסביר מה זה מצלמת אנליטיקה, למי היא מתאימה ומה היתרונות שלה בכל הקשור למערך המיגון של העסק או הבית.

מה היא מצלמת אנליטיקה חכמה?

זו מצלמה בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת ניתוח חכם של האזור המצולם. האלגוריתם שבמצלמה מאפשר לה לנטר את מקור הסכנה, שהוגדר באיזורי התיחום הרגישים שמחייבים בקרה. המצלמה מספקת את המידע הזה, בזמן אמת ומתריעה על כך למוקד מבצעי של החברה, שאמונה על הפעלת נוהל חירום מיוחד. 

מדובר במערכת טכנולוגית, בעלת תו תקן עולמי שעברה את האישור של כלל חברות הביטוח.

 

למי מצלמת האנליטיקה מתאימה?

מצלמת אנליטיקה מתאימה במיוחד עבור מתחמים מאובטחים, בין השאר מפעלים ביטחוניים, מחסנים מוסכים, וכל עסק המעוניין לשדרג את מערכת המצלמות שברשותו למערכת מיגון איכותי.

 

תחשבו על מפעל לוגיסטי גדול שמאחסן ציוד בשווי של מאות אלפי דולרים, החשיבות של מערכת המיגון שלו היא מכרעת בכל הקשור להתנהלות השוטפת של העסק. לאור העובדה שהמצלמה מספקת פתרון מקצועי ואיכותי לזיהוי סכנות, כיום היא הפכה למוצר מבוקש במיוחד בבתי עסק רבים בארץ. באופן כללי נוכל לומר שהיא מיועדת בעבור כל בית עסק או בית פרטי שרוצה לשפר ולייעל את רמת האבטחה שלו בצורה משמעותית. 

 

מה היתרונות של מצלמה זו?

ראשית, מערכת האנליטיקה מתאימה לרוב סוגי המצלמות. כלומר, היא מהווה שדרוג של מערך המצלמות הקיים של העסק/בית ולא נדרש להתקין מצלמות אנליטיקה ייעודיות. זה כמובן מהווה יתרון משמעותי והופך את ההתקנה  לקלה ומהירה, ואתם יכולים להתחיל ליהנות ממצלמה חכמה תוך זמן קצר. בנוסף, ניתן כפי שציינו לחבר את מצלמת האנליטיקה למוקד ייעודי שאליו יועברו ההתרעות. במצב כזה, יפעיל המוקד את הנוהל שעליו הוחלט, ברוב המקרים מדובר בהגעה פיזית למקום כשיש חשש לאירוע של פריצה.

 

אחד היתרונות המשמעותיים של מצלמת האנליטיקה הוא בניטור שטחים המתקבלים מהתמונה במצלמה בדיוק רב, שמזהה את המקור הסכנה ומגדילה בצורה משמעותית את מעגל האבטחה בבית ובעסק , דבר המקטין את הסיכוי לביצוע הפריצה. בתוך כך, בזכות יכולת הניטור הגבוהה, המצלמה גורמת להפחתה של התרעות שווא. מי שממגן את הבית או העסק שלו באמצעות מערכת גלאים יודע ודאי כמה מטריד זה לקבל התראות שווא שפשוט מוציאות אותנו משלוותינו.

 

 

 

איך מצלמת אנליטיקה עובדת בשטח?

על מנת להמחיש לכם כיצד מצלמה זו פועלת, נציג את הדוגמאות הבאות. נניח שהגדרתם את הגדר התוחמת את הבית/עסק שלכם כאזור ביטחון סטרילי. ברגע שיתקבל זיהוי מהמצלמה היא תתמקד בו ותעקוב אחריו לכל אורך התנועה שלו במרחב ותסמן את המסלול שבו החשוד. כל ההתרחשות הזו מוקלטת ונשלחת  ON LINE למוקד הבקרה. כמו כן, הסרטון המתקבל במוקד הינו כארבע שניות לפני תחילת הניטור (PRE-ALARM) הנותן לנו אינדיקציה מדויקת מהיכן הגיע הפורץ.

 

דוגמא נוספת שממחישה את היכולות של מצלמת אנליטיקה, לאו דווקא בתחום  האבטחה, היא יכולת המצלמה לשמש לספירה של אלמנטים הנעים במרחב. זיהוי פנים, זיהוי אך ורק לפי אלמנטים ספציפיים שהוגדרו מראש בן אדם/רכב /בעל חיים וכו’. התכונה הזו משמשת בעיקר גופים כמו משטרה וצבא שמבקשים לספור למשל את כמות תנועת כלי הרכב בכביש, כמות האנשים שפוקדים אזור מסוים ,ועוד. כל התכונות הללו מספקות למשתמש במצלמת אנליטיקה יכולות ניתוח שלא קיימות באף מערכת אחרת, וזה בדיוק מה שהופך אותה לאיכותית ומדויקת במיוחד.

 

לסיכום, אין ספק שמצלמת האנליטיקה היא מצלמה שלוקחת את מערכת האבטחה שלכם צעד אחד קדימה ומציבה רף גבוה בכל הקשור למערכות מיגון ואבטחה טכנולוגיות,ואין ספק שהיא הפתרון המושלם עבורכם.

 

 

 

מתעניין במצלמות האנליטיקה של מוקד אמון ? השאר לנו פרטים כאן ונחזור אלייך 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות