/

מערכות גילוי וכיבוי אש – הגנה מקסימלית במקרי שריפה

תמיד חשוב לשמור על ערנות ועל כוננות. ניתן ואפילו מומלץ להיערך לסכנה של שריפה במקום לטמון את הראש בחול. איך עושים את זה? באמצעות התקנה של מערכות גילוי אש. ניתן לשלב מערכות מסוג זה ביחד עם פתרונות משלימים והם – מערכות כיבוי אש.

קבלו התראה, מנעו נפגעים

יתרון חשוב שאין ערוך לו בהתקנת פתרונות גילוי וכיבוי אש הינו קבלת התראה מוקדמת ומהירה. האסונות הגדולים ביותר אירעו כאשר העשן או האש לא זוהו בזמן והתוצאה ברורה, נפגעים (וגם נזקים לרכוש). זו הגדולה של מערכות גילוי אש או עשן. באמצעות גלאים רגישים, האש והעשן מזוהים כאשר הם עדיין לא מהווים סכנת חיים מוחשית. כך מונעים נפגעים ומקטינים או מונעים נזק עצום לרכוש.

מערכות גילוי וכיבוי אש

זמן תגובה מהיר של מערכת כיבוי אש

אם מערכות כיבוי אש היו פועלות לאט, בעצלתיים, לא הייתה בהן תועלת מרובה. למרבה המזל, פתרונות גילוי וכיבוי אש חדישים פועלים מהר, מאוד מהר. מערכות גילוי אש מאופיינות בזמן תגובה מאוד מהיר והמשמעות ברורה, תחילת פעולת הכיבוי לא מתעכבת עד להגעת כוחות ההצלה. מערכות כיבוי אש מתחילות לכבות את האש ולפעמים גם מתמודדות ומסיימות את הכיבוי לחלוטין בזמן קצר.

ללא מגע יד אדם

גילוי וכיבוי אש במהירות ובאופן אוטומטי, מתבצע ללא צורך בגורם אנושי. מערכות גילוי אש שפועלות אוטומטית הן יעילות מאוד, מהירות ואין חשש לטעויות אנוש. היישום נעשה בעזרת גלאים – גלאי עשן, גלאי חום, גלאי יניקה, גלאי להבה ועוד.  

חברת מוקד אמון הוותיקה והידועה מספקת מגוון פתרונות אבטחה ומיגון וגם מערכות כיבוי אש מתקדמות. פנו בהקדם ותבינו גם אתם כיצד פתרונות גילוי וכיבוי אש ישרתו אתכם – בבית, במשרד, במרכז הקניות או בכל מבנה עליו אתם אחראים.

 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות