/

מצלמות אבטחה לעסק: כל מה שחשוב לדעת

חושבים להתקין מצלמות אבטחה בעסק ולא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר למה מומלץ להתקין מצלמות אבטחה בעסק, אילו סוגים של מצלמות קיימים ומה כדאי לבדוק לפני שמתקינים.

 

למה מומלץ להתקין מצלמות אבטחה בעסק?

הסיבה העיקרית שבגינה מומלץ להתקין מצלמות אבטחה בעסק היא יצירת הרתעה. כשאתם מתקינים מצלמות בעסק אתם מרתיעים את הגנבים, הפורצים או כל גורם עוין אחר שמתכנן לבצע איזו שהיא פעולה כנגד העסק שלכם. כשהפורצים יזהו שיש מצלמות אבטחה בעסק הם ודאי יחליטו לא לבצע את זממם ויחפשו מקום אחר לפרוץ אליו.

הסיבה השנייה להתקנת מצלמות בעסק היא יצירה של סביבה מבוקרת. כשאתם מתקינים מצלמות אבטחה בעסק אתם יכולים כל הזמן לבצע ביקורת מרחוק ולוודא שלא מתרחש שום דבר חריג בעסק. זכרו, כבעלים של עסק אתם אחראים על הביטחון של העובדים שלכם ומצמות אבטחה בעסק בהחלט יוכלו לשפר את רמת הביטחון שלהם.

 

אילו סוגים של מצלמות אבטחה קיימים?

 

מצלמות אנלוגיות – מערכת אבטחה אנלוגית היא מערכת שבה כל מצלמה מחוברת באופן נפרד למכשיר ההקלטה באמצעות כבל. יש מצלמות באיכות סטנדרטית, אך כיום מקובל להתקין מצלמות באיכות HD וההבדל במחיר בין שני הסוגים הוא לא משמעותי.

מצלמות דיגיטליות – מערכת אבטחה דיגיטלית היא מערכת שכוללת מצלמות אבטחה דיגיטליות, או שבמן המקצועי מצלמות IP. בין המצלמות הללו מחבר כבל רשת שמתחבר גם הוא למכשיר הקלטה דיגיטלי. היתרון המשמעותי של המערכת הדיגיטלית בא לידי ביטוי בכך שהמצלמות הדיגיטליות מספקות איכות תמונה איכותית מאד ביחס למצלמות האנלוגיות.

 

מצלמות אבטחה לעסק

“כשאתם מתקינים מצלמות בעסק אתם מרתיעים את הגנבים”

 

מה חשוב לבדוק לפני שמתקינים מצלמות לעסק?

לפני הכל אתם צריכים להגדיר מה הצרכים שלכם ממערכת האבטחה. אם המטרה שלכם היא הרתעה בלבד, אתם לא צריכים להשקיע כסף ולהיכנס להוצאות מיותרות על מערכת דיגיטלית. עם זאת, במידה ואיכות התמונה חשובה לכם ואתם רוצים להפיק את המירב מהמצלמות שאתם מתקינים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם ללכת על המערכת הדיגיטלית.

בנוסף, מומלץ מאד להשקיע במצלמות אבטחה עם אפשרות לראיית לילה, על מנת שאתם תוכלו לבצע בקרה על העסק גם כשהכל חשוך בפנים. בנוסף אנחנו ממליצים לכם לבדוק את נושא האחריות. אתם צריכים לוודא שאתם מקבלים אחריות יבואן ולכן, כדאי מאד לרכוש את המצלמה מיבואן מורשה שגם מספק שירות טוב למקרה שתצטרכו אותו.

 

מה משפיע על מחיר מצלמות לעסק?

 

הגורם הראשון שמשפיע על המחיר של המצלמות הוא סוג המצלמות. כפי שציינו, יש מצלמות אנלוגיות ודיגיטליות, אם תחליטו להתקין את המצלמות הדיגיטליות עלות ההתקנה תתייקר בשיעור של 30% ואף יותר. בנוסף, גם מורכבות ההתקנה עשויה להשפיע על המחיר הסופי שלה. מתקין המצלמות צריך להתקין גם את התשתית להעברת הכבלים בין המצלמות לממיר. אם ההתקנה של התשתית תהיה קלה אז אין שום סיבה לקפיצה במחיר. עם זאת, אם המתקין יצטרך לעבוד שעות נוספות על מנת להתקין את התשתית בגישה לא נוחה, עלות העבודה תתייקר בהתאם.

גורם נוסף שמשפיע על מחיר ההתקנה הוא כמות המצלמות. ככל שהעסק שלכם יהיה יותר גדול, כך אתם תצטרכו להתקין יותר מצלמות אבטחה ועלות העבודה תתייקר בהתאם. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לכם לא להסתפק בהצעת מחיר טלפונית אם אתם לא רוצים שהמחיר יקפוץ רגע לפני ההתקנה. הזמינו את מתקין המצלמות אליכם לעסק על מנת שהוא יוכל לבחון מקרוב את מורכבות העבודה ולתת לכם הצעת מחיר מבוססת.

לסיכום, אין ספק שאם אתם רוצים למגן את העסק שלכם ולהבטיח שלא יפרצו אליו, אנחנו ממליצים לכם להתקין מצלמות אבטחה שירתיעו את כל מי שמתכוון לבצע פעילות עוינת בעסק.

 

מחפשים מצלמת אבטחה לעסק ? למוקד אמון מגוון רחב של מצלמות אבטחה בקטלוג הבא

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות