חמי הלר, מנהל תפעול

בשבוע שעבר דיווחתי על תקלה במערכת האזעקה במתקן אורמידן.

הבחורה שענתה לי ניסתה לעזור לי בטלפון לפתור את הבעיה .

לאחר שלא הצלחנו לפתור את הבעיה, נקבע שטכנאי מטעמכם יגיע ויתקן את הבעיה.

ברצוני להביע את שביעות הרצון מהגעתו של הטכנאי בזמן שקבענו, הדרך המקצועית לאיתור התקלה

ותיקון התקלה תוך כדי הסבר על הסיבה לבעיה.

לאחר התיקון הטכנאי עשה בדיקה יסודית של כל אזורי המערכת והכל נמצא תקין.

אבקש להודות לטכנאי דוד כליפא שהפגין בקיאות,אמינות ומקצועיות בעבודתו.

 על כל זה, מגיעה לכם תודה וכן ירבו טכנאים כמותו.

אבקש להעביר את הערכתי לטכנאי .

 

 

קלרה ואפרים חפץ

ברצוננו לפנות אליך ולהודות על השירות האדיב, המעולה והמהיר שזכינו מכם בפניותינו אליכם.
ברצוננו לפרט: בימים האחרונים נאלצנו לפנות למספר חברות ובכולם זכינו במענה הקולי: זמן המתנה ארוך מהרגיל, מקומכם בתור 25, או 21, (כמובן שזה המצב הרגיל),
תוכל להשאיר מספר טלפון ונפנה אליכם בשלוש שעות הקרובות, כמובן שלא חוזרים בזמן שהובטח ואם עונים מעבירים שוב את התקליט: :לעברית לחץ 1, וכו’…”
ובנתיים מעבירים לך תקליט על כמה החברה טובה והמומחית מכולם וכו’…”

להבדיל, בכל הפעמים שפנינו אליכם קיבלנו את המסר מיקומכם בתור 1, ואחרי פחות מדקה, המוקדנים שעלו על בעיותינו והפנה אותנו לאיש מוסמך לענות לשאלתנו.
כשפנינו בשעות הלילה לפני מספר ימים אליכם, ומסרנו שיש תקלה במערכת, העבירו אותנו לטכנאי תורן לילה, שאין דבר כזה באף מקום אחר ובאף חברה אחרת (“שעות העבודה הם משמונה בבוקר עד ארבע אחר הצהריים,נא לפנות בשעות העבודה המקובלות”)
הטכנאי התורן באותו הלילה, נדמה לי שצחי שמו, טיפל בנו בסבלנות אין קץ, והסביר לנו כיצד לפתור את הבעיה, צעד אחרי צעד, במשך כשעה!!!.
למרות הכל, לא הצלחנו לפתור את הבעיה, ונאלצנו להזמין טכנאי לביתנו, בעלות של 280 ש”ח לביקור, כמקובל.
פנינו למנהל האחראי, האם ניתן לקבל הנחה על עלות הביקור, כמנויים ותיקים, אחרי יום קיבלנו הודעה שהביקור לא יעלה לנו כלום, חוץ מהחלקים.
למחרת בא טכנאי, ובמספר פעולות, המליץ לנו מה לעשות כדי לפתו את הבעיה,
ואחרי זה המערכת חזרה לפעול היטב כרגיל.
בביקורי במשרדכם התרשמתי עמוקות מהסדר ומנקיון, מעמדות המוקדנים ונותני השירות.
אין לי מילים להודות לכם על השרות המהיר והאדיב, נא להעביר את תודתנו לצוות העובדים שלכם.
בברכה
אפרים וקלרה חפץ.

העתק: המועצה לצרכנות(המקבלת תמיד תלונות, צריך לשתף גם בשירות אדיב ויעיל, שכל יתר החברות צריכות לאמץ)

רפי שכטר

מנכ״ל ל.י.א

ברצוני לציין אתכם כחברה, את המוקדניות והסיירים שהיו מעורבים באירוע בליל שישי. כידוע לכם במועד זה התקבלה התרעה אצלכם במוקד. פעולה מדויקת ומהירה של כל המערכת שלכם הביאה לכך שהסייר שהגיע למקום הצליח להבריח את הפורצים, לאחר ניסיון מרדף המתין לבואי למקום ונכנס ביחד איתי למבנה.
בסריקה שביצענו ביחד גילינו ניסיון של הפורצים לנטרל את המערכת כנראה מתוך מטרה לשוב למקום בשלב מאוחר ולהמשיך במעשיהם ללא הפרעה. אני מבקש להביע את הערכתי לכם ולאנשים שביצעו את תפקידם באופן הטוב ביותר ובכך מנעו נזק רב, תודה.

אדי חירמן

חברת ליאקום מערכות

ברצוננו להביע את תודתנו והערכתנו על עבודת ההתקנה, התמיכה והליווי המקצועי של תהליךהתקנת מערכת האזעקה במשרדנו החדשים, אשר בוצע ע״י הטכנאי דניאל. על אף הקשיים הטכניים והלוגיסטיים הרבים שבהם נתקלנו בתהליף ההתקנה, דניאל הקפיד להעניק לנו שירות מקצועי, אדיב וסבלני – גם מעבר לשעות העבודה הרגילות וליווה את התהליך לכל אורכו בצורה מקצועית ומשביעת רצון. תודה רבה לדניאל על העבודה המקצועית וההשקעה!

דינה שחר

רמת גן

ברצוני להודות מקרב לב לטכנאי שמעון פל, על השירות שהעניק לנו אתמול. שמעון פגש בעיה מורכבת במערכת האזעקה שלנו, עבד בנחת ובשקט והשרה נוכחות נעימה ובוטחת בבית. עבודתו המסודרת והשיטתית הביאה לפתרון הבעיה. אני מאוד מבקשת שתמסרו לשמעון את תודתנו.

לאון קופלמן

סביון

אביבית שלום, ברצוני לציין לשבח את עבודתו של הטכנאי ניר אשר עבד אצלי בתיקון מערכת הסירנה ולחצן המצוקה. הוא עשה את העבודה במקצועיות ובאדיבות. אני ממקש להעביר את  התוכן לידיעתו של מר רפי המנהל. אני רוצה להודות גם לך על מסירותך בטיפול ואדיבותך בכלל.

אמנון מססה

מנהל מחלקת חרום ובטחון - גני תקווה

עם סיום ארועי יום הזיכרון ועצמאות, אבקש להודות לך, לשמוליק, למשה, למולי, לגינדי, לרסלן ולמאבטחים, על פעילותכם הברוכה באבטחת האירועים. אלפי תודות לחברים יקרים. חלקכם בהצלחת האירועים נכבד ביותר.

ליזי דלריצ׳ה

ראש מועצת גני תקווה

רפי סויד היקר,

ברצוני להודות לך מקרב לב ולהביע בפניך את הערכתי הרבה על תרומתך הנדיבה לערב ההוקרה למען פצועי צה״ל ולוחמי ״צוק איתן״ שנערך בגני תקווה.

בזכות היענותך ונדיבותך, יכולנו כולנו להצדיע ולהגיד תודה למאות פצועי צה״ל ולוחמי צה״ל אשר גדשו את האולם ונהנו מערב מרגש ועוצמתי העתיד להפוך למסורת בגני תקווה.

ד״ר ציפי שטראוס

שיבא תל השומר

ברצוני להודות לכם בשמי ובשם בית החולים על תרומתכם הנדיבה למחלקת פגים וילודים בשיבא. תרומה זו תשמש אותנו ברכישת ציוד רפואי חדיש, שבעזרתו נוכל לפתח וייעל את שירותינו ופעילותינו במטרה להיטיב עם התינוקות המאושפזים והמטופלים ככל שניתן. כל תרומה מסייעת בידנו להשתכלל ולהשתפר ובכך לעזור, לתמוך ולהקל ואפילו להעלות חיוך על פניהם של הורי הפגים והילודים ולהשכיח, גם אם לרגעים מעטים, את ההתמודדות היומיומית. בזכותכם, חלק משאיפה זו תצא אל הפועל ועל כך תודתי הכנה.

שמעון זוארץ

חברת שי לי

בחודש פברואר התחברתי למוקד אמון דרך יועצת המיגון של חברתכם, שביט נחמן. ההתקנה אצלי לוותה בקשיים בשל מערכת ישנה שהייתה קיימת במקום. המערכת הוחלפה לבסוף במערכת חדשה בהמלצת שביט נחמן. רציתי לציין לשבח שליוותה אותי לכל אורך התהליך באופן אישי, ונתנה לי ביטחון במקצועיות שלה ובשירות של חברתכם. אין ספק שזוהי עובדת ששווה לשמור.

דורון נהרי

קב״ט ראשי - דוד לובינסקי בע״מ

רפי שלום, ביום ג׳ בתאריך 22/02 בשעה 20:30 התקבלה התרעה משני גלאי אזעקה בסיף בית צרפת בת״א. הודעה טלפונית נמסרה אליי ישירות. עם הגעת הסייר התברר שדלת הזזה של הסניף/אולם התצוגה פתוחה. ברצוני להודות לשרותי המוקד על התגובה המהירה לאירוע. נציין מוקדנית בשם שני וסייר עמיאל על שיתוף הפעולה ושמירה פיזית בבית העסק עד להגעת נציג החברה.

דוד דהן

מנהל תפעול - חברת אייסיס

אנו חברת אייסיס תכנון, מקבלים שירותי מוקד צופה החל מחודש 02/10, חברת מוקד אמון התקינו עבורנו את כל המערכות ויש לנו הסכם שירות מולם. אנו מרוצים מאוד מהשירות שאנו מקבלים ובכלל זה ברצוני להדגיש את ההשקעה של מר יהודה גולבר מנהל חטיבת הפרוייקטים והשירות המקצועי שאנו מקבלים ממוקד אמון ומיהודה בפרט.

משה שיפמן

כפר האורנים

לכבוד מנכ״ל מוקד אמון,

ברצוני להודות לאריק תמם ולציין את שבחו, איש שרות והתקנות שלכם שהפגין ידע, מקצועיות ואנושיות. נתן לי ייעוץ, התקנה והדרכה באופן מקצועי וברור. ביצע התקנה מקצועית ונקיה. כל זה תוך כדי יחס אנושי, סלבני ואדיב. כמו כן כל פניותיי למוקד הטלפוני נענו בנעימות ומקצועיות. כן ירבו כמותו.

נחום ושרה

מודיעין

ברצוננו לציין לשבח את הטכנאי אביעד, על הסבלנות והסובלנות ועל השרות האדיב, הנימוס ודרך הארץ שלא נתקלים בה הרבה, לצערנו, בתקופות האחרונות. כן ירבו עובדים כמוהו.

הללי מזור-ביני

חברת מג׳יק

חברת מוקד אמון התקינה במשרדי חברת מג׳יק תעשיות ברחוב הפלדה 5 באור יהודה מערכות מתח נמוך. המערכת כללה התקנה והטמעה של מערכת אזעקה גדולה, התקנה והטמעה של מערכת מצלמות במעגל סגור והתקנת מערכת בקרת כניסה. המערכות הותקנו בבניין המשרדים של החברה החולש על 3 קומות. ברצוני לציין כי המערכת הותקנה לשביעות רצוני המלאה. חברת מוקד אמון התקינה את המערכת בצורה המקצועית ביותר תוך עמידה ביעדים של לוחות הזמנים ועמידה בסטנדרטים גבוהים של התקנה

דפנה וחי

מושב בית עריף

רצינו להביע את הערכתנו והתפעלותנו מראובן שהתקין אצלנו היום מערכות אזעקה. ראובן הגיע בשעה 13:00 ועבד עד השעה 20:00 בערב, למרות שהצענו לו להמשיך ביום אחר ושזה בסדר מבחינתנו. ראובן עבד במסירות ומחוייבות מעוררים השראה ולא עזב את ביתנו עד שווידא שהכל עובד.

נגישות