/

התקנת מצלמות אבטחה בעסק

בימים של פגיעה בביטחון האישי במדינה בעקבות עלייה בפשיעה, התקנת מצלמות אבטחה מוסיפה לביטחון ולאיכות האבטחה של כל עסק.

לביצוע של התקנת מצלמות אבטחה יש כמה יתרונות מרכזיים. העובדה שהעסק מצולם ומאובטח תורמת להרתעה של פורצים. בנוסף, ניתן להגיב לפריצות בזמן אמת וגם ליהנות מכך שבמקרה והתבצעה כבר פריצה – היא מתועדת על ידי המצלמות ויכולה לעזור למשטרה למצוא ולעצור את הפושעים.

שיפור באמינות העובדים

אך יש יתרון חשוב נוסף כאשר מבצעים התקנת מצלמות אבטחה במקום העסק. העובדה שבעל המקום יכול לצפות בנעשה בכל עת מוסיפה ליכולת הבקרה והניהול שלו. המצלמות מאפשרות פיקוח ובקרה על כל הנעשה בעסק בכל שעות היממה. הדבר תורם להגברת אמינות העובדים והצוות של המקום, היודע כי כל המעשים שלו מתועדים על ידי מצלמות אבטחה.

מתוך כך קטן הסיכוי לא רק שתתבצע פריצה, אלא גם שתתבצע גניבה או הפרת אמון מצד מי מהעובדים. גם במקרה שדבר כזה מתבצע, לבעל העסק יש כלי נוסף לאתר את מקור הפרת האמון – מאחר וכל הנעשה בעסק מתועד ומפוקח.

התקנת מצלמות אבטחה בעסק

הרתעה ובקרה

התקנת מצלמות אבטחה משפרת גם את רמת ההרתעה וגם את איכות הבקרה על הנעשה במקום. מבחינה פסיכולוגית, כאשר אדם יודע שכל המעשים שלו מצולמים ומתועדים, עולה רמת המודעות שלו והוא מקפיד יותר על ביצוע נהלים, על הקפדה באיכות העבודה שלו ועל הימנעות מהפרת אמון. עובדה זו תורמת גם להגברה אפשרית של היעילות בעסק וגם תורמת לביטחון של הבעלים כי הדברים מתבצעים כהלכה.

אבטחה משופרת

את התוכן המועבר מהמצלמות ניתן לראות בעזרת מחשב או טלפון נייד – מכל מקום. לכן בעל העסק יכול לדעת מה נעשה בו גם אם אינו נמצא פיזית במקום עצמו. הדבר תורם ליכולת הפיקוח והתגובה שלו על צוות העובדים ועל הניהול הכללי של העסק.

מעבר לשיפור ביכולת הפיקוח על העסק, ניתן לחבר את מצלמות האבטחה למוקד ביטחון אשר ינטר גם הוא את הפעילות במקום. מוקד ביטחון יכול להבחין בכל חשד לפריצה בכל שעות היממה ולהגיב מידית.

אופן ההתקנה

התקנת מצלמות אבטחה מתחילה בכך שבעל העסק פונה לחברה מקצועית שתבצע עבורו את העבודה. ניתן גם להתקין לבד מצלמות אבטחה, אך הדבר פחות מומלץ.

החברה תמליץ היכן למקם את המצלמות ובאילו מצלמות להשתמש. היא תבצע את החיבור הפיזי, ותקשר את המצלמות לתוכנה במחשב או לאפליקציה בטלפון הנייד. התקנת מצלמות אבטחה הנעשית באופן כזה מבטיחה שהמצלמות יהיו פעילות וישדרו 24/7.

המצלמות פועלות למעשה כטלוויזיה במעגל סגור. את המצולם ניתן לראות מכל מקום. בעל העסק יכול להיות בחופש, בנסיעת עסקים או בביתו בשעות הערב – ועדיין יוכל לצפות במתרחש בעסק.

התקנת מצלמות אבטחה משפרת את רמת הבקרה והפיקוח. היא תורמת להעלאת הביטחון בעובדים ומרתיעה מפני פשיעה. לכן בעלי עסקים רבים בוחרים לבצע התקנת מצלמות אבטחה ולספק לעצמם שקט נפשי רב יותר.     

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות