קבוצת מוקד אמון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותי החברה. אנו פועלים עפ”י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. עפ”י חקיקה זו שירותנו מונגשים כמוגדר בחוק ובתקנות נגישות השירות.
חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של החברה. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.
במידה ויש לך שאלות או הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.
1. הדרכת נגישות השירות לעובדים
עובדי החברה עוברים הדרכות בלווי עמותת “נגישות ישראל”, אודות אופן מתן שירות נגיש ללקוחות.
2. נגישות מוקד שירות הלקוחות
2.1 ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-5395555 או בחיוג מקוצר 3340*
2.2 נתב השיחות במוקד הונגש , ההקלטות המושמעות בנתב הינן ללא מוזיקת רקע בקצב איטי ובשפה ברורה.
2.3 ניתן לפנות למוקד הטלפוני גם באמצעות דואל בכתובת: moked@emun.co.il או באמצעות טופס צור הקשר באתר emun.co.il או בפקס 03-5395500.
2.4 לקוחות החברה הנדרשים ליצור קשר לצורך קבלת שירות או תמיכה באמצעי חלופי למוקד הטלפוני יקבלו מס’ טלפון ישיר להתקשרות באמצעות אפליקציית “whatsapp”
3. מידע נגיש
לבקשת לקוח עם מוגבלות, יונגש המסמך הרלוונטי לפורמט הנדרש. במידה וברצונך לפנות בבקשה להנגשת מידע, אנא פנה לרכז הנגישות של החברה, מר ליאור ערוסי, במייל: logistics@emun.co.il
4. נגישות אתר האינטרנט
קבוצת מוקד אמון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת “נגישות ישראל”. הקבוצה רואה בלקוחות עם מוגבלות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותי החברה, וכפועל יוצא מכך – מאתר האינטרנט הרשמי של קבוצת מוקד אמון.
לשם כך, אנו מצויים כעת בתהליכים לבניית אתר אינטרנט חדש ופועלים עפ”י המוגדר בחקיקת הנגישות בהתאם לתקן הישראלי 5568, לרמת הנגשה AA .
5. דרכי יצירת קשר
אנו במוקד אמון נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח. להלן דרכי יצירת קשר:
5.1 בכל פנייה הנוגעת לנגישות, ניתן לפנות לרכז הנגישות של החברה מר ליאור ערוסי, בטל. 03-5395507 בפקס. 035395541, או באמצעות דוא”ל: logistics@emun.co.il
5.2 ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטלפון 3340* או באמצעות דואר אלקטרוני, בכתובת : moked@emun.co.il