/

גלאים – הדרך שלכם להרגיש בטוחים

לא חייבים להיות מומחים לאבטחה או לאלקטרוניקה בכדי להבין כי מערכות אזעקה חשובות מאוד למען הביטחון האישי. ניתן להתקין אותן בבית או בעסק אולם בכל מקרה, הן מבוססות על שילוב בין לוח בקרה וצופר אבל גם על גלאי. למעשה, במובנים רבים, זהו הלב של האזעקות. למען הדיוק, גלאים שונים יכולים להוכיח יעילות גם בהתמודדות עם אסונות ולא רק פריצות. גלאי עשן, למשל, הוא זה אשר מספק התראה מהירה וחיונית כאשר פורצת אש. הגלאי מאפשר פינוי מהיר ומידי של המקום וכן אפשרות לכיבוי באמצעים זמינים (כגון – מטפים ניידים).

גלאים להתראה בפני פורצים

מהו הגלאי?

אך מהו בעצם גלאי? הגלאי הינו מנגנון מתקדם מבחינה טכנולוגית ובעל רגישות שמאפשרת לו לזהות שינויים רצויים בסביבתו. אם ניקח למשל גלאי נפח כדוגמא, נראה כי הוא יודע לזהות שינויים בנפח באזור נתון (למשל חדר). כאשר מורגש שינוי בנפח, למשל כניסה של מישהו לחדר כאשר האזעקה דרוכה, הגלאי יעביר הוראה ללוח הבקרה והצופר יחל לפעול. יש כמובן גם סוגים נוספים של גלאים, למשל גלאי קווי. כפי שהוזכר, יש גם גלאי עשן שמזהה שינו בהרכב האוויר. כאשר מזוהים חלקיקים של פיח ועשן, הגלאי מתריע והאזעקה או הצופר מתחילים לפעול ללא דיחוי.

יתרונות הגלאי והשקט הנפשי שלכם

בין אם גלאי נפח ובין אם גלאי קווי, יש כמה יתרונות חשובים שכל גלאי מעניק. קודם כל, הוא מציע שקט נפשי. בנוסף, הוא מאפשר מניעה של פריצות ואם מחברים את המערכת למוקד סיור, מקבלים רובד מיגון נוסף.

רוצים לאבטח את ביתכם באמצעות גלאי נפח? מחפשים גלאי קווי מאיכות מעולה או גלאי עשן? פנו למוקד אמון, חברת אבטחה, מוקד סיור ושירות להתקנת כל סוגי מערכות האבטחה והגילוי בשביל השקט הנפשי שלכם.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות