/

חברת ניקיון משרדים איך לבחור את החברה המתאימה ?

חברת ניקיון משרדים איך לבחור ?

 

חברת ניקיון למשרד אחד מהדברים החשובים ביותר בסביבת העבודה בימינו הוא הניקיון – זה יכול להיות ניקיון שוטף למשרד או לבית העסק, למפעל, לאירועים, למרלו”ג  וכמובן לדירות לאחר שיפוץ. למעשה בכל בזמן ובכל מקום הלקוחות והעובדים מצפים לניקיון וסדר. מדובר בדבר חשוב במיוחד לעובדים שנמצאים במשרד בכל יום, במיוחד לאחר תקופת הקורונה. יתרה מזאת אם אתם עסק שרגיל לקבל לקוחות אז אפשר לומר שהניקיון הוא חלק מחזות העסק. כמו כן לא מעט עסקים היום דואגים גם לריח ספציפי ייעודי, שיזוהה עם העסק, כמו שנכנסים למלון יוקרה או לרכב חדש הריח הוא גורם משפיע בתחושה הראשונית ומשליך על כל היום. בדיוק בגלל זה צריך לבחור חברת ניקיון אמינה ומנוסה, כזאת שיש לה עובדים מיומנים ושלא תגרום לכם להגיע למצב שבו המשרד יהיה מלוכלך גם לאחר הניקוי. מעבר לכך, העובדה שהמשרד נקי יכולה להשפיע על האווירה במשרד, הרי אף עובד לא רוצה להגיע למשרד ולגלות שהוא מלוכלך או שהוא צריך לנקות לבד. אז איך בוחרים את החברה המושלמת לניקוי העסק או המשרד? במאמר הבא נראה בדיוק מהם הדברים שצריך לבדוק.

 

הצעדים הראשונים לבחירת חברת ניקיון איכותית ואמינה

 

לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון, כדאי מאוד לבדוק את ההמלצות שלהם – המלצות באתר זה נחמד, אבל בהחלט רצוי לבדוק מול לקוחות קיימים, קבוצות, פרומים ואתרים. אם יש לכם אפשרות להתייעץ עם בעלי משרדים אחרים באותו אזור, זהו כנראה יהיה הפתרון האידאלי. כמו כן כדאי לבדוק ולערוך תיאום ציפיות. כאשר מדברים על תחום הניקיון מדובר על תחום רחב מאוד. לא כדאי להגיע למצב שבו אתם זקוקים לניקוי שטיחים או חלונות חיצוניים והחברה שחתמתם איתה על חוזה לא מסוגלת לבצע את העבודה. רצוי לבחור בחברה ותיקה, כזאת שנמצאת בשוק כבר תקופה ארוכה ויכולה לבצע שירותים משלימים בקלות, יכול להיות שתשלמו קצת יותר, אבל יהיה לכם שקט נפשי בנוגע לכל נושא הניקיון.

הצעד הבא הוא לנסח הסכם שמסדיר את תנאי השירות – רצוי לבדוק היטב מהם תנאי השירות ומהם תנאי החידוש, אל תתביישו להשוות בין מספר הצעות שונות, ככה תוכלו לדעת שקיבלתם את ההצעה הטובה ביותר.
דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא הרישיונות – רצוי לבדוק שלחברה שבחרתם ישנן רישיונות מתאימים ועובדים בעלי הכשרה מתאימה (לדוגמא בהדברות וניקוי חלונות בסנפלינג). אם אתם לא מקבלים תשובות מלאות מהחברה לפני החתימה על החוזה, אז כנראה שאתם צריכים למצוא חברה מקצועית יותר.

 

מה אנחנו במוקד אמון מציעים לכם ?



הנה כמה מהדברים שתקבלו אצלנו בחברת אמון ניקיון- תהנו מעובדים קבועים ומקצועיים, כאלו המועסקים על פי חוק וללא קבלני כוח אדם (אנו פועלים תחת רישוי קבלן שירות של משרד התמ”ת.) כדי שנוכל לספק לכם ולכן את השירות הטוב ביותר יצרנו שילוב מנצח בין כוח אדם איכותי, מכשור מתקדם וחומרי ניקיון של החברות הטובות ביותר, אלו הכלים שמאפשרים לנו לבצע פרויקטים מורכבים בתחום הניקיון. כאלו הכוללים ניהול לוגיסטי ברמה גבוהה לכל סוגי המתחמים: משרדים, מרכזים לוגיסטיים וכדומה. איך זה עובד בשטח? מנהל האזור האישי ישמח לדאוג לצרכים שלכם תוך כדי פיקוח על התנהלות עובדי הניקיון. כמובן שתזכו ליחס של  VIP ממנהל האזור ומעובדי הניקיון המסורים שלנו.

חברת שירותי ניקיון

עובדים קבועים ומקצועיים, כאלו המועסקים על פי חוק וללא קבלני כוח אדם

 

טכנולוגיה וניקיון – השילוב המושלם

 

בימינו ישנה התקדמות טכנולוגית משמעותית בתחום הניקיון כגון: ניקוי באוסמוזה הפוכה, ניקוי בקיטור שימוש באנשי סנפלינג, ניקוי וחידוש משטחי אבן באמצעות פוליש, קריסטל, ליטושים ומריחת סילר איכותי, שירותי ניקיון לשטיחים באמצעות מכונת הזרקה יניקה ומקרצפת, שטיפה בלחץ מים גבוה, עם זרם מים חם או קר בהתאם לצורך או למשטח, ניקוי דרגנועים עם מכונה ייעודית ועוד. כדאי לבדוק היטב באילו אמצעים החברה שאתם עומדים לשכור משתמשת, אם הם משתמשים באמצעים לא מתאימים, אז גם במקרה שתגדילו את תדירות הניקוי, הדבר לא יפתור את הבעיה.
השילוב האידאלי בשביל כל בית עסק הוא חברת ניקיון שמשתמשת בעובדים מיומנים ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים. ניקיון לא מסתיים רק בניקיון, באמצעות שיטות הניקיון החדישות שציינו אפשר לשדרג את המראה של המשרד או בית העסק. רצוי לערוך פגישת ייעוץ לפני תחילת העבודה המשותפת, במקרים רבים אנשי המקצוע של חברת הניקיון יוכלו לספק לכם מידע ורעיונות שלא חשבתם עליהם.

 

שירות נקיון ותחזוקה

חברת ניקיון שמשתמשת בעובדים מיומנים ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים

 

שירותי הניקיון שלנו מתאימים את עצמם לעסק שלך!

 

כאשר אתם בוחרים באמון ניקיון, אתם מקבלים את כל היתרונות שיש בקבוצת אמון, בעלת הניסיון העשיר בשירות מעל 40 שנה פלוס היתרונות של יחס אישי ואדיב. צוותי הניקיון שלנו הם בעלי תודעת שירות מעולה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים בכך שתזכו למענה לכל בקשת ניקיון שתהיה לכם. כמו כן נדאג לכך ששגרת העבודה שלכם לא תפגע כתוצאה מהניקיון. בעקבות הניסיון הרב שצברנו, נוכל לבצע התאמה מושלמת לבית העסק או המשרד שלכם ושלכן. 

בנוסף אצלנו תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו עוד היום. נשמע לסייע לכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי ואדיב. כאשר אתם בוחרים באמון ניקיון אתם בוחרים בשקט הנפשי שמגיע יחד עם הניקיון.

לפרטים נוספים ויצירת קשר הקליקו כאן >> אמון ניקיון 

חברת ניקיון למשרד

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות