/

שירותי אבטחה – כל מה שצריך לדעת

שירותי אבטחה – כל מה שצריך לדעת

 

כמעט בכל יום שומעים על מקרה אלימות מחריד אחר ואין ספק כי תדירותם של מקרי תוקפנות, פריצות ואלימות נמצאת בשיאה. לפי נתוני משטרת ישראל, במחצית הראשונה של שנת 2022 נפתחו 1,789 תיקי פריצה בעשר הערים הגדולות. ממוצע של 10 תיקים ביום, רק בעשר ערים. ונתון זה אינו כולל מקרים שלא דווחו למשטרה או שלא הגיעו לכדי פתיחת תיק. לפי נתונים של חברות הביטוח, מדי שעה מתרחשת לפחות פריצה אחת בישראל. כשהנתונים הללו ידועים, המחשבה על שירותי אבטחה הופכת להיות מובנת מאליה. כל מה שצריך לדעת על הנושא אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.  מעל 50,000 ארועי פריצה , מעל 35,000 ארועי אלימות

 

שירותי אבטחה

מה כוללים שירותי אבטחה ולמי הם מיועדים? שירותי אבטחה משתנים בין אבטחת מקומות פרטיים לבין אבטחת מוסדות ציבור, ישובים, מתקנים שונים, טיולים, אירועים, מוקדי אבטחה וסיור, חניונים, מפעלים, התקנת מערכות מיגון מתקדמות ועוד. שירותי האבטחה משתנים בהתאם לסוג המקום אותו יש לאבטח ובהתאם לדרישות הביטוח

שירותי אלו כוללים בין היתרמאבטחים מאומנים, קביעת נהלי אבטחה, אספקת ציוד אבטחה כגון מכשירי קשר, נשק וכל מה שנדרש לשמירה על מקום כלשהו וכמובן אמצעים אלקטרוניים למעקב וניטור.

חלק משירותי אבטחה מתקיימים על ידי חיבור למוקדי חירום מבצעיים המאושרים ע”י משטרת ישראל ומעניקים שירותי מוקד וסיור 24/7 עם חיבור לכלל כוחות הביטחון השונים. מה זה אומר? בבית אנו רוצים להרגיש מוגנים. אך מה לעשות שגם הבית הפך להיות לעיתים מוקד לפריצה ומקרי אלימות. מוקד אבטחה לבית או לעסק נותן שקט נפשי מעצם הידיעה שיש מי שמגן על המקום 24/7 ואם חס וחלילה קורה משהו, הוא יגיע במהרה למקום וידע להגיב למתרחש ואתם תוכלו לשמור על שגרת החיים ולא להתעסק עם אירוע חירום. המוקד המבצעי והסיור ישארו איתכם על הקו במידת הצורך וידריכו אתכם כיצד להגיב.

 

שירותי מוקד אבטחה

מתי מזמינים שירותי אבטחה? בעיקר כשמרגישים לא מוגנים. אנשים מבוגרים שחיים לבד, דיירים שנמצאים הרבה בחו”ל וחוששים שיפרצו להם לדירה או לבית, עסק או חנות שרוצים לשמור עליהם, למשל, כאשר יש אירועי פריצה מרובים באזור. לעיתים גם חברות הביטוח מחייבות להשתמש בשירותי אבטחה של חיבור לאזעקה , מצלמות אבטחה וחיבור למוקד חירום מבצעי 24/7.

למוקדי אבטחה יש התמחויות שונות, לדוגמא, מיגון בתים, מיגון עסקים, אבטחת אישים, אבטחת מבנים סיורים ועוד.

מוקדי האבטחה מקושרים לכלל כוחות הביטחון והסיוע, כגון מגן דוד אדום, משטרה, מכבי אש ועוד. חברת אבטחה ערוכה לכל תרחיש, עובדת עם אנשים מנוסים ומאומנים, ועומדת בתקנים המחמירים ביותר להפעלת מוקד מבצעי, תקנים המאושרים על-ידי משטרת ישראל.

 

אילו מנגנונים מופעלים במוקד אבטחה?

איך יודעים לבחור את חברת האבטחה הנכונה? כזו שבזמן אמת לא תפספס את מה שקורה ואז לא תיתן מענה מהיר ואפקטיבי?

מוקד אבטחה משמש כמרכז בקרה ושליטה ומשלב מערכות תוכנה, שליטה ביטחון ובקרה.  הוא מאויש 24/7 והלקוחות מחוברים אליו כל העת, במקרה של התראה מגלאי או אזעקה, המוקד המבצעי נכנס לפעולה. המוקד מפעיל גם סיורים בשטח סביב האזור המאובטח ובכל זמן נתון הוא עוקב אחר ההתרחשויות ומוכן להגיב באופן מיידי.

בנוסף, חברת אבטחה מקצועית ומיומנת עושה שימוש בפתרונות אבטחה אלקטרוניות כגון מערכת אנליטיקה חכמה שיודעת להתחבר למערך מצלמות האבטחה הקיים ולהוות מחסום טכנולוגי מתקדם עם יכולת חיבור לכריזה, תאורה ואזעקה. אנליטיקה שינתה את חוקי המשחק ומהווה מהפכה בתחום שירותי האבטחה והמיגון. לא עוד אזעקות שווא שהמוקדנים לא יודעים אם להיענות להן או לו. מדובר במערכות אבטחה מתקדמות וחכמות הכוללות מצלמות וגלאים, אשר מנתחות ומעבדות את הנתונים תוך מעקב ממוקד, ומונעות בכך  אזעקות שווא. עם יכולת כיסוי גבוהה וללא צורך בהחלפת מצלמות האבטחה הקיימות. זהו פתרון טכנולוגי מתקדם אשר חברות האבטחה, מגדילות את השימוש בו וגם חברות הביטוח החלו לדרוש כאמצעי מיגון.

 שירותי אבטחה

אנו מעניקים שירות ייעוץ מיגון ללא עלות

לפרטים צרו קשר >> לחצו כאן

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות