/

לשמור על הבית עם מערכות אזעקה מתקדמות

כל מי ששמע אי פעם אזעקה יודע עד כמה הגוף נדרך כאשר היא נשמעת. לפעמים, כאשר אזעקות מתחילות לפעול הלב מחסיר פעימה אבל יש בהן יתרון שאין ערוך לו. מערכת אזעקה יודעת לגלות ברגע האמת את מה שאי אפשר לגלות בכל דרך אחרת.

ממש כך מגלים ובזמן פריצה או חדירה של גורם בלתי מורשה. ולא רק לעסקים היא מומלצת מאוד אלא גם לצורך הגנה על הבית ועל המשפחה. וזה עוד לא הכל, מערכת אזעקות מהווה גורם מרתיע ראשון במעלה. פורצים וגנבים אשר מזהים את קיומה של אזעקה (למשל באמצעות מדבקה או שלט שמודיעים כי המקום מוגן) מעדיפים בדרך קל לחפש לעצמם “טרף קל” במקום אחר.

מערכות אזעקה חכמות

מגוון רחב של פתרונות

יש אזעקות משוכללות שמתאימות להגן על עסקים רחבי ידיים ויש גם מערכת אזעקה ביתית, שנועדה ללקוח הפרטי. אך גם כאן וגם כאן, מערכת אזעקות מבוססת על שילוב בין כמה דברים. קודם כן, אזעקה כוללת את לוח הבקרה. בנוסף, אזעקות כוללות גם מגוון גלאים שהם בעצם אמצעים שמזהים איום. יש גלאים המבוססים על תנועה, על נפח, על פתיחה של חלון או דלת. יש לציין כי יש מגוון רחב נוסף של פתרונות, גלאי סורג, גלאי קרן, גלאי זעזועים, מערכות קוויות ועוד.

אם רוצים, יש אפשרות לחבר מערכת אזעקות למוקד אבטחה אקטיבי. אז, כאשר מערכת אזעקה מתחילה לעבוד, יוצאת תשדורת ודיווח מידי למוקד. שירות זה נפוץ בעיקר בקרב עסקים אך אפשרי גם לבתים. רוצים גם אתם לשמור על הבית? פנו עוד היום לחברת מוקד אמון, חברת האבטחה המובילה המספקת שירותי מוקד, התקנת אזעקות וייעוץ לבחירה בפתרונות מיגון והתרעה בהתאמה אישית.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות