/

טיפים מקצועיים לבחירת חברת אבטחה למשרד

כשאתם בעסק משרדי, חלה עליכם חובה על פי תקן להסדיר התקנת מערכת אזעקה. חברת אבטחה היא ספקית השירות של מערכת האזעקה הן בתכנונה והן בבנייתה המעשית במבנה. היא מספקת מענה פיזי למשרד בעת הצורך. במקבץ הטיפים הבא תוכלו ללמוד כיצד לבחור בהצלחה חברת אבטחה מומלצת

טיפ מס’ 1: חברת אבטחה עם המלצות וניסיון – יתרון

חברת אבטחה עם שם שהולך לפניה, קהל נתמכים שמרוצה מהשירות שהוא מקבל ומעיד על מערכת האזעקה כאיכותית, היא החברה שאתם צריכים לשאוף להתקשר עמה. בחברה זו מציעים ללקוחות מגוון רחב של מערכות אזעקה ומצלמות בטיחות, מממשקים אותן למשרד ומביאים אותן לכשירות מבצעית ביעילות. במקרה של אירוע אמת, נציגי החברה יקבלו דיווח ויתפעלו את האירוע. כיצד הדיווח הראשוני מתקבל?

חברת אבטחה למשרד

טיפ מס’ 2: ודאו כי החברה שלכם מספקת למערכת האזעקה חייגן שקט

חייגן שקט הוא אמצעי אלקטרוני אוטומטי שמחברים לחיבורי ה-BUS של המערכת ומשייכים אותו לאזור שנתפס כנקודת תורפה, אליו עלולים פורצים להגיע. אזור זה נקבע באמצעות קלות-ההגעה מצדם, לעומת אזורים מאתגרים להשתחלות, שם פחותים הסיכויים שיוצב חייגן. האחרון מחייג באופן שקט, בלי טונים ופולסים, למוקד עצמו, ובכך היא מדווחת שאתם באירוע פריצה. הפורץ לא יודע שחייגתם לחברת האבטחה, בעוד האחרונה מכינה לו הפתעה בשילוב כוחות משטרה.

טיפ מס’ 3: מומלץ להירשם ל- חברת אבטחה למשרד המבצעת גם שירותי אבטחה פרנטליים

שירותים אלו, הכוללים משימות כמו שמירה ואבטחה, עשויים לעתים להיות גם לכם לעזר רב. לכן, מאד מומלץ לעמוד בקשר עם חברת אבטחה המספקת שירותים אלו. חברת אבטחה שכזו תוכל להתלוות אליכם לפגישות עבודה, לטיולים ומשלחות לחו”ל, ולכל אירוע אחר בו תידרש לכם אבטחה ממשית.

טיפ מס’ 4: בררו עלויות שירותים ומוצרים והירשמו בהתאם

יש לברר עלויות של כל אחד מהשירותים שאוזכרו, החל מהתקנת מערכת אזעקה ועד ליווי אבטחה אישי כמתואר בפסקה שלעיל. מומלץ לבקש פירוט מלא של השירותים השונים. על פי רוב, התקנת מערכת אזעקה תהיה הנושא העיקרי בחברת אבטחה, כשמצלמות, אבטחה אישית וכד’ הן שירותים נלווים. לכן, עיקר התשלום נובע ממערכת האזעקה והתקנתה, אך מומלץ לקבל פירוט מלא של כל שירותי האבטחה שבכוונתכם לצרוך בעתיד.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות