/

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים שירותי מוקד וסיור

למרבה הצער, פריצות מהוות מכת מדינה ויכולותיהם של עבריינים מתפתחות ומשתכללות בכל עת. מצד שני, ישנם גם חידושים טכנולוגיים מצוינים בתחום המיגון, ולכן מומלץ לבחור בחברה רצינית ומקצועית המספקת שירותי מוקד וסיור מתקדמים. מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים שירותי מוקד וסיור? לפניכם סקירה ממצה.

שירותי מוקד וסיור

חברה ותיקה, מקצועית ומקצועית

הדבר הראשון שיש לבחון בעת בחירת חברת אבטחה הוא היותה ותיקה, גדולה, מוכרת ומומלצת, בעלת אישור משטרה לתפעול מוקד רמה א’ עבור שירותי מוקד וסיור. כמו כן, יש לבדוק שהחברה פועלת בהתאם לתקני ISO המחמירים, ושהינה חברה בארגון הארצי לחברות אבטחה ושמירה בישראל ובארגון חברות המוקד בישראל.

 

חברה זמינה ואיכותית

גורם חשוב נוסף שיש לוודא הוא היות החברה זמינה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ומסוגלת לתת מענה מיידי לכל התרעה או בעיה באמצעות פריסה נרחבת של עשרות ניידות סיור. העדיפו חברה שכל אנשי הצוות שלה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות מקצועיות, בין אם מדובר במוקדנים או סיירים, ושהינם יוצאי יחידות קרביות ובוגרי קורסים פיקודיים.

 

מוקד איכותי ומתקדם

על מנת שתוכל לספק מענה יעיל לצרכי הלקוח, החברה צריכה להיעזר במערך אבטחה מתקדם הכולל בין היתר:

  • מוקד מבצעי ממוחשב – מהווה את לב שירותי המוקד והסיור ומסוגל לתת מענה מהיר ומדויק לכל קריאה וצורך, כגון מעקב מיידי אחר כל ניידת סיור של החברה, ומכשירי איתור לווייניים.
  • מוקד צופה – מאפשר ללקוחות החברה שמחוברים למערכות מיגון ומצלמות אבטחה, לצפות בזמן אמת בהתרחשות דרך אתר מאובטח, מחשב או אפליקציית סלולארי.
  • אמצעי בקרה מתקדמים – כדוגמת שימוש ברחפנים לצורכי פיקוח, מעקב ואיתור חשודים, או מערכת התרעה למערכות מים הסוגרת את הברז הראשי באופן אוטומאטי במקרה של דליפה.
  • שירותי הודעות עבור מערכות גילוי אש – מספקים התרעה מיידית למוקד וללקוח אודות התרעת שריפה.
  • לחצני מצוקה – לחיצת כפתור בעלת חיבור אלחוטי או קווי מספקת התרעה למוקד מאויש, ובמידת הצורך מזניקה מיידית כוחות בטחון והצלה.
  • תמיכה מקצועית, טכנית ושירותי תיקונים – מענה סביב השעון עבור בעיות ותקלות במערכות מיגון של הלקוח. כמו כן, החברה תספק לכל לקוח ייעוץ מקצועי בבחירת מערכות המיגון והאבטחה המתאימות לו.
     

 

הזמנת שירותי מוקד וסיור מתקדמים ומומלצים
להזמנת שירותי מוקד וסיור וקבלת מידע נוסף בנושא,

צרו קשר עוד היום עם חברת מוקד אמון בטלפון 3340*.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות