/

מצלמות אבטחה וחשיבותם בהגנה על הבית

מצלמות אבטחה וחשיבותם בהגנה על הבית

ידוע היטב כי פורץ מיומן יוכל להתגבר גם על המנעול המתוחכם ביותר. על כן, יש לדעת כי אמצעי הגנה נוסף ויעיל יכול להוות פתרון מעולה כנגד פריצות. התקנה של מצלמת אבטחה בבית מהווה רשת ביטחון חשובה לכל בית, לכל משפחה.

יודעות להתריע, לתעד ולשמור

מצלמת אבטחה היא שם כללי למדי וכדאי לדעת שלמעשה יש מגוון רחב של סוגים. למשל, יש בנמצא לצד הדגמים הישנים גם דגמים שמכונים (ובצדק) מצלמה חכמה. כמו כן, לצד דגמים המקובעים למקומם ניתן להתקין גם מצלמה ממונעת, כלומר כזאת שניתן לכוון לכיוון הרצוי (ואף להפעיל מנגנונים כגון תצפית מקרוב, זום).

מצלמות אבטחה

הגדולה של הסוגים הללו, מצלמה חכמה למשל או מצלמה ממונעת נשענת על כך כי הם יודעים לעשות כמה דברים. המצלמות הללו יודעות להתריע, לתעד וגם לשמור. הן מספקות הרתעה מפני פריצות וכן יכולות להקליט ולשמור את המידע לצפייה מאוחרת או לצפייה בזמן אמת. זאת ועוד, מצלמת אבטחה ניתן לחבר למוקד אבטחה, על מנת שתישלח התראה במידת הצורך וסייר יגיע מיד למקום במידת הצורך.

מצלמה חכמה יכולה להגן על הבית ולהבריח פורצים. מצלמה ממונעת בפרט ולמעשה מצלמת אבטחה בכלל יכולה לאפשר צפייה בזמן אמת דרך טאבלט או מובייל, גם כשנמצאים רחוק מהבית. אם צריך, ניתן לדווח למוקד אבטחה או למשטרה אפילו אם נמצאים בטיול בחו”ל ומישהו מנסה לפרוץ. מצלמה חכמה מתאימה גם להורים שרוצים להיות רגועים ולהיות מסוגלים להביט בילדים הנמצאים בבית, לבד או עם הבייביסיטר.

במוקד אמון תוכלו להזמין את המצלמה הרצויה לכם. מצלמה ממונעת מצלמת כרטיס, מצלמה סמויה (מוסלקת), מצלמת צינור, מצלמות גוף, כיפה ועוד. אל תהססו – פנו וקבלו ייעוץ מקיף ושירות מעולה.

 

 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות