/

מערכות גידור אלקטרוני להגנה ושמירה על הבית

צורות בסיסיות למדי של גדר אלקטרונית היו קיימות כבר לפני שנים. עם הזמן, גידור אלקטרוני עבר מהפך רציני והפך למכשור בטכנולוגיית היי טק מתקדמת. אבל לצד מהפכה טכנולוגית חלה גם מהפכה נוספת. הפיכתה של גדר אלקטרונית לאמצעי אבטחה והגנה יעיל המשמש גם את הלקוח הביתי.

מערכות גידור אלקטרוני

כבר לא רק לארגונים או למערכת הביטחון

כל מי שפקח עיניים בשדות התעופה הבחין כי ישנה גדר אלקטרונית היקפית שנועדה למנוע התקרבות של גורמים זרים ואיומים. גם מערכות ביטחוניות, ברמת המדינה אך גם בדרגים אחרים הטמיעו כבר מזמן פתרונות מסוג גידור אלקטרוני. אבל הזמנים השתנו, האיומים השתנו והבשלת הטכנולוגיה השלימו את המהפך – כיום, גידור אלקטרוני חדשני מהווה פתרון בר יישום להגנה גם על שטח הבית. לצורך כך, נעשים התאמות ביחס לפתרונות הוותיקים. גדר אלקטרונית לבית חייבת להיות מוצעת במחיר סביר, היא חייבת גם להיות יותר דקורטיבית ולהתאים לשימוש גם בסביבה עירונית צפופה. במקביל, יש לציין כי גידור אלקטרוני יתאים גם לשימוש אבטחה לבתים ביישובים מבודדים.

סוגי פתרונות הזמינים לציבור

יש כמה סוגים שונים של גדר אלקטרונית, הזמינים לציבור. למשל, מערכת פס דריכה. חיישנים רגישים יזהו ניסיונות כניסה וחדירה, זיהוי הפעלת לחץ, טיפוס, הנחת סולם, דריכה. במקרה אמת תישמע התראה וניתן לחבר למוקד אבטחה וכן שילוב עם מצלמות. גידור אלקטרוני יכול להיות מוטמע בסביבה או לקבל חזות דקורטיבית. ניתן ליישם טכנולוגיה כזאת על גבי גדרות רגילות, שערים, קיר או חומה. יש גלאים שיתריעו במקרה של דריכה, חיתוך, שריפה ועוד.

מוקד אמון מייעצים ומתקינים מגוון גדרות אלקטרוניות להגנה ולשמירה על הבית. לפרטים, ייעוץ ומידע נוסף פנו עוד היום, מוקד אמון לשירותכם.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות