/

חשבתם שמערכת האזעקה מגינה עליכם? תחשבו שוב

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות הפריצות לבתים ועסקים. בתוך כך, מערכת אזעקה היא אמצעי הגנה הכרחי מפני פריצות, אך מדובר באמצעי בסיסי בהחלט. לכן, אם אתם רוצים לקבל הגנה מלאה מפני פריצות, אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים של מוקד אמון. 

מערכת אזעקה כאמצעי הגנה בסיסי

 

מחוברים למערכת האזעקה, פתאום יש התראה, מה תעשו? אמצע הלילה ואתם במיטה? אולי אתם לא מודעים לכך, אך הסטטיסטיקה מראה שכל שעתיים בממוצע מתרחשת פריצה איפה שהוא בישראל. אין ספק שמערכת אזעקה היא אמצעי הגנה הכרחי ובסיסי מפני פריצות, אך עם זאת חשוב שתדעו שהיא לא מספקת לכם הגנה מלאה. תפקידה של מערכת האזעקה היא להתריע מפני פריצות אפשריות לבית או לעסק, אך היא אינה מספקת עבורכם שום אמצעי הגנה יזום שיעזור לכם לסכל אותה.

לכן, אנחנו ממליצים לכם להיעזר באמצעי אבטחה, שישפרו את רמת ההגנה שלכם ויספקו לכם מענה מקיף לתופעת הפריצות, התקנת מצלמות אבטחה וחיבור לשירות “מוקד צופה”, אמצעי הגנה טכנולוגיים מתקדמים ושירות סיור יזום. באמצעות אמצעי האבטחה הללו אתם תוכלו לקבל מענה מהיר ואפקטיבי שירחיק את הפורצים וכמובן ימנע מהם לחזור שוב.

חברו את מערכת האזעקה למוקד מבצעי ולמוקד צופה

 

חברו את מערכת האזעקה לשירות של סיור ומוקד מבצעי של חברת אמון, מוקד מבצעי 24/7 הכולל שירותי אבטחה שונים כמו מוקד סיור מבצעי, מוקדים עירוניים, מוקדי מצוקה מבצעיים, מוקד אבטחה ושמירה ומוקד צופה. שירות המוקד הצופה הוא שירות, שתפקידו להשלים את תמונת האירוע המתרחש אצלכם בעסק או בבית כאשר מתקבלת קריאה, הצוות שלנו מקבל אינדקציה ומיד נפתחת קריאת חירום, הצוות שלנו צופה בנעשה מרחוק ויכול להדריך את הלקוחות ואת הכוחות בנעשה מרחוק. 

בעת הפעלה של מערכת האזעקה ייפתח למפעיל חדר המקרה חלון ייעודי שבאמצעותו הוא יוכל לזהות את הגורם שהפעיל את המערכת. ברגע שהמפעיל יזהה שאכן מדובר בפריצת אמת הוא יפעיל את כל הכוחות שברשותו, לרבות ניידות משטרה סמוכות, וישלח אותם על מנת לספק מענה מהיר ומידי.

התקינו מצלמות אנליטיקה חכמות

 

מצלמות האנליטיקה הן מצלמות חכמות עם אלגוריתם חכם במיוחד שבאמצעותו הן יודעות לסמן את מקור הסכנה. את המקור הזה מאפיינים מראש על ידי הגדרת אזורי תיחום ותוך התייחסות לפרמטרים מוסכמים מראש של מאפיינים הגורמים לפריצה.

כאשר המצלמה מזהה אירוע חריג, המידע המופק מהמצלמות מועבר בזמן אמת למוקד המבצעי של חברת אמון, שמפעיל בצורה מיידית את נוהל הטיפול באירוע. 

היתרונות של מצלמות האנליטיקה בא לידי ביטוי במגוון פרמטרים שונים: 

דיוק אשר מגדיל את הסיכויים למניעת פריצה ונטרול אזעקות שווא

חיבור למערכת כריזה, תאורה מרחוק ופתיחת שערים

אין צורך במצלמות חדשות – שדרוג לקיים

צמצום בעלויות האבטחה הפיזית 

צפייה מכל מקום ובכל זמן באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון או למחשב

הזמינו סיור יזום למניעת פריצה

 

שירות סיור יזום למניעת פריצה הוא שירות הכולל סיור פיזי שנקבע בזמנים משתנים ומתחלפים, על מנת לשנות שגרה ולהפתיע את הפורצים. הסיור הזה מתבצע באופן יזום וללא כל תלות באירוע חריג בבית שלכם או הפעלה של האזעקה. כך אתם מוסיפים למעשה אקסטרה אבטחה על העסק או הבית שלכם ומקבלים את ההגנה המושלמת.

במהלך הסיור היזום צוות האבטחה יפגין נוכחות ויתור הרתעה על בסיס קבוע בתדירות גבוהה. בנוסף, הצוות יוכל לבצע בדיקה של המערכות החיוניות, לסגור או לדרוך מערכות אזעקה ולבדוק האם יש תקלות חירום בעסק או בבית שלכם. בקרת הסיורים מתבצעת באמצעות מערכת בקרת פטרול מתקדמת המאפשרת מעקב אחר כלל הסיורים היזומים שמבצעת החברה.

כמובן שיש עוד מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים נוספים שבאמצעותם תוכלו לקבל הגנה מלאה בפני פריצות, אך קצרה היריעה מכדי לפרט על כולם. לכן, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם יועץ מיגון מקצועי שיספק לכם את כל הפרטים שאתם צריכים ויתאים עבורכם את אמצעי ההגנה הרלוונטיים ביותר לבית או לעסק שלכם.

לתיאום פגישת ייעוץ מיגון ללא עלות, הקליקו >>

רכב סיור

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות