/

טיפים לבחירת יועצי מיגון לפני התקנת מערכות אזעקה

יועצי מיגון, או מאפייני מערכות מיגון, מומלץ לבחור מתוך חברת אבטחה עם מוקד מגבה. שם, תוכלו לקבל 2 שירותים חשובים להגנה הביתית, גם התקנת מערכת אלקטרונית להגנה על הבית, וגם גיבוי באמצעות צוות שמירה בעת גילוי פריצה. מה ניתן להסיק מהתנהלות היועצים בחברות וכיצד ניתן להבטיח בחירה מושכלת שלהם, כזו שגם תדאג להתקנת מערכת מקצועית וגם לכך שלא תצטרכו להשקיע בכך סכומי כסף יקרים מהנדרש?

טיפ לבחירת יועצי מיגון בהתאם לשיטת האפיון במבנה

בגדול, יועצי מיגון שקובעים התקנת גלאי מגנט בשערים ובדלתות, מגבים מרפסות שמש רק אם הן בקומה האחרונה ליד הגג – בגלאים אקטיביים, מגבים בגלאים אלו את החלונות החיצוניים רק בשתי הקומות הנמוכות, ובקומת הכניסה לבניין, משתמשים במעט גלאים ומחלקים אותם בהתאם לחלוקת בית1 (חלוקה לפיה ניתן לשחרר מדריכה חלק מהמערכת בשעה שהיא דרוכה על מנת שאתם והילדים תוכלו להסתובב בבית בלילה, למשל חדרי שינה, מטבח, שירותים ומסדרונות, בשונה ממרפסות שמש וחדרים חיצוניים שצריכים להיות דרוכים 24/7), מדובר על יועצי מיגון אמינים שעושים את מלאכתם באופן מקצועי וחסכוני עבורכם. במידה ויועצי המיגון קובעים התקנה של גלאים רבים בבית קטן, או משייכים רכזת אבטחה לחיבור הרבה גלאים, לפרויקט בו נקבעו מעט גלאים, ההתנהלות מעלה לא מעט סימני שאלה, ויש לברר מדוע הם קבעו קביעות אלו. התקנת יתר של רכיבי הגנה עלולה להצריך ספק כוח גדול שעשוי לייקר את הוצאות החשמל שלכם.

יועצי מיגון - מאבטח

טיפ לבחירת יועצי מיגון בהתאם לשירותים המסופקים

יועצי מיגון מטעם חברות אבטחה צריכים לספק תמיכה טכנית מלאה במערכת שלכם בהידרשם, ולדאוג לחיבור המערכת למוקד אבטחה מגבה על מנת להסדיר את השמירה על הבית במקרה של פריצה. יועצי מיגון צריכים להתקין אמצעי תגובות חכמים שיערימו על פורצים במקרה של שוד, כמו למשל חייגנים אוטומטיים שקטים שיעדכנו את המוקד ללא צורך בביצוע שיחה מכם, מה שיאפשר להפתיע את השודדים.

טיפ לבחירת יועצי מיגון בהתאם לנושאי חדשנות

יועצי מיגון צריכים לחיות, להרגיש ולדבר עם הלקוחות שלהם בשפת החדשנות בכל עת, ולעדכן אותם כאשר התקן משתנה או יצאו רכיבי מיגון משופרים מהימים או מהשבועות האחרונים. בכך, יועצי מיגון אלו דואגים שלעולם לא תישארו מאחור והבית שלכם יצויד במיטב אביזרי ההגנה המתקדמים בכל עת.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות