/

מערכת בקרת כניסה מתקדמת לבניינים חכמים

מערכת בקרת כניסה מתקדמת 

העולם ממשיך להתקדם בצעדי ענק ולא רק מכשירי תקשורת, מובייל ומחשבים הופכים חכמים יותר. גם הבתים ואפילו הבניינים הופכים חכמים ומתוחכמים וכוללים את מיטב השכלולים. להגברת הביטחון וכאמצעי בקרה, אפשר לשלב בקרת כניסה מתקדמת המיועדת לבניינים חכמים. זה חשוב, זה כדאי, זה נבון.

מערכת בקרת כניסה

הידוק מערך האבטחה והניטור

מהו בעצם הרעיון החשוב שעומד מאחורי מערכת בקרת כניסה לבניינים החכמים? אין ספק כי מדובר בחלק חשוב ואפילו חיוני לצד אמצעי האבטחה המקובלים. המערכת איננה נועדה להחליף את מצלמות האבטחה או מערכות האזעקה אלא להביא להידוק המערך. ניתן לנטר כניסה לבית חכם או לבניינים חכמים וכן למנוע כניסה לא מורשית ואף לתעד זמני כניסה ויציאה.

הפעלה מהירה, ללא עיכובים

בקרת כניסה לבניינים חכמים חייבת לפעול מהר וגם מדויק. מערכת בקרת כניסה משוכללת מאפשר כניסה מבוקרת תוך הימנעות מעיכובים והיווצרות תורים בלתי נעימים. כניסה לבית חכם או לבנייני משרדים ובתים מאובטחים יכולה וצריכה להיות שוטפת וגם – מאובטחת.

מגוון אמצעים משוכללים

במידה רבה, אמצעי בקרת כניסה הקיימים כיום דומים מאוד לרעיונות שעד זמן קצר נראו אך ורק בסרטי המדע הבדיוני. למשל, מערכת בקרת כניסה משוכללת יכולה להתבסס על קריאת טביעות אצבעות. דרך אחרת לנטר כניסה לבית חכם היא באמצעות קורא קרבה המצויד בגלאים. במידה ומדובר במקומות עבודה ומגדלי משרדים, במקום שעוני נוכחות מיושנים ניתן לשלב פתרונות של בקרת כניסה ביחד עם מערכת משוכללת לצרכי ניהול נוכחות.

מוקד אמון מציע מגוון רחב של מערכות אבטחה, גילוי וניטור, שירותי מוקד ובקרות כניסה. צריכים מערכת בקרת כניסה משוכללת? רוצים שיתקינו עבורכם פתרונות כניסה לבית חכם שמבטיחים ראש שקט? מוקד אמון וגם אתם תוכלו לישון בשקט.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות