/

מצלמות ממנועות – מצלמות אבטחה מתקדמות להגנה על הבית

לדברי מומחי אבטחה בעלי שם, יש בנמצא מצלמות אבטחה פשוטות לצד מצלמות משוכללות במיוחד. מצלמה ממונעת שייכת ללא ספק לסוג השני. כדי להבין במה דברים אמורים, נסקור את המהות של מצלמת אבטחה ממונעת ונראה את יכולותיה השונות.

מצלמות ממנועות

 

אבטחה מכל הכיוונים

אין ספק כי מצלמה ממונעת יעילה מאוד לצרכי אבטחה כללית והיא בעלת כל היכולות של מצלמות פשוטות בתוספת יכולות נוספות. היא יכולה להתריע על גורם זר או מעשה פלילי בזמן אמת ויכולה גם לבצע הקלטה. אבל שלא כמו מצלמה נייחת שמכוונת אך ורק למיקום אחד שנבחר מראש, מצלמת אבטחה ממונעת יכולה לספק אבטחה מכל הכיוונים.

גמישות מכסימלית

מצלמה ממונעת עשויה לכלול בתוכה מלבד עדשות ואביזרים אלקטרוניים שונים גם הפעלה מכנית המבוססת על כמה וכמה מנועים. כך, ניתן להגדיר מצלמת אבטחה ממונעת בתור פתרון אבטחתי בעל גמישות מכסימלית. ניתן באופן יזום לכוון את המצלמה באופן סיבובי. ניתן להטות אותה בזוויות שונות. ניתן גם לבצע פעולת תקריב רצויה להשגת מיקוד.

שליטה מושלמת במצלמה

יש מצלמות שניתן להגדיר לתנועה אוטומטית אך הגדולה האמיתית של מצלמה ממונעת נשענת על כך כי ניתן לשלוט בה ולכוון אותה באופן רצוני. מצלמת אבטחה ממונעת ומתקדמת ניתנת לתפעול באמצעות מגוון מערכות. מצלמה ממונעת ניתן למשל להפעיל באמצעות מקלדת של מחשב. ניתן לתפעל בעזרת לוח בקרה ייעודי או שלט ואפילו באמצעות מובייל או טאבלט. השליטה יכולה להיעשות גם מרחוק, דרך האינטרנט.

צריכים מענה מושלם לאבטחה, צילום העסק או הבית במגוון אמצעים מתקדמים? פנו בהקדם למוקד אמון. לרשותכם מצלמת אבטחה ממונעת, מצלמות אנלוגיות ואלחוטיות, מצלמות כיפה ואפשרות חיבור לשירותי מוקד, עשרים וארבע שעות ביממה.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות