/

מצלמות אבטחה לבית – בפנים ומבחוץ

אצל כל מי שנמצא מחוץ לבית לזמן מה יכולה להתעורר דאגה. אחת מהדאגות הנפוצות ביותר היא מפני מקרה של שוד או פריצה.

מצלמות אבטחה לבית יכולות למנוע את הדאגה הזו ואף לספק רובד חדש של ביטחון. ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה לבית. ניתן למצוא מצלמות לכל סוגי הבתים – בין אם מדובר בבית פרטי או בבניין מגורים. גם בבתים משותפים יש הנוהגים להתקין מצלמות אבטחה לבית.

המצלמות מאפשרות מעקב קבוע אחר הנעשה בתוך הבית ומחוצה לו. התקנת המצלמות והתפעול שלהן הוא פשוט יחסית. אין צורך בידע טכני על מנת להשתמש בהן ולהיעזר בהן. לאחר ההתקנה, התחזוקה פשוטה ויכולה להיעשות על ידי הגורם שהתקין אותן. מכיוון שישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה לבית, הן פתרון המתאים לכל סוג של חדר או בית ולכל סוג מעקב.

מצלמות אבטחה לבית

מדוע לרכוש מצלמות אבטחה לבית

לרכישה של מצלמות אבטחה לבית יש יתרונות רבים. במידה ובבית ישנם דברי ערך יקרים ורוצים לוודא שיהיו מאובטחים – מצלמות האבטחה המותקנות בבית ישדרו בכל שעות היום מה את המתרחש.

בדרך כלל, פורצים פוטנציאליים יורתעו מהידיעה כי הבית מאובטח ומצולם. הדבר מוריד באופן משמעותי את האפשרות שתתבצע פריצה לבית.

יתרון נוסף הוא אפשרות המעקב מכל מקום. במהלך יום ממוצע, מרבית האנשים נמצאים מחוץ לבית. העובדה כי כיום קיימת טכנולוגיה המחברת את המצלמות לאפליקציה סלולרית מאפשרת מעקב מתמיד ומכל מקום שהוא. כל מה שצריך הוא לפתוח את אפליקציית המעקב ולצפות במתרחש בזמן אמת.

בנוסף, מצלמות אבטחה לבית המותקנות בידי חברה מקצועית הן קלות לתחזוקה ומתאימות לכל סוגי הבתים. ניתן להתקין אותן ולספק להן מקור אור חיצוני או פנימי. ישנן מצלמות המבוססות על אור אינפרה אדום ומספקות תמונה ברורה גם כאשר יש סביבן חושך.

במידה ורוצים לקבל תמונה על המתרחש בתוך הבית ניתן להשתמש במצלמות המוטמנות בתוך אביזרים ביתיים ונסתרות מהעין. כך עובדת קיום המצלמות נשמרת בחשאיות ומתאימה במיוחד למעקב אחרי אורחים ונותני שירותים העובדים בבית.

צילום חיצוני של הבית

מצלמות אבטחה לבית ניתן להתקין במגוון מיקומים. על מנת לתעד את כל מי שמתקרב לבית ולדעת מה נעשה סביבו – ניתן למקם את המצלמה בשביל הגישה לבית, מחוץ לבניין ואף באינטרקום. מצלמות אינטרקום מתעדות את כל מי שמתקרב לכניסה למבנה. ניתן, בעזרת מצלמת אינטרקום, לקבל גם תיעוד ווקאלי של מי שמתקרב לכניסה לבית ואף לשוחח עמו. המצלמה מתחברת לרשת האלחוטית של הבית וכך ניתן לצפות במתרחש בעזרת מחשב או מכשיר סלולרי. 

לסיכום

מצלמות אבטחה לבית מגבירות את רמת הביטחון האישי. בין אם מדובר בתיעוד מתמיד של המתרחש בתוך הבית, מחוץ לבית או לידו – המצלמות יתעדו וישדרו את הנעשה במקום. הדבר מסייע למניעת פריצות, לבקרה על נותני שירותים ולאבטחה כללית מוגברת.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות