/

חוששים מפריצה לבית

חוששים מפריצה לבית? חסרה לכם תשתית של מערכות אבטחה? יש לנו פתרון

במאמר הבא נסביר כיצד ניתן להיעזר בחדשנות הטכנולוגית נגד פריצות, כאשר אחד הפתרונות היעילים והחדישים ביותר זוהי מערכת אבטחה אלחוטיות חכמה. על המערכת ויתרונותיה תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

בעידן בו הטכנולוגיה תופסת תאוצה מרבית הבתים חכמים ומנוהלים על ידי  אינספור גאדג’טים שהופכים את החיים שלנו לטובים וקלים יותר. לצד היתרונות ישנה גם הבעיה – בתים אלו מעוררים את תאבונם של הפורצים והגנבים. במקרים כאלו מומלץ להיעזר בקדמה הטכנולוגית, כיצד תעשו זאת? קובי אוחיון, סמנכ”ל שיווק ומכירות במוקד אמון המתמחה בענף האבטחה מסביר כי במקרים בהם לא קיימת תשתית של מערכות אבטחה בבית ניתן ליהנות מפתרונות מיגון מתקדמים כאשר אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא מערכות אבטחה אלחוטיות וחכמות.

 

חוששים מפריצה לבית

 

מה הם יתרונותיה של מערכת אזעקה אלחוטית?

  • התקנה אסתטית, נקייה ומהירה ללא עבודות חשמל וחציבה.
  • מערכות ניידות דבר המאפשר להעביר אותן מבית לבית בקלות ובעלות נמוכה יחסית.
  • המערכת מגובה ע”י סוללות ובכך ממשיכה לפעול גם בעת הפסקה או ניתוק החשמל . יעיל במיוחד במקרים בהם ישנה הפסקת חשמל או שהפורץ ניתק את הזנת החשמל לבית.
  • ניתן לשלב מצלמות אבטחה אלחוטיות למערכת אשר מספקות תמונה באיכות גבוהה בזמן אמת הישר לטלפון הנייד ולמוקד המבצעי ומסייעות לנו לקבל החלטות במהירות ולסקל פריצות.
  • למערכת האזעקה האלחוטית ישנה אפליקציה קלה לתפעול ושליטה אותה ניתן לשלב בבתים חכמים.
  • פתרון תקלות במערכות אלחוטיות בפשטות ומהירות. ניתן אף לפתור חלק מהתקלות על ידי המפעיל בשליטה מרחוק.
  • מערכות אזעקה אלחוטיות קלות לשדרוג. רכיבים אלחוטיים ניתנים להסרה בקלות יתרה לצורך החלפתם בדגם משודרג.

לסיכום:

מומלץ להיעזר ביועץ מיגון מקצועי ובעל ניסיון שיעזור לכם להחליט איזה מערכת אבטחה מתאימה לכם. תפקיד היועץ הינו לבחון ולאפיין את נקודות התורפה של הבית: כניסות, פתחים, חלונות ובהתאם לכך להתאים את המערכת הטובה ביותר לצרכי הלקוח. יחד עם זאת, למרות המיגון הגבוה המסופק לביתכם על ידי מערכות אלו, חשובה עוד יותר היא התגובה לאירוע. המענה  ניתן באמצעות מערך הסיור המבצעי של חברת מוקד אמון המתחייב למענה זמין במוקד, זמן הגעה קצר, רמת הכשרה גבוהה של הסיירים, פריסה מקומית של ניידות ועוד.

בחירה נכונה של נותני השירות  תעניק לכם תחושת ביטחון ושקט נפשי.

מחפש מערכת אזעקה לבית ? צפו במסלולי המיגון שלנו הכוללים מערכת אזעקה מובנית

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות