/

התקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי או לעסק

התקנת מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בכמות הפריצות ורמת התחכום והתעוזה של הפורצים רק עולה מדי שנה.  פריצות לבתים ועסקים  הפכו ל”מכת מדינה”. לאור זאת, חובה עלינו לתת מענה לבעיה קשה זו ולספק הגנה מירבית ובמחיר סביר. התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, הינו עוד צעד חכם בבניית מעטפת המיגון, המורכבת ממספר שכבות הגנה. מצלמות אבטחה ומערכת הקלטה המחוברות למוקד צפייה מרחוק, מסייעות בתיעוד ומניעת פריצות וגורמות להרתעה מפני פורצים וונדליזם. התקנת מצלמות אבטחה בעסקים מהווה פתרון יעיל למניעת אובדן  ע”י עובדים סוררים.

התקנת מצלמות אבטחה בחדר השינה

 

להלן כמה נקודות אותן חשוב לבחון לפני התקנת מצלמת אבטחה לבית פרטי או בעסק:

 

  • מהי מידת התאורה?
    לרמת האור הכללית של הסביבה  יש השפעה ברורה על בחירת המצלמה. אם המעקב מתרחש באזורים בהירים ומוארים היטב הרי שיש מעט מאוד מגבלות. תנאי תאורה עמומים או משתנים לעומת זאת, דורשים התקנת מצלמת אבטחה בעלת רגישות גבוהה לאור. המצלמות האידיאליות למצבי אור משתנים הן מצלמות יום / לילה או מצלמות אינפרא אדום המאפשרות לתעד אזור חשוך, גם אם רמות האור משתנות ללא הרף.
  • מהו אזור הכיסוי המועדף?
    האזורים המומלצים לכיסוי הם דרכי הגישה למבנה, עורף המבנה, כניסות ספקים, כניסות אחוריות ואזורי תפעול. בבתי עסק, שברשותם יש כספת מומלצת התקנת מצלמת אבטחה גם בתוך הכספת. בבתים פרטיים מומלץ להתקין בחצר ובחדרי ילדים.
  • מצלמת אבטחה פנימית או חיצונית?
    סביבה פנימית וחיצונית מאופיינות לא רק בתנאי תאורה שונים, אלא גם בתנאי מזג אוויר. בעוד שבתוך מבנה הטמפרטורה מבוקרת באמצעות – חימום, מיזוג אוויר ולחות, בחוץ זה סיפור אחר לגמרי. רוח, גשם וקרני UV מחייבים בהתקנת מצלמת אבטחה בעלת עמידות לתנאי מזג אויר קשים יותר.
  • מצלמת אבטחה נייחת או ממונעת?
    האם מצלמת האבטחה תהיה מכוונת על מיקום אחד ספציפי, או שיש צורך ביכולת לצלם מסביב? אם יש צורך להתמקד בחלק מסוים של חדר, כניסה או חניון, מספיקה התקנת מצלמת אבטחה קבועה. לעומת זאת, אם יש צורך במעקב אחר אובייקט בשטח רחב יותר, מומלץ לבחור בהתקנת מצלמת אבטחה ממונעת (PTZ).
    בניגוד למצלמות אבטחה נייחות, הממונעות מסוגלות להטות את העדשה לכל צד באופן חופשי, ולהתאים את מיקוד עדשה (זום). כל זה יכול להיעשות בשליטתך באמצעות לוח פיקוד, לפי צורך. יש גם מצלמות ממונעות שניתן לתכנת כך שינועו באופן אוטומטי, בכל פעם שמזוהה תנועה.
  • גישה לצפייה מרחוק או צפייה מקומית?
    מצלמת האבטחה מעבירה אותות וידאו רציף למכשיר ההקלטה  ה- Network Video Recorder) NVR) ולמסכים המקומיים. חיבור ה- NVR לרשת האינטרנט מאפשר גישה לרשת המצלמות מהמוקד המבצעי ומכל מחשב מרוחק או טלפון חכם. גישה לצפייה מרחוק מאפשרת למוקד מבצעי לעקוב אחר המתרחש בבית הפרטי שלכם או בעסק ע”י חיבור מערכת האזעקה למערכת המצלמות. ברגע שמתקבל דיווח על אירוע פריצה במוקד המבצעי באזור לובי כניסה לדוגמה, תפתח המצלמה המותקנת באזור זה במסך יעודי במוקד המבצעי ובכך תסייע למוקדנית לאמת ולתפעל בצורה חוזית את האירוע מתחילתו ועד סופו.

 

לצפייה במצלמות האבטחה של מוקד אמון>>

 

מוקד אמון מציעה שירות התקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי או לעסק. מומחי האבטחה שלנו יגיעו אל ביתכם או בית העסק שלכם, יבחנו את תנאי השטח והתאורה, יבינו את צרכי האבטחה שלכם ויוכלו להתאים לכם את מערך האבטחה הטוב ביותר.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות