/

השגת שקט נפשי עם מצלמות אבטחה לבית

נסיעה ארוכה מחוץ לבית יכולה להיות חלום אך גם יכולה לפוך לסיוט. זו יכולה להיות חופשה בארץ או בחו”ל או נסיעה עסקית לצורך כלשהו. אם הדאגה למתרחש בבית אינה פוסקת, איכות הנסיעה יכולה בקלות להיפגע.

הדאגה יכולה להיגרם מחשש לפריצה לבית או מהשארת הילדים עם משגיח. בכל מקרה – ישנו דבר אחד שיכול למנוע דאגה מיותרת – התקנת מצלמות אבטחה לבית.

מעקב על המתרחש

 

מצלמות אבטחה לבית הן מצלמות הממוקמות במקומות שונים בבית ומחוצה לו ומספקות תיעוד קבוע על המתרחש בבית. בעזרת המצלמות ניתן לצפות מה קורה בחדר הילדים, בסלון ובשטח החיצוני לבית – אם בוחרים להתקין גם שם את המצלמות.

היתרון הראשי של מצלמות אבטחה לבית הוא הגברת הביטחון האישי. המצלמות יתעדו את כל מי שנכנס או מתקרב לבית, ואם המצלמות נצפות על ידי מוקד אבטחה וביטחון – הוא יוכל להבחין בכל ניסיון שוד או פריצה ולשלוח כוחות סיור.

גם כאשר התרחשה כבר פריצה לבית, למרות ההתרעה על כך שהמקום מצולם ומאובטח, ניתן בעזרת המצלמות לספק עזרה משמעותית למשטרה לתפוס ולעצור את הפושעים.

מצלמות אבטחה לבית

פיקוח על העובדים בבית

 

בנוסף לשיפור ההגנה מפני פריצה וביקורים בלתי רצויים בזמן היעדרות ממושכת מהבית, קיום מצלמות אבטחה לבית מאפשר מעקב סמוי אחר נותני שירותים הנמצאים בבית.

הורים רבים אשר משאירים את הילדים שלהם עם בייביסיטר, חוששים מאוד לשלומם. הם אינם בטוחים אם ניתן לסמוך על העובד או העובדת ששכרו ורוצים להבטיח שהילדים מקבלים אך ורק טיפול מסור וחם.

בעזרת מצלמות אבטחה לבית הם יכולים להבטיח את הרוגע הנפשי שלהם. לאחר החזרה הביתה, הם יכולים לצפות במה שתועד מהמצלמות. הם יכולים לעשות זאת גם בזמן אמת, באמצעות מחשב או אפליקציה בטלפון הסלולרי. כך הם יוכלו לדעת בביטחון איך מתנהל העובד שנמצא בבית שלהם.

הדבר נכון גם כאשר מדובר בעוזרת בית או אנשי תחזוקה. אם מתעוררת בעיית אמון – מצלמות אבטחה לבית יכולות להבטיח שלא יהיו סימני שאלה לגביהם. כל מי שמבצע שירות כלשהו בבית נמצא תחת מעקב. כך נמנעות הפרות אמון מיותרות ובעלי הבית יכולים להגיב בהתאם אם התבצעה הפרה שכזו.  

 

התקנת מצלמות אבטחה לבית

 

אם וכאשר בעלי הבית מחליטים שהגיע הזמן לתגבר את הביטחון בבית שלהם – הם יכולים לפנות לחברה מקצועית שתתקין עבורם מצלמות אבטחה לבית. המצלמות באות במגוון סוגים ויכולות להיות ממוקמות בכל מקום בבית המאפשר תצפית טובה על אותו חדר. את המצלמות ניתן גם להתקין באופן כזה שיצלמו את הנעשה בשביל הגישה לבית או בכניסה לבניין.

תצפית על הבית מאפשרת מעקב בזמן אמת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת צפייה מתוך הטלפון הנייד, באמצעות אפליקציה ייעודית. כך ניתן לעקוב מכל מקום אחר התוכן שהמצלמות מעבירות. מצלמות אבטחה לבית תורמות לא רק להרתעה וסיכול פשיעה, אלא גם לשקט של הבעלים ולשהות רגועה יותר מחוץ לבית – לכל פרק זמן שהוא.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות