/

טיפים לאפיון דרישות קדם מחברת אבטחת מתקני קנאביס

חברת אבטחת מתקני קנאביס נדרשת כיום יותר מבעבר. האחריות לתחום הקנאביס מחולקת בין יותר גורמים פרטיים הזוכים לאישורי גידול, מה שמעלה את רמת התחרות בענף, ועמה את רמת ההתעניינות בו. בתנאים אלו, אבטחת מתקני קנאביס אינה מוטלת בסימן שאלה: זהו כורח לכל יזם בעל חווה שכזו. בעזרת מקבץ טיפים זה ניתן לדעת כיצד לבחור חברות אבטחת מתקני קנאביס.

טיפ מס’ 1: חשוב שזו תהיה חברה עם ידע מוכח באבטחת מתקנים

חוות קנאביס הוא מתקן לכל דבר: כמו אתר בנייה, כמו אתר מסווג ביטחונית. תעשייה זו מגלגלת למעלה ממיליון דולר בשנה, ויהיו לא מעט אנשים שינסו לפרוץ לחווה. לכן, חשוב שהחברה תהיה חברת אבטחת מתקנים מקצועית על כל המשתמע מכך: חברה זו מתמחה בסיור מקדים במתקנים ובדיווח על כשלי אבטחה, פתרונם ועמידה בקשר עם הבעלים או קב”ט האבטחה שלו, באמצעות קובצי LOG המעידים על שיור במערך האבטחה. אלו הסטנדרטים שנדרשים לבחירת חברת אבטחת מתקני קנאביס.

קנאביס אבטחה

טיפ מס’ 2: יש לוודא כי החברה עוסקת ונעזרת בטכנולוגיות אבטחה

החל מכלי רכב חשמליים שאינם מזהמים ולא פוגעים בגידולים, ועד שימוש במערכות אזעקה ובמצלמות אבטחה, חברת אבטחת מתקני קנאביס צריכה לספק פתרונות טכנולוגיים שיסייעו לאבטח את המתקן במקום בו הגורן האנושי כושל: זיהוי ודיווח על פריצות כאשר כוח האבטחה לא נמצא באזור, ותיעוד מצלמות של גורמים עוינים שחדרו לחווה בלי להתגלות על ידי מערכת האזעקה. האחרונות צריכות להיות מותקנות בצורה נסתרת לשם כך.

טיפ מס’ 3: מומלץ לקבל מידע על סינון המאבטחים בחברה

חשוב לוודא שנערך בחברה סינון קפדני לכל מאבטח. על כל סייר בחברה להיות יוצא יחידות קרביות או יחידות חשאיות של מדינת ישראל. בנוסף, המאבטחים שסוננו צריכים להיות מאושרים על ידי קב”ט מתקן הקנאביס ומשטרת ישראל. דרגת סינון שכזו היא שמבטיחה את מקצועיות החברה ומעמידה את כל ערוצי האבטחה הנדרשים ברמות הגבוהות ביותר. חברת אבטחת מתקני קנאביס צריכה לספק מענה הולם לכם תרחיש אבטחה ולכן חשוב לדעת כי הסיירים ומנהלי המשמרות ערוכים לעבודה מסוג זה על כל המשימות שלה בפועל.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות