/

טיפים לבחירת מערכות אזעקה לעסק

בחירת מערכות אזעקה לעסק

מערכות אזעקה לעסק נבחרות עבור הלקוח העסקי על ידי חברת אבטחה תקנית המקיימת עבורו את כל התנאים לקבלת רישיון עסק. רוצים לדעת מהן דרישות המינימום להתקנה על מנת להימנע מ- Up-sale מיותר? זה מה שעליכם לדעת על מנת להבטיח מערכות אזעקה מתאימות בהשקעה מינימלית אך אפקטיבית.

חישוב הצריכה החשמלית של מערכת האזעקה

החישוב נעשה אך ורק על פי הגלאים. לוחות מקשים, צופרים, חייגנים שקטים ומרחיבי אזורים לא נחשבים חלק מצריכת האנרגיה של המערכת. לכן, במערכת בה ישנם מעט גלאים, התעניינו בספק כוח של 1.2A, בעוד במערכת אזעקה גדולה של מעל 60 גלאים, מומלץ לבחור בספק 4.2A למניעת קצר במערכת. אין סיבה לבחור בספק כוח שכזה אם יש לכם מעט גלאים.

מערכות אזעקה לעסק

ודאו כי חברת השירות מציידת אתכם בגלאים המתאימים

אם יש לכם חלון הממוקם בקומה גבוהה, מעל קומה 4, על פי רוב, ואין שם מרפסת שמש, אין סיבה לאבטח את החלון. פורץ לא יגיע דרך החלון אם אין לו אחיזה. לעומת זאת, אם זה משרד בקומת האחרונה ויש פנטהאוז מעליכם, מאד חשוב לאבטח את החלון ואת מרפסת השמש כי הפורץ יוכל להשתחל עם חבל מהמשרד שבפנטהאוז. במקרה כזה מומלץ לשים על מעקה המרפסת גלאי אקטיבי עם יחידת משדר ויחידת מקלט נפרדות שיחוברו משני צדדיו ליצירת אלומת סורג אופקית אינפרה אדומה שתלכוד את הפורץ דרך הרגליים בעודו משתחל. מומלץ לשים בדלת השירות של המרפסת גלאי פסיבי מותנה. גלאי סורג או גלאי קרן אקטיבי מומלץ להתקנה בדירות בקומות הנמוכות, 1 ו- 2 לרוב. מומלץ להתקין גלאי עשן במטבח ולהצטייד בגלאים פסיביים במקומות מועדים, כמו רחבת הכניסה לבית, אזור מיקום הכספת הביתית (לצד גלאי מכלול כספת), וכד’.

בחרו אמצעי תגובת מערכת רלוונטיים לעסק

אם זהו עסק ששואף לאבטח את עצמו משריפות ומאסונות טבע, מומלץ להתקין צופרים בלבד כאמצעי תגובה. ברם, עסקים כמו חנויות תכשיטים וציוד יוקרה עשויות למצוא את עצמם נשדדים ולכן מאד חשוב חייגן שקט שיבצע את הדיווח אוטומטית לחברת האבטחה ללא ידיעת הפורצים. עם קבלת הדיווח, השומרים יגיעו אליכם, מוכניים לפעולה.

 

לבחירת מערכת אזעקה לעסק שלכם כנסו לקטלוג שלנו

לצפייה במסלולי האבטחה ומיגון של מוקד אמון כנסו לכאן – מסלולי אבטחה ומיגון

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות