/

כך מומלץ לבחור מערכות מיגון לבית

מערכות מיגון לבית מורכבות מגלאים, כרטיסי מערכת וספקי כוח. את שלושת הרכיבים הללו חשוב לדעת כיצד לבחור על מנת לספק לעצמכם מערכות מיגון איכותיות המתאימות לשימוש הביתי שלכם. במאמר זה לא נלמד כיצד לבחור גלאים, כי זה נושא שנתון בידיה של חברת אבטחה מאפיינת. ניתן ללמוד נושאים אחרים על פי בחירת הגלאים אשר יצביעו האם נבחרה עבורכם המערכת המתאימה.

בחירת כרטיס מערכת האזעקה

את הכרטיס יש לבחור בהתאם לכמות הגלאים. אם אפיינו עבורכם 32 גלאים, דגם 832 של כרטיס מערכת יהיה מתאים משום שהוא מאפשר לחבר 32 גלאים בסך הכל ומתוכם 8 ישירות עליו. היתר יחוברו למרחיבי אזורים שיחוברו בחיבור BUS לכרטיס המערכת שלרשותכם.

בחירת ספק כוח בהתאם לכרטיס

בבחירת מערכות מיגון לבית, יש לעשות מאמצים לבחור ספק של 1.2 אמפר. הוא חוסך חשמל ועובד טוב במערכות קטנות. כאשר המערכות גדולות ומסועפות בגלאים ובצופרים, לא יהיה מנוס מהרכבת ספק של 4.2 אמפר שנחשב בעל צריכת זרם גדולה יותר. כאשר אופיינו מעט גלאים בדירתכם, סביר שהספק שיאופיין לכם יהיה של 1.2 אמפר, כשמשנהו נבחר רק כאשר יש עומס רב על המערכת ברכיבים הצפויים להיות מותקנים.

בחירת לוחות מקשים

ניתן לבחור לוח מקשים אחד למיקום בנקודה אסטרטגית בדירה כולה, למשל בכניסה לבית לצורך דריכה ושחרור מהיר ממנה. לחילופין, ניתן להטמיע מספר לוחות מקשים שישורשרו אחד לשני ויספקו לדייר שליטה במערכת מכל מקום בביתו.

מומלץ להתעניין בהתניית גלאים

בית 1 – ההתניה המפורסמת ביותר של מערכות מיגון לבית. היא מצביעה על כך שלמרות שהמערכת נדרכה, ניתן להחריג מהדריכה מספר גלאים, כמו למשל של חדרי השינה והילדים בשעת לילה, על מנת שהם יוכלו להתעורר ולהסתובב בלי להפעיל את מערכת האזעקה. בבוקר, למחרת, יש לעזוב את הבית ולדרוך את כל המערכת מחדש.

התניות בין גלאי מגנט – גלאי מגנט הם גלאי דלת ושער. מקובל ליצור התניה בין זוגות גלאי מגנט, כך שאם אחד מהם לא התגלה והשני כן, הוא מפעיל את קודמו.

התניות בגלאי אינפרה אדום– ניתן להתנות את גלאי מרפסת השמש האקטיבי בגלאי פסיבי. אם הגלאי האקטיבי לא תפס את הפורץ כי הוא היה מתוחכם מדי וקפץ מעל האלומה בשעה שטיפס הבייתה, הגלאי הפסיבי שממוקם מאחורה, בשטח הבית, יתפוס אות ויגרום להפעלתו.

 

מחפשים מערכות אזעקה ומיגון מומלצים ?

מערכות אזעקה של מוקד אמון 
מערכות אזעקה לבית – מסלולים הכוללים אזעקה !
מערכת אזעקה מומלצת לעסק
מערכת אזעקה אלחוטית

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות