/

מוקד אזעקה וסיור בבתים פרטיים: כל מה שחשוב לדעת

בשנים האחרונות הביקוש לשירות של מוקד אזעקה וסיור עלה באופן משמעותי, בין אם מדובר ברצון להגביר את רמת הביטחון בבית ובין אם בשל חוסר כוח אדם במשטרה. במאמר הבא נסביר מה זה מוקד אזעקה וסיור ולמה מומלץ להתחבר אליו.

מוקד אזעקה וסיור

 

מה זה מוקד אזעקה וסיור בבתים פרטיים?

מוקד אזעקה וסיור לבתים פרטיים הוא שירות שתפקידו לספק לכם מענה מלא בזמן של פריצה לבית. בבית הפרטי שלכם תותקן מערכת אזעקה שמחוברת למוקד סיור מבצעי ומתריעה במצבים שבהם יש חשש לפריצה לבית. מוקד האבטחה והסיור הוא מוקד מבצעי המאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומאפשר מענה מידי כשיש חשש לפריצה. כשהמוקד מקבל התרעה בפני פריצה לבית הפרטי שלכם הוא מיד שולח סיור מבצעי שמגיע לשטח ומבצע בדיקה ראשונית של חשודים.

מדובר בסיור המאויש במאבטחים מקצועיים ומאומנים, שידעו לתת את המענה ללא כל חשש ובמידה ויצטרכו אף יתעמתו עם הפורצים. כל הסיירים עוברים תהליך הכשרה מורכב ומיוחד שמכשיר אותם לביצוע של התפקיד במקצועיות חסרת פשרות. המוקד המבצעי והסיור שמגיע לשטח עובדים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ובמידת הצורך תוקפץ ניידת לאזור על מנת להשלים את המשימה.

 

למה מומלץ להתחבר למוקד אזעקה וסיור?

 

חוסר בכוח אדם במשטרה

אנחנו בטוחים שאתם מודעים לעובדה שהמשטרה נמצאת על סף גבול היכולת שלה ולא מצליחה לשלוח שוטרים לכל סיטואציה של פריצה. בתוך כך, אנחנו ממליצים לכם לקחת את האחריות על הביטחון האישי לידיים שלכם ולהתקין בבית את כל אמצעי האבטחה שניתן. התקנת מערכת אזעקה שמחוברת למוקד סיור היא למעשה ההגנה הבסיסית שאתם יכולים להעניק לבני הבית שלכם.

מחירים נוחים לכולם

בשנים האחרונות האופציה של התקנת מערכת אזעקה וחיבור שלה למוקד סיור הפכה לנגישה הרבה יותר מבחינת המחירים, כך שלא מדובר כבר בשירות שמיועד לעשירון העליון בלבד. אתם יכולים להתקין מערכת אבטחה שמתאימה לצרכים ולתקציב שלכם ולחבר אותה למוקד שיספק לכם הגנה 24/7. על מנת לעשות זאת, אתם צריכים להזמין את יועץ המיגון של חברת אמון, הוא ידע לנתח את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם את המערכת הרלוונטית ביותר.

 

מה היתרונות של מוקד אזעקה וסיור?

 

מגבירים את רמת הביטחון

כשאתם מתקינים מערכת אזעקה בבית ומחברים אותה למוקד סיור אתם מגבירים את רמת הביטחון שלכם ושל בני המשפחה שלכם באופן משמעותי. במיוחד אם הבית הפרטי שלכם נמצא באזור מבודד יחסית, מעכשיו המשפחה שלכם יכולה לישון בשקט בלילה ולא לחשוש מכל רחש.

שמירה על הרכוש היקר

מעבר לרכוש היקר שצברתם עם השנים, כמו תכשיטים מזהב למשל, אנחנו מניחים שיש לכם בבית רכוש שאתם מאד רוצים לשמור עליו. בין השאר אנחנו מדברים על מחשבים, טלפונים ועוד מגוון רחב של פריטים יקרים. שירות של מערכת אזעקה שמחוברת למוקד סיור יעזור לכם להגן על הרכוש היקר לכם ולמנוע את הפריצה הבאה.

הרתעה

בכל כניסה לבית שמתחבר למוקד אזעקה וסיור מותקן שלט של חברת האבטחה שמספקת את השירות. האמינו לנו שאם הפורצים יגיעו אליכם לבית ויראו את השלט של מוקד אמון, הם ודאי יעשו אחורה פנה ויוותרו על הרעיון של הפריצה. בתוך כך, התחברות למוקד אזעקה וסיור גורמת להרתעה ומונעת פריצות עוד לפני שהן מתרחשות.

לסיכום, אין ספק שאם שאתם רוצים להגביר את רמת הביטחון בבית הפרטי אנחנו ממליצים לכם להתחבר למוקד אזעקה וסיור.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות