/

מערכות תקשורת ואינטרקום מתקדמות

התקנת מערכות תקשורת יכולה להקנות מגוון רחב של יישומים חשובים ומתקדמים. דוגמא לכך ניתן למצוא במערכת שנקראת בקרת כניסה. זו יכולה להיות מערכת המיועדת לבית חכם או לבניינים חכמים. מערכת מסוג אחר הינה מערכת אינטרקום בסיסית, כאשר ישנם דגמים משוכללים ביותר שמתאימים למגוון אפשריות, להתקנה עבור הלקוח הפרטי וגם עבור הלקוח העסקי.

אישה

מערכות תקשורת – סוגים ויתרונות

מלבד בקרת כניסה המבוססת על מערכות ביומטריות כדוגמת זיהוי טביעות אצבע, מערכות תקשורת וכן מערכות אינטרקום מתקדמות כוללות דוגמאות רבות ולהן יתרונות ברורים. למשל:

  • פאנל אינטרקום – פאנל כזה יכול להיות מאופיין במבנה מרהיב ויוקרתי, המתאים למשל לבית הפרטי. הפאנל מציג חזות משוכללת וכן מאפשר ביצוע של תקשורת דו כיוונית לצורך פיקוח על הנכנסים, ניטור כניסה לבית או לעסק ממספר דלתות, בירור זיהוי של גורם כזה או אחר. הפאנל יכול להכיל מצלמה, קודן ומערכת תקשורת דו כיוונית. ניתן גם לחבר מערכת אינטרקום ובקרת כניסה למרכזיה וכן למנעול חשמלי או למנעול אלקטרומגנטי.
  • מנעולים אלקטרו מגנטיים – דוגמא לשיא הטכנולוגיה, שילוב בין מערכת תקשורת למנגנון נעילה. באמצעות מנעול זה ניתן לשלוט מרחוק על דלתות או שערים. ניתן לשילוב עם מערכות כגון גלאי עשן לפתיחה מהירה בעת פריצה ולניהול בקרת מבנה.
  • מערכות תקשורת מסוג בקרת כניסה – זו מערכת מודולרית המציעה בקרת כניסה וכן ניהול הרשאות לכניסה עבור משתמש ביתי או עסקי. כוללת מצלמה ומסך טלוויזיה, יש דגמים עם קודן משולב או טביעת אצבע ביומטרית / קריאת עיניים ומוצעת גם בתצורות המתאימות לניטור מספר רב של משתמשים. זה הרבה יותר מסתם אינטרקום פשוט.
  • מרכזיות תקשורת – מתאימות לתקשורת פנים או תקשורת חוץ, ניתוב אוטומטי של שיחות ע”י נתב שיחות אוטומטי, פתיחת דלתות, שילוב מערכות כריזה לתפעול או חירום ועוד.
  • מוניטור משולב מגע – מערכת קצה לשליטה במנגנונים כגון אזעקה, אינטרקום, מערך מצלמות והכל – באמצעות מסך מגע משוכלל.

להזמנת פתרונות תקשורת ואינטרקום וכן מכלול פתרונות אבטחה וניטור – פנו עוד היום למוקד אמון.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות